Skip to main content

SENTINȚĂ. Tribunalul a respins acțiunea Antena 1 împotriva editorului Paginademedia.ro în cazul Ioana Tufaru

 

Acces Direct. Simona Gherghe

Publicitate

Tribunalul București a respins acțiunea Antena Group împotriva editorului Paginademedia.ro, Petrișor Obae, în cazul Ioana Tufaru.

Soluția pronunțată ieri (marți, 14 ianuarie) spune că instanța “respinge ca neîntemeiată cererea reclamantei. Cu apel în termen de 15 zile de la comunicare.”

Decizia instanței vine după un proces care a început în februarie 2013 (când a fost introdusă cererea Antenei) și a avut ultima înfățișare pe 7 ianuarie, în acest an.

De unde a pornit procesul: Acces Direct cu Ioana Tufaru

Reamintim că Antena Group a decis acționarea în judecată a editorului Paginademedia.ro, Petrișor Obae, după publicarea unor articole despre emisiunea Acces Direct, cu Ioana Tufaru ca subiect.

Mai exact:

  • Paginademedia a publicat pe 4 februarie 2013 un material despre o emisiune Acces Direct, de pe Antena 1, program în care se vorbea despre igiena Ioanei Tufaru. Bețigașul de ureche cu rezultatul igienei Ioanei Tufaru era prezentat în prim plan în emisiune. (Emisiunea a fost ulterior amendată de CNA cu 20.000 de lei).
  • Pe 5 februarie, Paginademedia.ro a publicat lista companiilor ale căror produse au fost promovate în timpul spațiilor publicitare difuzate pe durata emisiunii.
  • Pe 6 februarie, compania Avon a decis că nu mai dorește să își asocieze numele cu emisiunea respectivă și își retrage publicitatea difuzată pe durata emisiunii.
  • Pe 7 februarie 2013, postul Antena1 a anunțat că îl va acționa în judecată pe Petrișor Obae, editorul Paginademedia.ro, "având în vedere prejudiciile de imagine și materiale produse companiei noastre prin acțiunile de defăimare ale postului de televiziune Antena 1 și a emisiunii Acces Direct". Postul a invocat prejudicii materiale de 500.000 de euro și daune morale de 100.000 de euro.

Citește și:

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Felicitari Petrisor. Si eu sunt cam in aceeasi situatie cu o firma care m-a dat in judecata pentru calomnie, ca cica i-am denigrat imaginea, spunand adevarul despre teapa pe care mi-au dat-o. Sper ca si in cazul meu verdictul sa fie acelasi, mai ales ca firma respectiva are aceleasi pretentii pe care l-ea avut si Antena Grup, adica 500000 de euro.
  • hai ca nici cu tufaru nu mi-e rusine...dar nici cu jurnalistii astia ahtiati dupa scandaluri. mi-e sila de multe ori cand ii vad cum intra efectiv cu bocancii in vietile unora pentru a cauta subiecte. n-ar strica sa mai dispara din ei, ca si asa sunt multi si degeaba
  • Chiar nu v-ati prins ca a fost un denunt doar sa-l linisteasca pe Obae? Chiar credeti ca sta Antena in cateva sute de mii pe care paginademedia nu le strange nici in 3 vieti?
  • "Acțiunile de defăimare" ? Daca prezinti ce ai vazut in emisiune nu inseamna defăimare, inseamna ca asa ai simtit, ai scris ce ai vazut. Ei au simtit ca ceea ce au facut in emisiune i-a afectat la bani, ceea ce a atras dupa sine revolta :D Un rezultat corect
  • brovo, petrisor! la mai mare. eu zic sa le faci si tu plangere pentru denunt mincinos, pentru defaimare, pentru manipulare si pentru ca sunt niste lingai unsurosi condusi de un turnator jegos.
  • de multe ori presa exagereaza cu insistentele. uneori e bine sa ii mai scuturi cu o plangere la instanta. multi jurnalisti din ziua de astazi din lipsa de subiecte uita de limita bunului simt si de prejudiciile pe care le pot aduce insistentele lor
  • S-au suparat pe Petrisor deorece a publicat lista sponsorilor care au fost in emisiunea respectiva. Daca Petrisor ar publica si lista sponsorilor celor care spala creiere, antena 3 l-ar desfiinta :). Felicitari Petrisor !
  • Saracul Alexandrescu...Mai prostovanule, in lumea asta a media nu intri amenintand cu Tribunalul ca ti-o iei peste bot, asa ca acum. Tu umbla (nu, nu acolo....) si gaseste idei noi de checuri ca o sa iti trebuiasca cat de curand.

Trimite un comentariu