Skip to main content

Marko Andrić s-a transferat de la Coca-Cola HBC Bulgaria la divizia din România. Ce rol are

 
Marko Andrić este noul Sales Director al Coca-Cola HBC România. Sursa foto: Coca-Cola HBC România
Marko Andrić este noul Sales Director al Coca-Cola HBC România. Sursa foto: Coca-Cola HBC România

Marko Andrić, care a lucrat în ultimii trei ani ca Sales Manager al Coca-Cola HBC Bulgaria, s-a transferat în România.

Publicitate

Marko Andrić a fost numit Sales Director în cadrul Coca-Cola HBC România, începând cu luna aprilie, a anunţat compania.

În noul rol, Marko Andrić devine membru în echipa de Senior Management a companiei Coca-Cola HBC România şi va coordona o echipă de vânzări de aproximativ 700 de persoane, responsabilă de relaţia cu cei 100.000 de clienţi, se arată într-un comunicat.

Înainte de a se alătura echipei din România, din 2019 până la finalul lui martie 2022, Marko a fost Sales Manager al Coca-Cola HBC Bulgaria.

De asemenea, Marko are o vastă experienţă în industria bunurilor de larg consum, în diferite pieţe din Europa Centrală şi de Est, ocupând roluri internaţionale în Austria şi România, potrivit sursei citate.

Jovan Radosavljevic, General Manager, Coca-Cola HBC România:

”Îi urez un călduros bun venit lui Marko în familia Coca-Cola HBC România. Marko este un lider cu o experienţă vastă, orientat spre a livra rezultate remarcabile, cu pasiune şi energie. Tocmai de aceea am încredere că departamentul de vânzări va continua să aibă performanţe excepţionale”

Marko Andrić, Sales Director, Coca-Cola HBC România:

”M-am alăturat cu mult entuziasm echipei din România şi deja am început să lucrăm la implementarea unor proiecte de impact. Sunt încântat de energia noilor mei colegi şi apreciez profesionalismul partenerilor din întreg lanţul de valoare al Sistemului Coca-Cola din România”.

Marko Andrić este absolvent al Universităţii din Belgrad, licenţiat în Psihologie şi are un MBA la IEDC – Bled School of Management.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de ţări şi 3 continente.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus