Skip to main content

EXCLUSIV. Plecare de la vârful marketingului din Antene, după aproape 15 ani! Vine un om din Pro TV. Lista şefilor exPro TV din Antene

 
EXCLUSIV. Plecare de la vârful marketingului din Antene, după aproape 15 ani! Vine un om din Pro TV. Lista şefilor exPro TV din Antene

EXCLUSIV Paginademedia.ro. Plecare de la vârful departamentului de marketing al Antena Group. Cristina Jura, cea care a condus departamentul de marketing al Antena Group, a părăsit Intact după 15 ani în companie.

Publicitate

După plecarea ei, la conducerea marketingului vine un nume cu aproape 20 de ani experienţă la Pro TV. Detalii, dar şi lista şefilor din Antena Goup veniţi din Pro TV, în continuare.

Cristina Jura în venit în 2010, din agenţia de publicitate McCann Erickson, ca brand manager Antena 1. Un an mai târziu, a preluat tot marketingul din Antena Group.

Contactată de Paginademedia.ro, Cristina Jura a confirmat informaţia.

Legat de motivele plecării: "Ca urmare a unor motive personale, am fost nevoită să preiau afacerea familiei, o mică firmă care nu are legătură cu media. Din motive care ţin de viaţa privată, aş dori să nu intru în amănunte."

Cristina Jura, Carte de vizită:

Ianuarie 2011 - 2021: Marketing Manager Antena Group

2010-2012: Senior brand manager Antena 1

2005-2008McCann Erickson, unde a fost, pe rând, Account Manager, Senior Account Manager şi apoi Account Director.

Un fost Pro TV preia marketingul

Noul şef al marketingului din Antena Group va fi Dana Iordache, care a lucrat aproape 20 de ani în Pro TV.

În ultimii zece ani la Pro, Dana Iordache a fost Brand Manager Pro TV, Pro Cinema, MTV România şi Pro TV Internaţional.

Dana Iordache s-a angajat la Pro TV în vara lui 2004. A fost asistent de producţie, apoi a lucrat pe Pro TV Internaţional până la sfârşitul lui 2007 (responsabilă de strategia de programare a staţiei, de grila de programe).

De la începutul lui 2008, Dana Iordache a fost brand manager Pro TV, dar şi pentru Pro Cinema şi Pro TV Internaţional.

Ce oameni care au fost în Pro TV conduc departemente din Antene?

În prezent, lăsând la o parte numele din emisiunile TV sau echipele de producţie care au venit cu Mona Segall sau Ruxandra Ion, mai multe departamente din Antena Group sunt conduse de foşti oameni din Pro TV.

O scurtă trecere în revistă:

Marketing - Dana Iordache

Vânzări - Zoe Vasilescu

Comunicare - Diana Zamfirescu

Producţie - Cosmin Ion

Happy Channel - Ruxandra Ion

Observator - Anca Budinschi (cu Felix Drăghici pe zona de marketing. Felix Drăghici colaborează şi cu departamentul de vânzări)

Digital - Paul Muntenescu

Sport - Ştefan Gavrilescu

Marketing Digital - Cătălina Busuioc

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Televiziunea presupune lucrul de echipa si nu poti pune eticheta pe oameni- kanal, pro ,antena, digi … cred ca e vorba de compatibilitate si aici conteaza istoricul comun de lucru impreuna si experienta trial and error care e aur in tv
  • @Iana Dordache, m-ai pierdut putin. Pai daca nu a luat nicio decizie de marketing in viata ei, cum a distrus ea brandul? Cred ca trebuie sa lucrezi putin la logica inainte de a te arunca in declaratii de acest gen. Ah si inca un lucru... din comentariul tau inteleg ca o cunosti, ca altfel nu inteleg cumti-ai putea da cu parerea. Nu ar fi mai dragut sa-ti folosesti numele adevarat? Adica, daca tot aruncam cu venin, macar sa fim si asumati, nu? Cred ca asta vorbeste mai mult despre verticalitatea ta decat a Danei, apropo de marionete.
  • In aceasta seara la ultima pauza de publicitate masked singer a inceput campania de promovare a noului sezon survivor. O campanie de promovare a unei emisiuni incepe cu trei patru saptamani inainte de lansare, asa ca cel mai probabil la inceput de ianuarie noul sezon survivor va fi pe protv.
  • Au adus-o pe fătuca Dana Iordache, care nu a luat în viața ei o decizie de marketing, să fie marioneta lui Felix Drăghici. După ce a distrus bine brandul ProTV în calitate de brand manager, se califică pentru noul job. Mă lăsați?! Oriunde te întorci, dai de aceleaşi găşti care au făcut praf televiziunea generalistă din România. Zero viziune, zero inovație, şi ne mai mirăm că nu se uită tinerii la tv. La ce să se uite, fraților, la moartea neuronului?!
  • Sport fără prezentator la Digi 24 de astăzi dinainte de emisiunea lui Prelipceanu. Este doar când și când de când nu o vedem pe Simona Țăranu la Digi 24 zilnic, ea încă rămâne la Digi 24 și la Digi Sport.

    Nici Meteo nu a dat astăzi la Digi 24 dinainte de emisiunea lui Prelipceanu. În curând, Digi 24 va da doar Meteo fără prezentator, nu o să mai aibă nici Digi 24 prezentator de Meteo.
  • Nu mai veniti cu chestii gen "ce emisiuni facea odata Pro sau Antena!" ca nu tine. Daca o televiziune sau radio nu vine cu ceva nou (ma refer la generaliste) sunt sortite esecului. O sa-mi dati dreptate. Am auzit ca Atomic TV va fi relansat (sau a fost deja). Credeti ca daca vor veni cu clipurile alea vechi, care v-au placut unora dintre voi, o sa rupa audienta? N-as prea crede.
  • @B.A.M Am văzut că au dispărut mai mulți oameni de prin peisaj la Digi 24, nu toți de la Digi 24 pleacă la Antena 1, unii mai vor și la B1 TV, PRO TV, TVR sau Realitatea Plus unde vor ei să plece.

    Singurele emisiuni adevărate de la Digi 24 sunt doar aia cu Prelipceanu, aia cu Pândaru și CTP și aia cu Pândaru și Negruțiu. Prelipceanu, Pândaru, Negruțiu și CTP sunt personaje cheie ai Digi 24.
  • @Iulian Te referi la CTP și Pândaru? În 2022, Digi 24 nu cred că va mai prinde din părerea mea.

    @Iuli Au dat demisia de la Digi 24 și sunt în preaviz. Nu toți vor la B1 TV din câte am înțeles eu și unii mai vor la TVR, PRO TV și Realitatea Plus, sau unii se retrag din presă de tot precum Stelian Muscalu și vor să treacă ori la PR, ori în altă parte.
  • Iuli, mă refeream la CREATIVITATEA, ORIGINALITATEA ȘI CALITATEA emisiunilor (de oricare tip), a subiectelor expuse în acestea, dar și a modului în care sunt expuse. Și când spun asta, mă refer la tot: începând cu Observatorul și terminând cu emisiunile serii/după-amiezeii/etc (precum și la reluările acestora, ca un apropo).
    DAR ȘI la anumite decizii care contravin identității audio-vizuale a Antenei 1 precum eliminarea Un show păcătos (ȘI câțiva ani mai târziu a eliminării XNS), a diluării Acces Direct (care a ajuns la fel de plictisitoare ca Antena Star sau B1, etc după noile schimbări), PÂNĂ LA ADUCEREA unor dubioși de la PRO TV și DIGI 24.
    UNDE A DISPĂRUT ANTENA 1?!?!?!? ȘI DE CE?????
  • Kanal D anunță un program special de Crăciun.
    https://www.kanald.ro/show-in-targul-de-craciun-o-seara-magica-plina-de-umor-la-kanal-d-20187702
  • Bam, epoca de glorie a Antenei 1 este în 1993-1995 înainte să apară ProTV? Sau care epoca? A viitorului?

    Antena1 în prezent este cu mult mai bună decât Antena1 din trecut. Faptul că cifrele sunt mai mici, este normal, având în vedere că, consumul de tv a scăzut în ultimii ani de când Internetul are tot mai multă putere — de asta sunt afectate toate televiziunile generaliste.

    @Soby, link-ul de la OffTopic? Sau ai presupus tu că a scăzut Digi.
    Apropo, Unde-s oamenii plecați din Digi către B1? Mai nou ne zici că nu mai pleacă toți la B1, ci ba pe la TVR, ProTV, Prima. Azi-mâine ne dai gogoși că vor pleca toți la Nasul tv
  • @Soby Digi 24 e tristut rau-nu are cum sa nu fie pe tobogan, desi nu a stat niciodata bine in audiente. Insa nici nu depune vreun minim efort de a creste calitatea in productii . In weekend au doar emisiuni cu no names care se vor pe sticla, iar in rest aceeasi monotonie in afara de CTP si ala controversat si cu credibilitate discutabila, altfel nici un personaj de calibru
  • Bună observația, margo!
    P.S.
    Cu ocazia asta am aflat de ce Antena 1 a devenit o clonă a PRO TV-ului. Poți să aduci oameni de la PRO, dar fără să-ți AUTOdistrugi brand-ul pe care-l aveai inițial!!!!!!
    Antena 1 de acum are MULT PREA PUȚIN ÎN COMUN față de Antena 1 în epoca de glorie!!!
  • 15 ani in marketingul de la antene? 2021 minus 2010 mie imi da 11...
  • Mr Aleksandras Cesnavicius intra in categoria "Top 10 terrible CEOs of all time".

    Plecarea masiva a personalului cu experinta semnalează clar ca managementul din PROTV este cauza. PROTV inca are performante bune? Da, asta este pentru ca si Antena1 are problemele ei, istoria confirma.
    Ce incearca Antena1 ajutata de Team of Teams? Sa distruga sistemul din spatele brandului PROTV.

    In cele din urma, motivul pentru care PROTV o sa esueaze este că cei care au adus valoare adaugata nu mai sunt. Tov. manageri deja stiu ca probleme sunt grave si ca nu mai sunt 100 la poarta.

    Ce se intampla in interiorul PROTV este o lectie si pentru Adrian Sarbu.

Trimite un comentariu

sus