Skip to main content

Cum se îmbracă o investigaţie? Zece ani de Rise Project în ...tricouri de colecţie! Le cumperi şi susţii proiectul

 
Cum se îmbracă o investigaţie? Zece ani de Rise Project în ...tricouri de colecţie! Le cumperi şi susţii proiectul

Campanie inedită la zece ani de Rise Project: zece ani în tricouri de colecţie, inspirate de investigaţiile lor. Ideea campaniei: cumperi un tricou şi astfel susţii comunitatea de jurnalişti de la Rise. "Poartă un tricou RISE şi susţine jurnalismul de investigaţie!" este mesajul celor de la Rise Project.

Publicitate

Detalii, în continuare.

„E o idee mai veche, încă de acum 10 ani, când am demarat Rise Project. Pe atunci voiam să facem nişte tricouri cu infografice, dar acum, 10 ani mai târziu, ne-am gândit să revitalizăm ideea şi să facem mai mult de atât. Aşa cum trupele rock au tricouri cu câte un cover de-al lor, la fel şi noi ne-am gândit să facem nişte coperte cu investigaţiile noastre celebre“, a declarat pentru Paginademedia.ro Mihai Munteanu, co-fondator RISE Project.

„Am lansat 5 tricouri şi vrem, în următoarea perioadă, să mai lansăm încă 5. Vom avea 10 tricouri pentru cei 10 ani“, spune el.

Creaţiile de pe tricouri aparţin unor artişti români care s-au alăturat acestei iniţiative: Wanda Hutira, Robert Obert, Alex Buretz, Paula Rusu şi Andreea Chirică.

Costul unui tricou: 175 de lei.

Tricourile se pot cumpăra online, de pe o platformă lansată special cu ocazia aniversării. Ele vor fi în ediţie limitată.

„Facem câte 100 de tricouri pentru fiecare model desenat. În total, avem 1.000 de tricouri pentru toate cele 10 colecţii“, a mai spus Mihai Munteanu..

Campania de crowdfunding are o durată de 3 luni şi va cuprinde şi alte evenimente de promovare. Unul dintre ele: 100 de motive pentru care poţi susţine jurnalismul de investigaţie. În fiecare zi va fi postat câte un astfel de argument pe reţelele de socializare ale comunităţii RISE.

Un alt element al campaniei: jurnalişti şi influenceri au fost invitati să încerce tricourile RISE Project: Oana Dobre sau Iulian Tănase sunt printre cei care au susţinut campania şi au postat pe Facebook mesaje legate de 10 ani de RISE Project.

GALERIE FOTO. Campania 10 ani Rise Project în imagini

Planurile RISE - materiale video şi un podcast

Pentru 2022, Rise Project a planificat o dezvoltare multimedia. „Vrem să publicăm investigaţiile noastre şi pe alte canale de comunicare. Ne gândim să inserăm materiale video şi să lansăm un podcast“, a anunţat Munteanu. Iar pentru următorii 10 ani, co-fondatorul Rise Project îşi doreşte ca produsul său jurnalistic să devină fiabil, stabil economic şi să-şi păstreze indepedenţa care l-a consacrat.

În aceşti 10 ani, jurnaliştii RISE au primit 21 de premii, dintre care 13 sunt internaţionale. Meritele lor au fost recunoscute pentru investigaţii transfrontaliere contra crimei organizate (The Daniel Pearl Award for Outstanding International Reporting, Investigative Reporters and Editors Awards sau The Global Shining Light Award etc).

„RISE Project nu este doar o platformă de publicare a investigaţiilor, ci şi un program de vizualizare interactivă a intereselor nevăzute din România. Este o expunere grafică de persoane, afaceri, litigii şi legături – care creşte continuu, scoţând la lumină reţele subterane“, se descriu jurnaliştii pe pagina lor de Internet.


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai stiam ca astia primesc bani de la ..... . Li s-a taiat sursa de finantare? Sanchi; ne apucam de vandut tricouri. De parca ar fi alergat dupa investigatii; primeau ordinu impreuna cu dovezile.
  • @Razvan, esti disperat?

    Antena1 a fost sub ProTV pe toate planurile, iar Accesu’ pe Stars a prins locul 8!

Trimite un comentariu

sus