Skip to main content

Privitul la TV, relaxarea preferată a românilor. O arată un studiu. Tinerii se mai duc şi spre jocurile video

 
Sursa foto: Pexels.com
Sursa foto: Pexels.com

Activitatea preferată a românilor de toate vârstele o reprezintă privitul filmelor şi programelor TV, acasă, conform unui studiu realizat de Deloitte, în colaborare cu Digital Media Trends.

Publicitate

Vizionarea programelor TV şi a filmelor, rămâne activitatea preferată a românilor, în special pentru cei din generaţiile Baby Boomers, adică cei născuţi după al doilea război mondial şi până în 1964 (40%) şi din Generaţia X - 1960-1980 (27%), urmaţi de Millennials (20%).

Jocurile video, nişa de divertisment a Generaţiei Z

Tinerii sunt atraşi mai mult spre jocurile video, 24% dintre reprezentanţii Generaţiei Z, care au vârste cuprinse între 14 şi 25 de ani, menţionând jocurile video pe primul loc, comparativ cu doar 16%, care preferă să se uite la televizor şi la filme acasă.

Jocurile Video sunt o formă foarte răspândită de divertisment în rândul tuturor grupelor de vârstă, arată raportul. Nu mai puţin de 96% din respondenţii din Generaţia Z şi o pondere egală în rândul Millennials joacă în mod regulat jocuri video, urmaţi de 89% din reprezentanţii Generaţiei X şi 57% din Baby Boomers.

Millennials dedică cel mai mult timp acestei forme de divertisment, în medie 13 ore pe săptămână, urmaţi de Generaţia Z, cu 11 ore, Generaţia X, cu zece ore, şi Baby Boomers, cu şase ore.

Consumatorii folosesc în principal dispozitive mobile pentru jocuri video (55% dintre cei care deţin smartphone-uri şi tablete), urmate de console (47% dintre consumatorii care au astfel de dispozitive) şi calculatoare (35% dintre cei care deţin astfel de echipamente IT).

Printre principalele motive pentru care consumatorii aleg jocurile video se numără faptul că acestea îi ajută să se relaxeze (78%), să se exprime prin personalizarea personajelor sau a avatarurilor (61%), să treacă prin momente dificile (59%), dar şi să rămână conectaţi cu alte persoane (53%).

Ascultatul muzicii, navigarea pe internet, alte hobby-uri recreative ale românilor

Topul activităţilor preferate de divertisment este completat de ascultarea muzicii (16% din Generaţia Z, 10% din Millennials, 9% din Generaţia X şi Baby Boomers), navigarea pe internet (12% din Generaţia X, 10% din Millennials şi Baby Boomers, 6% din Generaţia Z) şi mersul la cinema (10% din Generaţia X, 9% din Millennials, 5% din Generaţia Z şi 3% din Baby Boomers).
7 din 10 tineri, urmăresc un influencer

Şapte din zece consumatori urmăresc cel puţin un influencer din mediul online, în special cei din generaţiile tinere, iar o treime dintre ei spun că deciziile lor de cumpărare au fost influenţate de aceştia.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Chefi la cuțite a fost în capul tău ha

    Tot cu bucatareala, tot cu prezentatoarea aia, tot cu cei 3 bucatari. Dot tot Chefi la cutite Zero se numea emisiunea postacule.
  • chefi la cutite incepe in curand

    Si sub Pro TV. Cum a fost sub Survivor in 2022. Nu postac ? Recunoaste postacule.
  • La fierbinteni sigur nici in veci ha ha ha

    Exact ca miresici factorati adelinari accesati marinici sigur nici in veci ha ha ha
  • Off-topic: Ce se întâmplă cu studiourile Antena 3? De ieri văd că mai multe emisiuni s-au filmat aproape într-un singur decor de la studio, printre care și În gura presei.
  • CE-OR FI VAZIND ? emisiuni in mare parte penibile ,filme de duzina reluate la nesfirsit , seriale din lumea a trei-a ,stiri si mese rotunde masluite ,ceva muzica populara , cite un reportaj ancheta care iti face sa creasca tensiunea Asa ca nu vad relaxare in toate astea Mai bine o tura prin parc sau o carte in aer liber
  • Publicul tanar prefera Pro TV. Pensionarii pesede se uita la Antenuta Zero. Ca Mile si mile postacii antenisit.

Trimite un comentariu

sus