Skip to main content

Splendid Media vinde spaţiul publicitar al Romtelecom

 

Regia de publicitate Splendid Media administrează, din februarie, spaţiile publicitare ale Romtelecom, de la televiziune (canalul Dolce) la reclamele din cabinele telefonice.

Publicitate

Spaţiile publicitare vândute prin Splendid Media:

  • televiziune – bannere şi materiale pe canalul propriu Dolce TV şi pe interfaţa Dolce Interactiv
  • outdoor – cabinele telefonice şi clădirile Romtelecom
  • internet – site-urile deţinute de companie
  • indoor – în magazinele Romtelecom
  • new media

Splendid Media a fost aleasă în urma unei licitaţii la care, spun reprezentanţii Romtelecom, au participatpatru dintre cele mai importante regii de media”.

Mai multe detalii, în comunicatul de mai jos.

Splendid Media reprezintă serviciile de publicitate Romtelecom pe piaţa media

Începând din februarie 2010, Splendid Media gestioneaza spaţiul de publicitate al Romtelecom, una dintre cele mai mari companii telecom şi lider pe piaţa de comunicaţii fixe din România.

În urma unui proces de selectie organizat de Romtelecom, Splendid Media a fost desemnată câştigătoare pentru administrarea următoarelor tipuri de spaţii publicitare deţinute de operatorul telecom: televiziune (prin postarea de bannere şi materiale video pe canalul propriu Dolce TV şi pe interfaţa Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice şi imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor deţinute de companie, externe şi interne), indoor (in magazinele Romtelecom) si new media.

Suntem bucuroşi de alegerea făcută de Romtelecom, atât pentru posibilitatea pe care o avem de a ne consolida portofoliul în zona mediilor convenţionale, dar mai ales în zona de new media, lucru pe care am pus accent în ultima perioadă.” a declarat Radu Budeş, Managing Partner, Splendid Media.

Am invitat la această licitaţie patru dintre cele mai importante Regii de media care puteau raspunde cerinţelor noastre şi livra un plan bine închegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerentă si avantajoasa ofertă pentru companie,” a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division, Romtelecom S.A.

Splendid Media este o regie de vânzări de publicitate multimedia şi consultanţă în marketing din România.
Pe lângă produsele Romtelecom, portofoliul său include în acest moment şase canale TV (TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR Info, TVR Internaţional, TVR Cultural), reţeaua naţională de ghiduri gratuite Zile şi Nopţi, două publicaţii lunare (Sunete, Auto Expert), reţelele indoor: Oops Media, Monopoly Media, Salon Style Media şi Clinik Media, publicitate indoor în reţeaua naţională de aeroporturi, ecrane TV outdoor, peste 70 de site-uri administrate şi divizia de mobile advertising pentru Vodafone România.

Romtelecom este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din Romania şi lider pe piaţa de comunicaţii fixe, oferind servicii de încredere, inovative şi uşor de utilizat, de la tradiţionala telefonie fixă, internet de bandă largă şi televiziune digitală şi pe suport IP până la cele mai sigure centre de găzduire a datelor din România şi pachete de servicii de date şi voce. Romtelecom avea înregistrate în trimestrul III al anului trecut 4,4 milioane unităţi generatoare de venituri, dintre care 750.000 clienţi xDSL şi 831.000 de clienţi de televiziune digitală. Mai multe detalii despre ofertele şi serviciile Romtelecom sunt disponibile pe www.romtelecom.ro, în magazinele Romtelecom sau sunând la 1930.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Vad ca nu se mai satura baietii veseli si splendizi. Nu e suficient ca vand toate televiziunutele de buzunar? Acum vand si Romtelecomul. In ritmul asta vor ramane singura regie de pe piata.
    De fapt... daca ma gandesc mai bine. Sunt singura regie de pe piata. Doar n-o sa-i mai luam in calcul pe Arbo, Clir, Cablu Direct si Dbv. Ca daca adunam tot ceea ce vand cele 4 la un loc ajungem cam la cat face TVR Cultural intr-o luna mai proasta.

Trimite un comentariu