Skip to main content

Digi 24 are oficial audienţe de la 1 martie. Câţi români s-au uitat la postul RCS în ultimele zile. Canalul, mult în urma celorlalte

 

digi 24 (1)

Postul de ştiri Digi 24 are oficial date de audienţă, zilnic, începând cu 1 martie. Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, ce audienţe a avut Digi 24 în primele zile de primăvară şi care au fost cele mai urmărite emisiuni ale canalului RCS.

De menţionat că Digi 24, deşi a fost declarat liber la retransmisie, nu este inclus încă pe toţi operatorii de cablu (cum ar fi UPC).

Câţi români s-au uitat la Digi?

Câteva concluzii:

  • Ca observaţie generală, Digi 24 a avut o audienţă cam la jumătatea postului Realitatea TV şi de zece ori mai mici decât Antena 3, pe naţional şi la oraşe.
  • Diferenţele sunt mai mici pe publicul comercial, unde Digi se apropie de Realitatea TV după media pe zi. Nu şi seara.
  • O altă tendinţă interesantă după câteva zile de măsurători, neîntâlnită la celelalte posturi: seara, în intervalul de maximă audienţă, când ratingul televiziunii, în mod normal, creşte, la Digi 24 este egal sau chiar mai mic decât cel din timpul zilei.
  • A patra observaţie: intervalul de prânz: 12.00-15.00 are cele mai bune cifre, mai ales pe targetul comercial.

Audienţele Digi 24, în primele zile de martie:

NAŢIONAL. După media pe toată ziua, Digi 24 a avut o medie de aproximativ 50.000 de telespectatori pe minut, la nivelul întregii ţări, după media pe zi. Cifra a fost puţin mai ridicată ieri – 62.000 de români, într-o zi încărcată cu evenimente (dosarul Transferurilor, validarea Guvernului).

Ca o comparaţie, Digi 24 a avut o audienţă de zece ori mai mică decât a Antenei 3 (cel mai urmărit post de ştiri) şi aproape de trei ori mai mică decât ratingul Realitatea TV.

URBAN. La oraşe, în primele zile din martie, Digi 24 a avut o medie de 35.000 de telespectatori. Tot ieri a fost cea mai bună zi: aproape 50.000 de orăşeni pe post.

COMERCIAL. Situaţia este diferită pe targetul comercial 18-49 de ani. După media pe zi, Digi 24 se apropie de Realitatea TV. Seara, în Prime-Time însă, Digi 24 este mult în urma celorlalte canale şi pe acest target.

Audienţa medie a postului Digi 24, în intervalul 1-4 martie, în comparaţie cu celelalte posturi de ştiri

NATIONAL URBAN COMERCIAL
MEDIA PE ZI Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%)
DIGI 24 48.000 (0,3) 35.000 (0,4) 13.000 (0,2)
Antena 3 437.000 (2,4) 303.000 (3) 52.000 (1)
Romania TV 240.000 (1,3) 109.000 (1,1) 23.000 (0,4)
B1 TV 166.000 (0,9) 100.000 (1) 29.000 (0,6)
Realitatea TV 139.000 (0,8) 71.000 (0,7) 19.000 (0,4)
#colspan# #colspan# #colspan#
NATIONAL URBAN COMERCIAL
PRIME-TIME Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%) Nr. persoane (rtg%)
DIGI 24 49.000 (0,3) 38.000 (0,4) 10.000 (0,2)
Antena 3 648.000 (3,5) 454.000 (4,5) 78.000 (1,5)
Romania TV 283.000 (1,5) 136.000 (1,3) 27.000 (0,5)
B1 TV 220.000 (1,2) 130.000 (1,3) 39.000 (0,8)
Realitatea TV 152.000 (0,8) 84.000 (0,8) 22.000 (0,4)

Audienţa postului Digi 24, pe zile, în intervalul 1-4 martie

NATIONAL URBAN COMERCIAL
MEDIA PE ZI Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 martie 37.000 0.2 28.000 0.3 10.000 0.2
2 martie 50.000 0.3 32.000 0.3 14.000 0.3
3 martie 43.000 0.2 32.000 0.3 9.000 0.2
4 martie 62.000 0.3 49.000 0.5 17.000 0.3
MEDIE 48.000 0.3 35.000 0.4 13.000 0.2
NATIONAL URBAN COMERCIAL
PRIME-TIME Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg% Nr. persoane Rtg%
1 martie 43.000 0.2 29.000 0.3 6.000 0.1
2 martie 42.000 0.2 29.000 0.3 9.000 0.2
3 martie 49.000 0.3 43.000 0.4 9.000 0.2
4 martie 61.000 0.3 50.000 0.5 17.000 0.3
MEDIE 49.000 0.3 38.000 0.4 10.000 0.2

Care este situaţia emisiunilor? Ştirile de după amiază, cele mai bune cifre

În primele patru zile din martie, cea mai vizonată emisiune a fost rubrica de Meteo de la ora 14: aproape 120.000 de români pe post, dintre care 76.000 de la oraşe. Performanţa de peste 100.000 de români, la nivel naţional, este atinsă tot de o rubrică din acelaşi jurnal: cea de sport.

Pe publicul urban, primele programe în top sunt rubrica de Meteo de la ora14.00, rubrica de sport de la ora 16.00 şi vremea din calupul de ştiri de la prânz.

Vârfurile pe publicul comercial sunt tot în zona prânzului: o medie de 30-40.000 de persoane între 18 şi 49 de ani la jurnalele orelor 12.00, 13.00 şi 14.00.

Ce se întâmplă seara?

Jurnalul de Seară, realizat de Cosmin Prelipceanu a avut o medie de 65.000 de telespectatori pe minut la nivel naţional, din care 55.000 la oraşe.

Celălalt talk-show al serii, Imparţial, cu Luca Niculescu a avut la fiecare din cele trei difuzări de până acum, 51.000 de români pe post, dintre care 39.000 de la oraşe.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • costel costel
    Acum cativa ani a existat un canal "n24" care "tot de la Oradea venea" si care incerca sa spuna stirile usor nemteste, ca atare, fara sange si scandal, fara interpretari suplimentare. N-a tinut. Lumea de aici nu a fost pregatita pt. un asa canal. Sper ca de data asta perceptia sa fie mai buna dupa cum sper ca d24 sa nu alunece inspre culoarea vreunui partid fie el si cel oarecum simpatizat de mine.
  • andras andras
    @Petru Oare se compara dl. Prelipceanu cu Luca Niculescu sau cu Alice Iacobescu cu care este aproape de aceeasi varsta?
    (sunt doar doua exemple) Oricat ati fi de prieten cu el nu se poate sa nu remarcati diferenta izbitoare. LN si AI au experienta radio delta /RFI care le-a imprimat o anumita eleganta si precizie in meseria asta. La CP puteti remarca ?
    Nu avem pretentia sa fie la nivelul d-lui Hurezeanu.

    In ce priveste publicitatea asa e, nu difuzeaza dar au facut
    o solicitare CNA sa se poata.

    digi24 imi place, televiziunea este afacere, sa nu uitam asta.
  • sasa sasa
    Cand o sa intre pe UPC si RTC, altfel o sa stea in audiente. pana atunci urmarim cu placere acest canal de care Romania avea atata nevoie...
    Pentru pleava exista Antena 3, pentru spuma DIGI24.
  • costel costel
    D24 se masura si inainte, intern. Acum e o masuratoare sa-i zicem publica. Esentele mici si disonante cu restul statiei care este intr-adevar bun ar trebui puse in sticle mici. Doua sticlute cel putin va rog: Una per lipceanu si alta per vijelie. Cu dop va rog (sa nu rasufle). Multumesc.
  • costel costel
    Ai dreptate. Obrajii vineti ai reporterilor pe viscol erau din machiaj si nu din realitate. Totul era butaforie. Nu de aia se lauda d24 toata ziua cu studioul lor virtual?
  • televizoman televizoman
    Sper sa nu intre cineva in panica la Digi24 si sa puna burtiere galbene sau sa se isterizeze moderatoare-toape ca sa creasca ratingul. Aceasta televiziune de stiri are un public aparte si oamenii rezonabili stiu asta. Sunt reportaje si campanii pe care doar la Digi24 le vezi. Nu intrati in jocurile frustratilor dati afara sau al antenistilor. Insa va dau un sfat: renuntati sa mai aduceti de la Realitatea TV si scapati de cei pe care i-ati luat de acolo. Toti sunt jurnalisti de la coada plutonului!
  • mad79 mad79
    nu doar ca Digi 24,este cea mai buna televiziune de stiri de la noi,dar stiti cum se zice,esentele tari se tin in sticlute mici!
    Dincolo de cuvintele siropase de adolecenti,audienta este una buna,tinand cont ca este un post nou,iar daca observam,de la masurarea din prima zi,audienta a inceput sa creasca si nu cred ca se va opri aici!
  • Patrik Fecheta Patrik Fecheta
    Targetul Digi 24 e unul exclusivist si de aceea nu exceleaza aceasta televiziune in audiente. Pana la urma, pentru ei nu cred ca e important numarul telespectatorilor ci mai degraba constanta acestora. Decat rahat pentru mase, mai bine calitatea doar pentru putini. Parerea mea de telespectator.
  • adi adi
    Bani aruncati pe fereastra!!! Asta inseamna Digi !!
  • Petru Petru
    Răbdare, răbdare, și crește audiența. Cu cât... rămâne de văzut. Oricum ei nu dau publicitate și nu le pasă de audiență. Și în plus, eu mă uit pe internet... mai comod. :) Cât despre Prelipceanu, nu mi se pare că e atât de incompetent cum zice lumea pe aici, iar legat de reporterii care stau „în frig” înșirați în ferestre, nu cred că toți de acolo sunt în direct. Asta ține de regie și ei doar par în direct, deși acolo în ferestre sunt doar înregistrări... Unora le place să fie supercritici...
  • Catalin Catalin
    Nu ticluiesc nimic, daca digi 24 ar fi pe primul loc ar insemna ca se uita si partea aia de oameni din Romania care nu-si pot citi propriul nume. Si sa fim seriosi calitatea nu este pentru toata lumea, doar pentru lumea de calitate.
  • Catalin Catalin
    Pai doar nu o sa se uite la Digi 24 ăia care merg pe câmp cu vacile sau ăia care nu stiu sa-si citeasca numele... care din pacate sunt multi in Romania, la digi 24 se uita "ăia" care chiar stiu pe ce lume sunt.
  • dana dana
    Citre ce zici mah? sau esti MUCLES.
  • pilat pilat
    ratingul nu a fost niciodata unul exceptional dar din cand in cand mai bateau Realitatea si B1. Odata cu venirea prietenilor lui Prelingceanu s-a dus totul in cap.Atat timp cat au fost dati afra oameni profesionisti si au fost adusi indivizi din Realitatea care au venit pentru cascaval, nu se va face niciodata performanta la Digi24.Audientele astea sunt incredibile si astept finalul lunii sa vad cum milioanele lui Teszari sunt cheltuite pentru a se bate cu Minimax, Cartoon Network si Kiss Tv. Sunt sigur ca zilele lui Prelipceanu sunt numarate.
  • mirceA mirceA
    Inca n-au aparut aia care sustineau ca, daca Digi ar fi masurat ar fi peste toate televiziunile de stiri.
    Cred ca acum stau si ticluiesc o explicatie: ozn-urile, mafia, Voiculescu sau chiar Ponta se joaca cu audientele celor de la Digi si de asta sunt asa de mici ! Curat-murdar.

Trimite un comentariu

sus