Skip to main content

Revista presei media – 30 ianuarie

 

TVR urmează să dea în judecată furnizorul datelor de audienţă, GfK România, pentru "nerespectarea parametrilor de măsurare" pe parcursul ultimului an, ceea ce a dus la date de audienţă foarte slabe pentru postul public, scrie HotNews, citând surse din interiorul instituţiei. Tensiunile au fost provocate de un raport preliminar de audit, care a semnalat nereguli grave privind felul cum sunt evaluate audienţele TV.

TVR se pregăteşte să dea în judecată GfK

Spoturile pentru Unirea şi Bergenbier sunt cele mai admirate de clienţii publicitari, scrie Adevărul. După trei ani de întrerupere, studiul privind calitatea serviciilor publicitare AdMarket a fost reluat. Zenith este firma cu cea mai mare notorietate dintre agenţiile de media.

Cele mai apreciate reclame româneşti

Piaţa locală de publicitate indoor va creşte în 2009 cu aproximativ 20%, până la valoarea de şase milioane de euro, în ciuda contextului economic actual, dar şi în condiţiile în care boom-ul asteptat în 2008, adică dublarea estimată de jucători nu s-a concretizat, notează Business Standard.
Boom-ul din publicitatea indoor se lasă aşteptat

 

Trustul media german WAZ Medien Gruppe, prezent pe piaţa locală cu ziarul România liberă şi Domus Magazin, îşi va continua expansiunea pe piaţa din Rusia, potrivit declaraţiilor lui Bodo Hombach, managing director al grupului, mai scrie Business Standard.
WAZ, acţionar la România libera, se extinde în Rusia

Reader's Digest Association Inc., compania care editează revista americană Reader's Digest, a anunţat că va concedia 280 din cei 3.500 de angajaţi, pentru a reduce pe cât posibil pierderile cauzate de actualul context economic, informează brandrepublic.com, citat de wall-street.ro. Compania îi va obliga pe angajaţi să accepte un concediu fără plată de cinci zile, măsură ce face parte din acelaşi plan anti-criză.
Reader's Digest renunţă la 280 de angajaţi

Piaţa de publicitate TV din America, cea mai mare la nivel global, ar putea atinge anul acesta valoarea de 66,9 miliarde de dolari, în scădere cu 4,2% faţă de nivelul atins în 2008, de 69,8 miliarde de dolari, cred analiştii eMarketer, citaţi de 9am.
Predictii sumbre pentru piata de publicitate TV

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus