Skip to main content

Revista presei media – 13 ianuarie

 

2009 se anunţă anul în care diviziile on-line ale trusturilor de presă se vor bate pentru supremaţie, eficienţa va fi cuvântul de ordine, iar mobile marketingul va câştiga teren, scrie Financiarul. Jucătorii cred că şi pe timp de criză online-ul va creşte, mai ales că piaţa autohtonă este subdezvoltată.

Trusturile de presă se bat on-line pentru supremaţie

În 2008, televiziunile grupului Pro TV au deţinut 36% din volumul de reclamă, în timp ce Intact, principalul concurent, a atins o cotă de 18%, analizează Adevărul. Toate marile grupuri de televiziune au pierdut cote de piaţă din tortul publicităţii. TVR a suferit o scădere a volumului de reclamă de 38,2% faţă de 2007.
Cum a fost împărţit „tortul“ reclamelor TV

Evenimentul zilei comentează episodul în care Dan Diaconescu a fost aruncat, la propriu, la gunoi. Horia Ghibuţiu: pubela OTV a iscat emanaţii pe care le găsim tot mai frecvent şi la alte televiziuni, care reciclează gunoaiele respective şi le restituie populaţiei sub formă de aşa-zis divertisment, invocând pretextul presupusului interes public. Pe rând, Antenele (1 sau 2, după pofta inimii), Prima TV şi de câteva ori chiar şi Realitatea TV au căutat prin tomberoane câteva zecimi de audienţă.
Pubela OTV trebuie ignorată

Turcii concediază masiv pe timp de criză, mai scrie Financiarul. Grupul media Çukurova a concediat peste 400 de jurnalişti în ultimele luni. Circulă infrmaţii că Doğan Media Group (care în România deţine Kanal D) urmează să fie concediaţi 20% din salariaţii cotidianului Hürriyet. Grupul media a făcut concedieri masive şi la CNN Turk. Două reviste Dogan au fost închise - Tempo şi Seda.
Probleme la Dogan

S-a dat startul la înscrierile pentru şcoala de creaţie publicitară ADC*RO, anunţă iaa.ro. Înscrierile la cea de-a doua ediţie a Şcolii de creaţie ADC*RO se fac online şi constau în rezolvarea testului de admitere propus de tutorii Şcolii. Printre tutorii celei de-a doua ediţii a Şcolii ADC*RO: Adrian Boţan – McCann Erickson, Andrei Cohn - Cohn& Jansen | Ashley & Holmes, Costin Popescu – Cap, Dorian Pascuci - ADDV Euro RSCG, Sorin Trâncă - Friends Advertising, Valentin Suciu – Odyssey, Liviu David – Next Advertising, Şerban Alexandrescu – Headvertising, Ema Prişcă – Graffiti BBDO, Octav Gheorghe – Gavrilă&Asociaţii.
Înscrieri pentru şcoala de creaţie publicitară

În prima noapte în care s-a pus în practică interdicţia difuzării de publicitate la posturile publice TV din Franţa, 5 ianuarie 2009, două dintre cele mai mari posturi publice franceze, FR2 si FR3, au înregistrat cele mai ridicate audienţe, potrivit Advertising Age, citat de Financiarul. Posturile de televiziune franceze au consemnat o creştere de peste 10% a cifrelor de audienţă, ajungând de la 27 de milioane până la 30 de milioane de telespectatori
Audienţă-record la TV franceze de stat

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus