Skip to main content

Motorola, concurs cu premii alături de Decathlon. Poţi câştiga vouchere, trotinete sau o bicicletă Rockrider

 
Foto: G4Media
Foto: G4Media

Brandul de telefoane Motorola şi Decathlon lansează o campanie şi un concurs, în perioada următoare.

Publicitate

Campania se numeşte „Hello Mişcare” şi „susţine conştientizarea importanţei sănătăţii digitale şi a dezvoltării unui stil de viaţă echilibrat, prin facilitarea activităţilor fizice şi a sportului în aer liber”, spun reprezentanţii campaniei.

Tot în cadrul campaniei se organizează un concurs în perioada 18 iunie-18 iulie. Premiile puse în joc sunt: 50 de vouchere în valoare de 200 de lei fiecare, pe care câştigătorii le pot folosi în toate magazinele Decathlon din ţară, dar şi 5 trotinete Oxelo şi o bicicletă Rockrider.

Cum te poţi înscrie în concurs?

Mecanismul e simplu: trebuie să cumperi online un telefon Motorola care să aibă un cod IMEI şi apoi să te înregistrezi pe site-ul concursului. Telefoanele cu acest cod pot fi găsite pe site-ul concursului- castigacumotorola.ro.

Telefoanele pot fi cumpărate de pe site-ul celor de la Motorola sau din magazilele partenere - Altex, Media Galaxy, Orange, Vodafone, Digi, eMag şi Flanco.

Cei care au cumpărat un telefon Motorola intră automat în tragerea la sorţi pentru câştigarea unuia dintre premiile puse la dispoziţie de către Decathlon.

„Le recomand tuturor utilizatorilor de smartphone-uri să găsească un echilibru al tehnologiei în viaţa lor şi să profite de funcţiile telefoanelor, care îi ajută să-şi monitorizeze starea de sănătate.

De aceea, campania HelloMişcare pe care o dezvoltăm împreună cu Decathlon, are ca scop conştientizarea nevoii de a ne conecta la mişcare. Mai mult decât oricând, tehnologia înseamnă conectivitate şi o nouă flexibilitate care ne permite, de cele mai multe ori, să îmbinăm utilul cu plăcutul”, a declarat Răzvan Sturza, Mobile Business Group Lead, Motorola România.

"Pentru lumea sportului, digitalizarea este esenţială în a face sportul accesibil, a aduce comunităţile de sportivi împreună şi în a-i încuraja pe oameni să găsească întotdeauna timp şi soluţii pentru a practica sportul/sporturile favorite.

Tocmai de aceea, susţinem cu mare interes proiectul iniţiat de colegii de la Motorola şi ne bucurăm să facem parte din această campanie", a declarat Cezar Nicolaescu, Director Marketing Decathlon Romania.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus