Skip to main content

LinkedIn a lansat un nou canal TikTok pentru adolescenţii care vor să muncească. Unde este disponibil

 
@LinkedInAU este un nou canal de TikTok al companiei LinkedIn. Sursa foto: Pixabay
@LinkedInAU este un nou canal de TikTok al companiei LinkedIn. Sursa foto: Pixabay

LinkedIn a lansat astăzi un nou canal TikTok, dedicat tinerei generaţii care intră în câmpul muncii.

Publicitate

Platforma oferă un conţinut de tip „edutainment”, o combinaţie între educaţie şi entertainment, şi se adresează tinerilor din Australia, scrie Mumbrella.com.au.

Noul canal, @LinkedInAU, inspirat de mişcarea #LearnOnTikTok, a fost dezvoltat împreună cu o întreagă echipă de creatori locali numită #TheTeammates, printre care: Jenny Tian (@nomomjenny), Jasmine TXO (@jasminetxo), Meissa Mason (@meissa.com.au), Moby Siddique (@mobysiddique) şi Byron Dempsey (@byrondempsey).

Scopul acestui proiect este ca tinerii să primească sfaturi şi trucuri despre carieră într-un mod captivant.

Campania #TheTeammates, condusă în Australia de GROUND, în colaborare cu VCCP şi iProspect, se va desfăşura pe TikTok începând de vineri, 6 mai, mai arată sursa citată. Aceasta face parte dintr-o campanie globală care se activează pe pieţele internaţionale, inclusiv Marea Britanie, Franţa, Germania şi Brazilia.

Darain Faraz, directorul internaţional de marketing al mărcii Linkedin, pentru Mumbrella:

„Suntem atât de încântaţi să lansăm noul nostru canal TikTok pentru a inspira şi a ajuta tinerii profesionişti australieni să exploreze posibilităţile pe care le poate oferi lumea muncii.

Am lucrat îndeaproape cu colegii noştri locali care vor împărtăşi conţinut unic legat de carieră, livrat într-un mod australian, pentru a-i ajuta pe membrii noştri să-şi atingă întregul potenţial.

Pentru agenţii de publicitate, comunitatea noastră profesională activă şi implicată, formată din peste 830 de milioane de membri de pe tot globul, inclusiv peste 12 milioane în Australia, prezintă oportunităţi pentru mărci, care caută să-şi implice publicul în moduri relevante“.

Brett Armstrong, directorul general al Global Business Solutions TikTok ANZ, pentru Mumbrella:

„TikTok înseamnă să vă îmbrăţişaţi latura creativă şi să gândiţi în afara cutiei, aşa că această campanie de la LinkedIn se potriveşte perfect cu platforma noastră, deoarece se foloseşte de concepte deja populare pentru comunitatea în care activăm.“

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus