Skip to main content

McCann și Saatchi, argint și bronz la Cannes Lions 2012

 

Publicitate

Agențiile McCann Erickson și Saatchi&Saatchi au cucerit câte un premiu la prima gală de la Cannes Lions 2012, desfășurată aseară.

McCann a fost premiată cu argint în cadrul secțiunii Direct Lions, campanii cu buget redus, pentru campania Românii sunt deștepți la batonul Rom.

Saatchi&Saatchi și Saatchi&Saatchi PR au primit un Bronze Lion la secțiunea PR Environmental campania Enel - Plant the bill (Plantează factura). În cadrul campaniei, hârtia facturilor de curent conținea semințe, iar documentul putea fi ”plantat”.

Studiu de caz Plant the bill

[pgvideo youtube|cgJe011Mj84|2012/06/studiu-de-caz-plant-the-bill.jpg|

Studiu de caz Plant the bill /]

Google: Românii sunt...

Campania Românii sunt Deştepţi a fost lansată în noiembrie 2011 şi îi provoca pe români să îşi schimbă imaginea pe internet. La data lansării campaniei, la o simplă căutare pe Google.ro cu sintagma "românii sunt", sugestiile automate generate de motorul de căutare l-ar fi jignit chiar şi pe cel mai indiferent român și același lucru se întâmpla pe google.it, google.es sau google.co.uk.

664.332 de români au dat căutare pe google (prin intermediul site-ului dedicat www.romaniisuntdestepti.ro) sintagma „românii sunt deştepţi”.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu