Skip to main content

Revista Unica, redesign și poziționare către segmentul upmarket premium

 

Coperta UNICA relansare 2014

Publicitate

Revista Unica apare, din luna aprilie, cu un nou design și cu rubrici noi, care marchează nu numai o schimbare "de față" a lunarului pentru femei.

Prin aceastră relansare, publicația pentru femei editată de Ringier România urmărește o repoziționare către un target din segmentul upmarket premium.

Raluca Hagiu, redactor șef Unica, pentru Paginademedia.ro:

"Este un pas important către segmentul upmarket premium, unde cifrele arată că Unica poate deveni un jucător de succes, fără a trăda însă cititoarele care urmăresc deja revista.

Odată cu îmbunătățirea aspectului grafic și creșterea numărului de pagini, am optat pentru o hârtie superioară din punct de vedere calitativ, cu un gramaj mai mare și un grad de alb mai bun."

Revista "este mai sofisticată, are un layout îmbunătățit, mai elegant, în linie cu noile tendințe în design", spune Raluca Hagiu.

"Refreshmentul de primăvară aduce mai multe pagini de fashion, beauty și lifestyle și rubrici noi, care promovează produse din categoria "affordable luxury". Editoriale de modă și frumusețe la standarde internaționale, branduri de lux la care ne permitem să visăm, femei de carieră rafinate, al căror stil de viață ne inspiră", a adăugat redactorul șef al revistei.

Potrivit datelor BRAT, în perioada octombrie-decembrie 2013 lunarul Unica vindea, în medie pe apariție, un număr de 10.200 de exemplare. Publicația are, la fiecare număr, 140.000 de cititori, potrivit Studiului Național de Audiență.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu