Skip to main content

Agenţia Golin anunţă un nume nou pe funcţia de Head of Strategy

 
Agenţia Golin anunţă un nume nou pe funcţia de Head of Strategy

Numire nouă la Golin. Agenţia de relaţii publice Golin anunţă numirea Marinei Constanda în poziţia de Head of Strategy. Marina este în echipa agenţiei Golin din 2017, timp în care a ocupat poziţii de PR Manager, Senior PR Manager şi PR Director.

Publicitate

Din noul rol, Marina va contribui la elaborarea strategiilor de comunicare pentru proiecte-cheie ale clienţilor agenţiei, atât clienţii actuali cât şi din zona new business, şi va identifica oportunităţi de dezvoltare a produsului şi business-ului Golin pe plan local.

De asemenea, ea va lucra cu echipa interdisciplinară de la Path, unit-ul Lowe Group specializat în analiza şi interpretarea datelor. Împreună vor valorifica suita de instrumente şi surse de date.

Cu o experienţă de peste 12 ani în comunicare şi PR, Marina a contribuit la dezvoltarea strategică a unor branduri din domenii precum FMCG, retail, HoReCa, beauty, farma, IT, banking & servicii financiare, pentru modele B2C, B2B şi B2B2C, precum şi pentru proiecte de public affairs sau dezvoltate cu mediul non-guvernamental.

Marina s-a alăturat echipei Golin în 2017 şi în prezent face parte din Golin Advisory Committee (GAC), o structură de consultanţă recent înfiinţată în cadrul agenţiei, axată pe inovarea produsului şi dezvoltarea business-ului.

Marina Constanda, Head of Strategy, Golin România:

„M-a impresionat un pasaj dintr-un TedTalk văzut acum ceva vreme: «Diversitatea nu se referă numai la oameni, ci şi la ceea ce se întâmplă în interiorul unei persoane, inclusiv la diversitatea de emoţii». Şi l-am decodat într-o triplă cheie.

Întâi, m-am bucurat să trăiesc vremuri în care diversitatea este o preocupare majoră a oamenilor. Apoi, mi-am dat seama că dincolo de filozofia despre natura umană, avem un insight despre comportamentele consumatorului care pot fi variate şi chiar contradictorii şi e ok sa fie aşa.

Nu în ultimul rând, găsesc o corespondenţă directă cu modul în care funcţionează brandurile şi companiile, care au, simultan, nevoi variate, în relaţie cu diferiţi stakeholders, inclusiv cu propriile structuri.

La intersecţia celor trei cred că regăsim şi rolul strategiei în ceea ce înseamnă comunicarea în 2024: jobul nostru este identificăm tensiuni, insight-uri şi teritorii relevante, pentru a răspunde la nevoile specifice ale consumatorilor, în linie cu obiectivele de dezvoltare ale partenerilor noştri. Prin precizie – date şi prin curaj – creativitate”.

 

Cristina Butunoi, Executive Director Golin:

„Mă bucur să ştiu că Marina va fi parte din cele mai importante proiecte ale agenţiei, pentru că este un profesionist cu o expertiză diversă care a avut o contribuţie remarcabilă la dezvoltarea business-ului Golin şi al clienţilor.

Mereu în căutarea celor mai bune soluţii care să răspundă nevoilor clientului şi ale consumatorului, sunt sigură că va urmări cu aceeaşi perseverenţă să dezvolte proiecte, idei, gânduri care să crească agenţia”.

Autor: Adriana Diură adriana.diurapaginademedia.ro
viewscnt

sus