Skip to main content

Revista presei media – 11 martie

 

Liderii vor câştiga. Întotdeauna, liderul de piaţă ia mai mult decât merită, locul doi – mai puţin, probabil criza va accentua acest fenomen. De pierdut va avea industria de presă, în general, pentru că vor dispărea titluri care nu merită. Pe de alta parte, va avea de câştigat prin închiderea titlurilor lansate peste noapte, cu puţin timp înaintea unor alegeri, nu ca un business tradiţional de presă” – Silviu Ispas, managing director EMI România şi preşedinte BRAT, într-un interviu acordat Business Standard.

Silviu Ispas: "Clienţii locali de publicitate trebuie curtaţi mai mult"

Oana Popescu, fata fostului prezentator al „Telejurnalului” ceauşist, este susţinută nejustificat de conducerea TVR pentru a modera o emisiune de dezbatere politică, scrie Adevărul. Fostul reporter nu are prea multă experienţă ca moderator TV şi nici notorietate, dar are atuul de a fi fost membru în CA şi şefa Cancelariei lui Alexandru Sassu.

Fiica lui Petre Popescu vrea talk-show la TVR 1

Televiziunile au încasat cu 27% mai puţini bani în primele două luni din 2009, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2008, potrivit datelor Alfa Cont, citate de Financiarul. De asemenea, numărul punctelor de audienţă livrate de televiziuni a scăzut cu 20% în primele două luni din 2009 faţă de aceeaşi perioadă din 2008.
Audienţa reclamelor, în scădere cu 20% în 2009

Romică Ţociu şi Cornel Palade vor să aplice reţeta succesului la noul show „Bancher sau şomer”, care a făcut Antena 1 lider de audienţă sâmbătă seară, notează Evenimentul zilei. Show-ul de divertisment are ca invitaţi doi oameni normali cu datorii la bănci care vor concura unul împotriva celuilalt pentru a obţine o sumă de bani cu care câştigătorul îşi va plăti o parte din credite.
„Audienţa se face cu paraşute şi paiaţe!

Optimizarea costurilor, îmbunătăţirea distribuţiei şi orientarea către noi surse de venit, precum serviciile online sunt principalele opţiuni ale ziarelor gratuite ce vor să supravieţuiască situaţiei economice actuale, analizează Business Standard. În România, teoria e completată de suportul unui grup de afaceri puternic, capabil să susţină pierderile ziarului.
Ce strategie au ziarele gratuite româneşti în criză

Studiu de caz pe iaa.ro. La iniţiativa REACT, Graffiti BBDO a realizat pro bono o campanie care şi-a propus să îi facă pe oameni să doneze sânge. Ideea simplă din spatele spoturilor TV şi radio, conform căreia una din trei operaţii se amână, a dat roade.
Prima campanie de după '89 care a produs cozi la centrele de donare

New York Times a anunţat încheierea unui acord prin care îşi vinde sediul din Manhattan către fondul de investiţii W.P. Carey&Co., de la care îl va putea închiria ulterior, cu posibilitatea de răscumpărare după zece ani, anunţă Wall Street Journal, citat de Wall-Street.ro. Fondul de investiţii cumpără 21 dintr-un total de 25 de etaje aparţinând New York Times, grupul de presă recuperând astfel 225 mil. dolari. Sediul va putea fi răscumpărat în 2019, pentru 250 mil. dolari.
New York Times îşi vinde sediul din Manhattan din cauza datoriilor

McClatchy Company, editorul Miami Herald, unul din cele mai importante cotidiene americane, a anunţat că va concedia 1.600 de angajaţi (aproximativ 15% din forţa totală de muncă), masură ce face parte dintr-un amplu plan de restructurare ca urmare a unei “deteriorări fără precedent a veniturilor”, mai scrie Wall-Street.
Publisher-ul cotidianului Miami Herald concediază 1.600 de angajaţi

FOTO: Business Standard

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus