Skip to main content

Telekom merge după Generaţia Z în Roblox. Compania a lansat un mall al distracţiilor, cu cinematograf, club şi magazin de muzică

 
Telekom merge după Generaţia Z în Roblox. Compania a lansat un mall al distracţiilor, cu cinematograf, club şi magazin de muzică

Telekom intră în metaverse. Compania de telecomunicaţii vrea să ajungă la tineri, pe terenul virtual, prin lansarea unui „mall al distracţiilor” pe platforma renumitului joc Roblox. 

Publicitate

Este vorba de Beatland, un complex virtual compus dintr-un club, un magazin de muzică, un cinematograf şi un magazin Telekom, accesibile toate în Roblox.

Pe lângă experienţa de club, utilizatorii pot cumpăra şi articole digitale de la magazinul de discuri şi pot viziona, în zona de cinema, scurtmetraje animate de la o serie de artişti selectaţi.

Ruxandra Rău, Director Brand şi Comunicare Telekom Romania:

„Pentru ca ne-am luat angajamentul de a oferi romanilor Mobil asa cum vor, simplu si corect, Telekom Mobile pune in centrul preocuparilor sale toate nevoile de comunicare si entertainment ale acestora.

Ne dorim o interacţiune cât mai frumoasă şi mai atractivă cu tinerii utilizatori de media şi telecomunicaţii, care acum se pot bucura de aceeaşi experienţă multimedia în Roblox precum oricare alt jucător, de oriunde altundeva. Îi invităm pe cei peste 500.000 de utilizatori români pe Roblox, în Beatland, unde vor putea să asculte muzică şi să petreacă timp de calitate în metaverse.”

Pentru a sărbători lansarea, Telekom a pregătit sub brandul Telekom Electronic Beats şi o petrecere în mall-ul de distracţie Beatland din Roblox. DJ-ul şi producătorul Boris Brejcha va mixa live în clubul virtual în perioada 22-24 aprilie.

Boris Brejcha, un DJ care a cântat frecvent live în Europa, SUA şi America de Sud, va fi în spatele pupitrului din clubul „Beatland” sub forma unui avatar în fiecare oră, de vineri, 22 aprilie, ora 20.00, până duminică, 24 aprilie.

Interacţiune şi gamificare

Utilizatorii se pot implica activ în „Beatland”, pe www.roblox.com/beatland, în jocuri de rol, inclusiv aplicând pentru diverse locuri de muncă virtuale din lumea „Beatland”, cum ar fi managerul magazinului de discuri, promotorul sau bouncerul de club sub formă de avatar.

Utilizatorii pot cumpăra diferite ţinute pentru avatarurile lor şi diverse articole digitale („verch”) în magazinul de discuri şi în Telekom Shop folosind monedele Beat câştigate, o monedă virtuală folosită în cadrul metaverse-ului „Beatland” care este câştigată prin finalizarea activităţilor.

Încasările, realizate din vânzarea de monede virtuale, sunt apoi folosite pentru a extinde şi a îmbunătăţi lumea „Beatland”.

Vizitatorii cinematografului pot viziona scurtmetraje de la Haein Kim şi Aleksandra Bokova, menite a creşte gradul de conştientizare privind subiecte relevante din punct de vedere social.

Lumea „Beatland” a fost dezvoltată de The Gang din Suedia, unul dintre cele mai importante studiouri de creaţie Roblox din lume, în colaborare cu Direcţia de Artă şi Studioul de Design Yukiko din Berlin şi artistul de animaţie Jack Sachs.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus