Skip to main content

Ştirile Pro TV îşi schimbă look-ul online. Şi se axează mai mult pe video

 
Ştirile Pro TV îşi schimbă look-ul online. Şi se axează mai mult pe video

Ştirile Pro TV îmbracă haine noi în mediul online. Pe lângă un nou design vizual, site-ul va pune accent pe zona de video.

Publicitate

Pro TV a anunţat că dezvoltarea site-ului are ca principal element de focus zona de video.

Imaginea este în prim-plan, astfel că fotografiile şi video-urile au alocat un spaţiu mai mare, atât în prima pagină, cât şi în articole.

Concret, ce se schimbă?

  • Un nou layout.
  • Spaţiu mai mare pentru foto şi video.
  • O nouă bară de social media care permite share-uirea rapidă pe Facebook, Whatsapp, Telegram, Twitter.
  • Totodată, secţiunile site-ului au fost reorganizate, astfel încât să fie mai accesibile în funcţie de conţint.
  • Horoscopul este mult mai vizibil şi poate fi accesat pe fiecare zodie în parte, direct din prima pagină. 
  • Jurnalele de ştiri PRO TV, dar şi cele mai importante subiecte pot fi urmărite LIVE.

În plus, pe site sunt disponibile în orice moment înregistrările emisiunilor România, te iubesc!, Inspectorul PRO, iLike IT, dar şi emisiunile exclusiv digitale – Doctor de bine, iBani, Conectat la România, Viitor cu clasă, ePlan şi nu în ultimul rând Interviurile stirileprotv.ro. 

De a făcut Pro TV această schimbare?

A ţinut cont de rezultatele unor studii ale comportamentului de citire pe site, precum şi cele ale testării pe baza unui eşantion.

„Rezultatele testului arată o creştere a timpului mediu petrecut pe site şi o viteză de încărcare mult mai bună. În baza acestor studii, vor urma şi upgrade-uri ale aplicaţiei de mobil Stirile PRO TV – Android şi iOS – pentru alinierea grafică a acesteia cu noul design al variantelor desktop şi mobil“, au mai spus reprezentanţii postului de televiziune pe site-ul stirileprotv.ro.

Citeşte şi: GALERIE FOTO. Ştirile Pro TV faţă în faţă cu Ştirile Pro TV. Cea mai mare schimbare de grafică şi studio din ultimii cinci ani

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cum sa renunte la clickbait-uri si la stirile cu nonvalori? Pai tocmai asta e publicul lor, cel care se uita la ”Las Fierbinti”, adica cei nu foarte inteligenti, care sunt atrasi de clickbait-uri si care adora stirile cu nonvalori, stirile in care se promoveaza subcultura, betia si violenta la adresa femeilor!

    Bolovane, cred ca incurci cu Antenuta Zero. Cu Umor Sec, cu Marinica Zero, Cu Cunoscutii Zero, adica cei nu foarte inteligenti, care sunt atrasi de clickbait-uri si care adora stirile cu nonvalori, stirile in care se promoveaza subcultura, betia si violenta la adresa femeilor!
  • Upgrade? Ăsta e downgrade major. Și-au dat seama că a copia știri de la unii în baza unui abonament nu e jurnalism și au scos premiile alea de lângă siglă :))). Numele autorilor articolelor apare în listă, unul sub altul ca pomelinicul la biserică, butoanele de shareuit arată cu totul din alt peisaj, parcă sunt decupate de pe alt site și lipite acolo (tot site-ul se bazează pe linii drepte, doar alea sunt rotunde) Nu există o unitate vizuală, pagina home e interminabilă pentru că au pus 7000 de rubirici una sub alta în loc să le organizeze, categoria știrilor apare pe două rânduri și data publicării...îți stă mintea. Sunt site-uri de presă locală făcute cu 30 de euro care arată mai bine. Nici măcar nu ai nevoie de un dtp-ist sau un brand book să îți dai seama că nu e în regulă, că arată low budget. Nu mai zic de rubrica "parteneri' găsită și pe site-ul Antenei 3. Acea rubrica e atat de mizerbila încât ar trebui interzisă prin lege. Mai e și videoclipul care "vine după tine". Degeaba vine dacă eu vreau să citesc articolul și pentru că l-au pus în dreapta pe juma' de ecran nu pot. Păi ori îl faci cât ecranul să pot citi în paralel, ori lași videoclipul. Faceți să arate a site de știri și apoi veniți cu fițe dă CNN cu videoclipuri care coboară.
  • În 2022 să te procupe vizibiliatea horoscopului...așa e când te crezi mare televiziune de investigație, tu care preiei știrile de la news.ro sau Agerpres. Chiar dacă e peste Observator în audiențe, știrile PRO TV nu merită atenție. Ma rog, dacă lași televizorul de decor, să meargă în fundal, e ok. În rest...calitatea știrilor e pilaf, ei sunt peste Observator pentru că s-a format o "tradiție" în jurul știrilor lor pe vremea când Sârbu știa să faca televiziune, nu mascăreala pe care o încarcă cu Aleph, iar în vremea aia s-a creat imaginea asta de "televiziune coruptă" de către fostul "președinte" al Statului Mafiot România, să citez din stimabilul. Apoi au ieșit de pe Digi. În rest, deși nu am scăpat nici la Observator de știrile inutile, acolo unde e de informat e informație...pe tv, aplicație, pe site nu mai zic. Un site aerisit, ușor de folosit care duce mult a site internațional și profesional de știri. Mă rog, în România 99,9% din știri sunt despre bicarbonat, horoscoape și diete. Am rămas suprins să vad cât de mica e echipa site-ului Observator și cât de bine sunt acoperite unele subiecte internaționale. (Sunt singurii care au acoperit 50% decizia Curții Supreme din SUA privind avortul și singurii care au explicat-o).Asta e presa din România în 2022. În rest...să deschidem fiecare zodie în parte și să vedem ce alte *** mai are presa să ne livreze.

    P.S. Eu n-am nimic dacă publicul Pro urmărește horoscopul și asta generează o sursă de profit companiei. Doar să nu se mai dea #quality că un wc din fundul curții nu e niciodată o baie de lux, chiar dacă în ambele poți să-ți faci nevoile.
  • @Tavy stiu,de aia am si zis facebook
    Dar ar fi bine sa nu neglijeze si aceasta parte de online
  • @ONe, dacă te uiți mai bine, vei vedea ca acele știri nu sunt pe site-ul ȘtirileProTv…
  • @ONe: cum sa renunte la clickbait-uri si la stirile cu nonvalori? Pai tocmai asta e publicul lor, cel care se uita la ”Las Fierbinti”, adica cei nu foarte inteligenti, care sunt atrasi de clickbait-uri si care adora stirile cu nonvalori, stirile in care se promoveaza subcultura, betia si violenta la adresa femeilor!
  • Poate ar mai renunta la clickbait-urile si stirile cu nonvalori de pe facebook.Calitatea mai intai

Trimite un comentariu

sus