Skip to main content

10 Ianuarie. Razboi tabloid la posturile de știri după făcătura cu Sergiu Nicolaescu

 

Publicitate

TABLOIDIZAREA, LA POSTURILE DE ȘTIRI. "Este bomba, este soc, soc, soc, soc!", a spus ironic Mihai Gâdea, marți seara, la Sinteza zilei, emisiune dedicată in buna masura "invețiilor" și "intoxicărilor mârșave" puse pe seama postului concurent România TV, în cazul așa-zisului fiu nelegitim al lui Sergiu Nicolaescu, scrie HotNews.ro.

Subiectul fusese dezbătut pe larg și la "Deschide lumea"/Realitatea TV, unde Florian Bichir - cu precizarea că "nu avem concurență pentru că noi chiar facem presă aici" - a demonstrat "punct cu punct cum s-a pus la cale această golănie, mârlănie" de la televiziunea "tabloid" România TV.

In timp ce acuzau tabloidizarea din media în general, din televiziuni și de la România TV în particular, Antena 3 și Realitatea TV anunțau, în titlurile afișate pe ecran, că urmează interviuri legate de cazul "politistei violate" - in vreme ce, la Romania TV, in emisiunea "Ultima ora" cu Catalin Striblea si Corina Dragotescu, a fost prezentat "unicul interviu cu polista violata".
Razboi tabloid la posturile de stiri. Antena 3 si Realitatea TV pun tunurile pe RTV in cazul Nicolaescu: Bomba, soc, soc, soc! Urmeaza interviu cu politista violata


EMISIUNE PE LIMBA ROMÂNĂ, ÎN ITALIA. O televiziune din regiunea italiană Toscana va difuza, începând din 18 ianuarie, în premieră în mass-media din Italia şi România, emisiuni în limba română, în cadrul unui proiect realizat împreună cu o televiziune din Braşov, scrie Mediafax.

Prin proiectul "Braşov-Toscana, fără frontiere"/"Babele Toscana-Braşov", realizat de Toscana TV şi TVS Braşov şi susţinut de Camera de Comerţ şi Industrie Braşov, începând din 18 ianuarie cele două televiziuni vor realiza, lunar, un program comun dedicat atât braşovenilor, cât şi românilor din regiunea Toscana, unde cea mai numeroasă comunitate minoritară este cea a românilor.
O televiziune italiană va difuza, în premieră, emisiuni în limba română, în colaborare cu o televiziune din Braşov


DIGITALUL REGIONAL, COORDONAT DIN BUCUREȘTI. Ogilvy&MatherRomania, al treilea grup de comunicare de pe piața locală, ar putea deveni din acest an un centru de dezvoltare de proiecte digitale pentru țări din Europa de Vest, Africa de Sud și America de Nord, a declarat pentru Wall-Street.ro, Manuela Necula, directorul general al grupului.

„Pentru 2013 prognozăm continuarea creșterii businessului în zona digitală iar câștigarea unor clienți externi pentru care dezvoltăm deja astfel de proiecte, confirmă această direcție. În acest an țintim să atingem statutul de hub digital pentru piețe din Europa de Vest, Africa de Sud și America de Nord”, explică managerul.
Necula, Ogilvy&Mather: Vrem sa fim hub digital pentru Europa de Vest, Africa de Sud si America de Nord


SCHIMBARE. Lanțul de restaurante fast-food Mc Donald’s va purta un nou nume în Australia, Macca’s, poreclă dată de australieni restaurantelor fast food, scrie Wall-Street.ro.
Prima tara in care Mc Donald’s isi schimba numele. Cum a fost posibil?


RETAIL PE TV. Compania de retail de electronice, electrocasnice și IT&C Altex a fost în 2012 cel mai mare consumator de publicitate TV pe segmentul său de activitate. Expunerea sa pe TV a crescut cu 44,5% față de anul precedent, scrie Forbes.

Altex a adunat un volum de GRP-uri mai mare decât a celor doi concurenți la un loc: Flanco și Domo. (Pe baza GRP-urilor, televiziunile își vând spațiile de publicitate.) Campaniile Altex au strâns în decursul anului 4.789 de puncte de audiență. La rândul său, vizibilitatea Flanco s-a mărit cu 83,2%, ajungând la un consum de 3.058 GRP.
Marii retaileri de electrocasnice și IT au jucat pe cartea publicității în 2012


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • OTV este quality pe langa RTV desi difera doar o litera. Mie mi-e jena sa spun ca receptiones Rtv, de uitat cred ca o sa-l parolez ca mai sunt minori in casa si voe ramane cu traume daca se vor uita la Mizer tv sau ma rog... Rtv. Este de apreciat Realitatea tv si Digi 24 HD care chiar au fost posturi de stiri in acea zi si merita respect doar pentru faptul ca au avut bun simt, Cei de la Antena3 sa nu mai blameza RTV ca nici ei nu au fost departe poate doar cu 2 secunde. DOAR REALITATEA TV SI DIGI 24 AU FOST SINGURELE POSTURI NON-JEG IN ZIUA CU PRICINA, RESTUL MARS.... CA NU VA MERITATI NUMELE DE TELEVIZIUNE DE STIRI!
  • Ceea ce a facut RTV cu cazul Nicolaescu, si nu numai, e sub orice critica.
    Nici OTV-ul, in vremurile sale cele mai bune, nu a reusit sa decada in asa hal.
  • Realitatea TV chiar este in pozitia sa critice manipularile si intoxicarile privindu-l pe Sergiu Nicolaescu: postul s-a pastrat in limitele decentei si bunul simt. In schimb, la Antena 3, a fost mare disperare din cauza audientei crescute a RTV si, prin urmare, postul lui Gadea s-a tabloidizat fara intarziere. Sa nu uitam ca vineri, 4 ianuarie, la orele 19,46 (deci inainte de emisiunea lui Ioan Corpos), Antena 3 anunta ca este in posesia documentelor depuse la Judecatorie de fiul lui Nicolaescu; si circul a continuat si in week end.... Cu tupeu, Gadea incearca acum sa-si spele obrazul, lovind in acelasi timp concurenta, si sa focalizeze tot oprobiul public pe RTV....

Trimite un comentariu