Skip to main content

Revista presei media – 22 octombrie

 

Business Media Group sistează din noiembrie publicarea ediţiilor locale ale revistelor Campaign si Stuff, cele doua redacţii urmând să fie implicate în proiecte similare pe internet, scrie Business Standard.

BMG mută Campaign si Stuff pe internet

Adevărul observă că toamna a început palpitant pe piaţa de publicitate. Companiile Orange, Danone, Ursus Breweries şi Renault şi-au scos la licitaţie bugetele de media în valoare de zeci de milioane de euro.
Se mişcă piaţa de publicitate!

În primele opt luni ale anului, companiile de telecomunicaţii au difuzat 149.441 de spoturi TV, mai calculează Adevărul. Topul celor mai activi investitori în publicitatea TV este dominat de Vodafone.
Cum s-au promovat comunicaţiile pe TV

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, marţi, să interzică pe perioada campaniei electorale difuzarea spotului de promovare a cremei de faţă Garnier în care apare cântăreaţa politician Luminiţa Anghel, relatează Cotidianul. Subiectul este tratat şi de Financiarul.
Cotidianul - Pesedista Luminiţa Anghel candidează fără cremă
Financiarul - Spotul la Garnier - interzis de CAN

CNA a decis marţi să amendeze OTV cu 2.500 de lei şi să someze public postul DDTV pentru dezinformarea telespectatorilor, mai notează Cotidianul.
CNA a amendat OTV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus