Skip to main content

Reality show-ul cu influenceri „Buzz House”, marca Global Records, ajunge la ediţia a doua. Cine va participa

 
Reality show-ul cu influenceri „Buzz House”, marca Global Records, ajunge la ediţia a doua. Cine va participa

Platforma Global vine cu o nouă ediţie „Buzz House”, un reality-show în care influenceri locuiesc împreună în aceeaşi casă şi se confruntă cu tot felul de provocări.

Publicitate

De data aceasta, evenimentul are loc la Braşov, în perioada 20-30 noiembrie, anunţă Global.

Mai exact, deşi miza ediţiei de iarnă a „Buzz House” încă este una „ţinută sub mister” de către organizatori şi de către gazdele ediţiei - GAMI şi Ioana Sfinxul, competiţia îi va testa zilnic cu diferite provocări pe cei 12 influenceri, cărora acestora vor trebui să le facă faţă pentru a putea încheia pe primul loc.

Lista completă cu participanţii şi invitaţii ediţiei de iarnă a Buzz House

La „Buzz House”-ul care va avea loc într-o cabană din împrejurimile oraşului Braşov, vor concura:

  • Olivia Addams;
  • Holy Molly;
  • Ana Maria Trotea;
  • Cezara Cristescu;
  • Claudisky;
  • Vlad Neamţu;
  • Costi Max;
  • David Ioan;
  • Denis Matros;
  • Mara Ognean;
  • Robynet;
  • S1ke.

În plus, concurenţilor li se vor adăuga, de-a lungul celor 10 zile, inclusiv nişte invitaţi speciali, precum Antonia, Ionut Rusu, Adrian Pov, Jasmine Saraj sau Radu Ştefan Bănică.

Momentele şi probele competiţiei vor fi prezentate zilnic de către cei 12 influenceri pe reţelele lor sociale (Instagram, Tik Tok si Youtube), iar, o dată la trei zile, va fi publicat un episod rezumativ cu „cele mai tari momente din casă” pe canalul de Youtube al Buzz House, potrivit Platformei Global.

Platforma Global este formată din casa de discuri Global Records, compania de publishing Global Publishing şi agenţia de talente Global Talent United, care reprezintă atât artişti precum INNA, Antonia, Carla's Dreams, cât şi influenceri precum BRomania, Ionuţ Rusu, Selly, etc.
 

Autor: Alexandru Aruşilor alexandru.arusilorpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Scrooge Scrooge
    De ce acest articol apare ca ”Știre Media” și nu ca advertorial plătit de Global Records cum este de fapt?

Trimite un comentariu

sus