Skip to main content

Hackerii Anonymous au atacat site-urile Tion.ro şi Aradon.ro. Au pus un mesaj că sunt "de propagandă"

 
Hackerii Anonymous au atacat site-urile Tion.ro şi Aradon.ro. Au pus un mesaj că sunt "de propagandă"

Hackerii Anonymous au luat în vizor două site-uri de ştiri, peste care au pus un mesaj în care le acuză de propagandă. Tion.ro şi Aradon.ro, ambele din portofoliul aceleiaşi companii - Inform Media Press - au fost atacate în această dimineaţă, potrivit Pressalert.ro. Inform Media Press este deţinută, din 2017, de o companie înregistrată în Ungaria, ţară care e acum în campanie electorală. 

Publicitate

Din acelaşi grup face parte şi ziarul de limbă maghiară Bihari Naplo.

Hackerii au afişat următorul mesaj pentru cei care au încercat să acceseze cele două site-uri:

Acest site face parte din mass media de propagandă guvernamentală. Ti-am adus adevărul! Propagandă în loc de presă independentă!”.

Contactaţi de Paginademedia.ro, reprezentanţii celor două site-uri de ştiri nu au dorit să facă nicio declaraţie publică.

Pe lângă acel mesaj, postat inclusiv în limba maghiară, cei de la Anonymous au inclus mai multe videoclipuri, dar şi texte împotriva premierului maghiar Viktor Orban.

La final, s-au semnat simplu, Anonymous.

La acest moment cele două site-uri nu mai pot fi accesate. Aradon.ro este un portal de ştiri, Arad Online, care a fost lansat în august 2005, iar Tion.ro sau Timiş Online a fost pus pe piaţă cu doi ani mai devreme.

Tion.ro şi Aradon.ro fac parte din compania Inform Media Press. Inform Media era deţinută de o companie austriacă Russmedia (de la numele proprietarului, Eugen Russ). Aceeaşi companie austriacă deţinea mai multe titluri şi în Ungaria. În urmă cu opt ani, compania austriacă a vândut aproape toate participaţiile de print şi online către compania Media Development Management Kft, din Ungaria.

Austriecii de la Russmedia au păstrat în România doar partea de dezvoltare soft şi site-ul de anunţuri Publi24.ro.

Inform Media a fost înfiinţată în 2001, de către austriecii de la Russ Media. Primele titluri cumpărate din România au fost Jurnal Bihorean şi Bihari Naplo. În prezent, în portofoliul lor mai intră, pe lângă cele două titluri, Jurnal Arădean, Publitim (ziar de anunţuri) şi Agenda, plus site-urile bihon.ro, aradon.ro şi tion.ro.

În Ungaria se desfăşoară în prezent campania electorală pentru alegerile parlamentare din aprilie.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Și noi DE CE ar trebui să avem încredere într-o gloată de pirați cibernetici???????
    Până la începerea conflictului din Ucraina, Anonymus și Wikileaks erau considerate grupări infracționale. Dar de', interesul poartă fesul și în politica internațională...
    P.S.
    1)Am mai postat asta, dar se pare că ați avut o eroare!!!
    2) Dacă greșeala de la 1) e intenționată, o fac câteva CLARIFICĂRI:
    -O întrebare NU are valoare de adevăr. Pur și simplu, cel care o pune cerșește informații despre subiectul invocat în întrebare!!!!!
    -Nu puteti ascunde faptul că Anonymus a luat naștere pe site-ul 4chan, considerat "site-ul conspiraționist care-l vrea pe Trump președinte".
    -NU se poate ascunde faptul că liderul Wikileaks a fost vânat și arestat de SUA!
    3) EU POT ÎNȚELEGE obsesia pentru opiniile "corect politice"! Dar realitatea e mai presus de aceste "adevăruri" care devin din ce in mai tare "adevăruri de PR".

Trimite un comentariu

sus