Skip to main content

Digi 24 are oficial audienţe de la 1 martie. Câţi români s-au uitat la postul RCS în ultimele zile. Canalul, mult în urma celorlalte

 

digi 24 (1)

Postul de ştiri Digi 24 are oficial date de audienţă, zilnic, începând cu 1 martie. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, ce audienţe a avut Digi 24 în primele zile de primăvară şi care au fost cele mai urmărite emisiuni ale canalului RCS.

De menţionat că Digi 24, deşi a fost declarat liber la retransmisie, nu este inclus încă pe toţi operatorii de cablu (cum ar fi UPC).

Câţi români s-au uitat la Digi?

Câteva concluzii:

  • Ca observaţie generală, Digi 24 a avut o audienţă cam la jumătatea postului Realitatea TV şi de zece ori mai mici decât Antena 3, pe naţional şi la oraşe.
  • Diferenţele sunt mai mici pe publicul comercial, unde Digi se apropie de Realitatea TV după media pe zi. Nu şi seara.
  • O altă tendinţă interesantă după câteva zile de măsurători, neîntâlnită la celelalte posturi: seara, în intervalul de maximă audienţă, când ratingul televiziunii, în mod normal, creşte, la Digi 24 este egal sau chiar mai mic decât cel din timpul zilei.
  • A patra observaţie: intervalul de prânz: 12.00-15.00 are cele mai bune cifre, mai ales pe targetul comercial.

Audienţele Digi 24, în primele zile de martie:

NAŢIONAL. După media pe toată ziua, Digi 24 a avut o medie de aproximativ 50.000 de telespectatori pe minut, la nivelul întregii ţări, după media pe zi. Cifra a fost puţin mai ridicată ieri – 62.000 de români, într-o zi încărcată cu evenimente (dosarul Transferurilor, validarea Guvernului).

Ca o comparaţie, Digi 24 a avut o audienţă de zece ori mai mică decât a Antenei 3 (cel mai urmărit post de ştiri) şi aproape de trei ori mai mică decât ratingul Realitatea TV.

URBAN. La oraşe, în primele zile din martie, Digi 24 a avut o medie de 35.000 de telespectatori. Tot ieri a fost cea mai bună zi: aproape 50.000 de orăşeni pe post.

COMERCIAL. Situaţia este diferită pe targetul comercial 18-49 de ani. După media pe zi, Digi 24 se apropie de Realitatea TV. Seara, în Prime-Time însă, Digi 24 este mult în urma celorlalte canale şi pe acest target.

Audienţa medie a postului Digi 24, în intervalul 1-4 martie, în comparaţie cu celelalte posturi de ştiri

NATIONAL URBAN COMERCIAL
MEDIA PE ZI Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%)
DIGI 24 48.000 (0,3) 35.000 (0,4) 13.000 (0,2)
Antena 3 437.000 (2,4) 303.000 (3) 52.000 (1)
Romania TV 240.000 (1,3) 109.000 (1,1) 23.000 (0,4)
B1 TV 166.000 (0,9) 100.000 (1) 29.000 (0,6)
Realitatea TV 139.000 (0,8) 71.000 (0,7) 19.000 (0,4)
#colspan# #colspan# #colspan#
NATIONAL URBAN COMERCIAL
PRIME-TIME Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%)
DIGI 24 49.000 (0,3) 38.000 (0,4) 10.000 (0,2)
Antena 3 648.000 (3,5) 454.000 (4,5) 78.000 (1,5)
Romania TV 283.000 (1,5) 136.000 (1,3) 27.000 (0,5)
B1 TV 220.000 (1,2) 130.000 (1,3) 39.000 (0,8)
Realitatea TV 152.000 (0,8) 84.000 (0,8) 22.000 (0,4)

Audienţa postului Digi 24, pe zile, în intervalul 1-4 martie

NATIONAL URBAN COMERCIAL
MEDIA PE ZI Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 martie 37.000 0.2 28.000 0.3 10.000 0.2
2 martie 50.000 0.3 32.000 0.3 14.000 0.3
3 martie 43.000 0.2 32.000 0.3 9.000 0.2
4 martie 62.000 0.3 49.000 0.5 17.000 0.3
MEDIE 48.000 0.3 35.000 0.4 13.000 0.2
NATIONAL URBAN COMERCIAL
PRIME-TIME Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 martie 43.000 0.2 29.000 0.3 6.000 0.1
2 martie 42.000 0.2 29.000 0.3 9.000 0.2
3 martie 49.000 0.3 43.000 0.4 9.000 0.2
4 martie 61.000 0.3 50.000 0.5 17.000 0.3
MEDIE 49.000 0.3 38.000 0.4 10.000 0.2

Care este situaţia emisiunilor? Ştirile de după amiază, cele mai bune cifre

În primele patru zile din martie, cea mai vizonată emisiune a fost rubrica de Meteo de la ora 14: aproape 120.000 de români pe post, dintre care 76.000 de la oraşe. Performanţa de peste 100.000 de români, la nivel naţional, este atinsă tot de o rubrică din acelaşi jurnal: cea de sport.

Pe publicul urban, primele programe în top sunt rubrica de Meteo de la ora14.00, rubrica de sport de la ora 16.00 şi vremea din calupul de ştiri de la prânz.

Vârfurile pe publicul comercial sunt tot în zona prânzului: o medie de 30-40.000 de persoane între 18 şi 49 de ani la jurnalele orelor 12.00, 13.00 şi 14.00.

Ce se întâmplă seara?

Jurnalul de Seară, realizat de Cosmin Prelipceanu a avut o medie de 65.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, din care 55.000 la oraşe.

Celălalt talk-show al serii, Imparţial, cu Luca Niculescu a avut la fiecare din cele trei difuzări de până acum, 51.000 de români pe post, dintre care 39.000 de la oraşe.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • costel costel
    @Octavian. Prelipceanu nu are nicio treaba cu asta. La el in jurnal trebuie sa stea in frig o ora toti corespondentii ca sa arate el ca are douazaci de omuleti decor daca vrea. Asta nu are legatura cu corectitudinea. Mai degraba are treaba cu grandomania si cultul personailtatii. Cred ca nu ati uitat fetzele vinete ale reporterilor in nameti care stateau in ferestre pe post de decor ca sa zica doua vorbe in jurnalul lui omu'. Si parca a trecut epoca lui catalin r. tanase care se baga cu cizmele unde-i apa mai mare ca sa vedem noi cat de mare e. As vrea sa stiu cati reporteri digi s-au imbolnavit la nametii de acum o luna si daca acest lucru se poate numi cel putin neglijenta in servicu daca nu abuz. Dupa doua zile de ger crunt Preceanu a schimbat echipa. A trimis in zapada la Buzau o corespondenta de la Cluj sau de la Timisoara si pe cineva de la externe.
    Daca e asa valoros de ce nu a stat el cu jurnal cu tot in ger o ora macar? Asa ca sesizati si latura lui umana. (puneti accentul unde vreti pe "latura")
  • ionut ionut
    trebuia sa ramna la locul ei
  • George78 George78
    Deci daca n-am unde sa ma duc sa fac sex cu o femeie, ma duc in platou la digi24! Hahahahahaha :)))!
  • Octavian Octavian
    din păcate, informarea şi decenţa nu-şi prea au locul în preferinţele romanilor care se uită la tv. toată lumea măsoară cantitatea. n-am auzit pe nimeni să pună problema calităţii. din acest punct de vedere, Digi24 încă pare a avea deontologie. sper să nu îşi modifice conţinutul la presiunea audieţei sau, mai rău, la presiunea anului electoral.
  • prerateu prerateu
    Prelipceanule esti degeaba. De cand ai preluat conducerea ai dus in cap postul asta.Cand iti expira alea 6 luni?Bate ceasul tic-tic-tic.Hai sa iti dau o vese proasta : UPC cand va transmite Digi nu iti va umfla audienta cu mai mult de 1000 de oameni.
  • George78 George78
    La ce va asteptati? Sa aiba audienta cand lucreaza acolo toate redutele televiziunilor care au dat chix? Vai de capul lor si aici nu ma refer neaparat la reporteri, ci la cei care conduc statia (producatori, directori, etc).
  • costel costel
    P.S.: Sa va explic: Nu-i suficient sa dai din cap aparent inteligent la ce-i povesteste seara de seara Hurezeanu ca sa faci audienta. Nu s-a prins nimeni din patronii de la Digi pana acum?
  • costel costel
    Eu zic ca daca Pre lipiceanu nu face audienta nici cat meteo sa-l dati jos si sa puneti un sef la stiri care sa nu apara pe post (sau macar sa nu apara asa des si degeaba). Sau sa-i puneti sefi pe cei de la meteo ca oricum sunt mai buni (au dovedit-o audientele).
  • mariana mariana
    Cand trebuie sa intre Digi in must carry ca eu la UPC digital nu il am inca ?

Trimite un comentariu

sus