Skip to main content

Revista presei media – 12 mai

 

Publicitate

adriana-muraruTeleviziunea  publică a schimbat ora de difuzare a Telejurnalului, dar numărul telespectatorilor a scăzut, constată Adevărul. TVR 1 şi-a mutat principala emisiune informativă, prezentată de Adriana Muraru, de la ora 19.00 la ora 20.00, dar a pierdut uşor în audienţă. De la o medie de 316.000 de privitori a ajuns la una de 282.000.

TVR 1 a mutat ştirile şi a pierdut audienţa

TradeAds tranzacţionează publicitate în site-uri cu audienţă de peste 4 milioane de vizitatori unici pe lună, a afirmat pentru AdPlayers, Valentin Oeru, Director Executiv al companiei. Potrivit lui Oeru, pe lângă site-uri din grupul controlat de New Century Holdings (NCH), printre titlurile online înscrise în TradeAds se numără şi alte site-uri din afara grupului, cum ar fi Trilulilu.
Valentin Oeru: 15 agenţii înscrise în TradeAds

Ringier a încercat să obţină licenţa Forbes, după ce Adevărul a anunţat negocierile finale, povesteşte Răzvan Corneţeanu, director general Adevărul Holding, într-un interviu acordat lui Iulian Comanescu: “anunţăm că suntem pe cale să semnăm un contract cu Forbes. A treia zi primesc un telefon al partenerului nostru american: “Răzvan, am primit o solicitare scrisă de la Marius Hagger de la Ringier, care ne scrie că ar vrea să ia licenţa Forbes.” Păi…? Tipic. Eu mă apuc şi anunţ într-o conferinţă de presă că noi suntem pe cale să semnăm şi competitorii noştri trimit repede e-mail-uri, jucând la două capete.
Răzvan Corneţeanu: În Adevărul Holding, eu sunt Zürichul

cosmin-stan-adevarulEste ca în sportul de performanţă: trebuie să ştii când să te retragi. Iar eu am considerat că acum este momentul. Evident, asta nu înseamnă că nu o să mai fac niciodată teren, ba dimpotrivă. O să fac, dar numai de plăcere şi aşa voi avea garanţia că reportajele mele vor ieşi bine”, spune Cosmin Stan, într-un interviu acordat ziarului Adevărul. După şase ani de reportaje la Pro TV, Cosmin s-a mutat la Realitatea TV, unde prezintă ştirile.
Cosmin Stan :„Jurnalist eşti non-stop, în orice secundă, în orice împrejurare“

Deşi unii anunţă despărţirea definitivă a lui Mircea Radu de Antena 1, „caravana dragostei” ar putea porni din nou, după vacanţa de vară, scrie Evenimentul zilei.
Din dragoste cu năbădăi

Cosmote Group (Grecia), care deţine în România al treilea operator de telefonie mobilă, a agreat cu Saudi Oger, proprietarul Zapp, termenii financiari ai tranzacţiei, au declarat pentru Business Standard surse apropiate discutiilor. Preţul: “puţin peste 200 mil. euro”. Sursele citate mai spun că semnarea contractului de achiziţie a 100% din acţiunile Telemobil, compania care operează reţeaua Zapp, ar putea avea loc în cursul lunii viitoare.
Cosmote s-a înţeles la preţ cu Zapp: puţin peste 200 mil. €

Piaţa tipografică locală a scăzut în primul trimestru al acestui an cu 15-25%, la nivel de volume, pe fondul dispariţiei mai multor publicaţii, al reducerii tirajelor şi a numărului de tipărituri comerciale, potrivit estimărilor din industrie, citate de Business Standard.
Minus de 15-25% pentru piaţa tipografică, în primul trimestru

Previziunile pentru acest an în ceea ce priveşte evoluţia industriei de publicitate online sunt foarte optimiste, scrie Financiarul. Bogdan Gavrilă, General Manager Intact Interactive, spune că piaţa se aşteaptă la 25-30 de milioane de euro încasări în 2009. Pentru alegerile europarlamentare, regiile on-line s-au pregătit cu diverse oferte, iar AdEvolution estimează venituri de 50.000-80.000 de euro din această campanie.
Publicitatea online, estimată la 25-30 mil. euro în 2009

regina-1Pentru a nu se afla deznodământul telenovelei Regina, producătorii au hotărât ca ultimul episod să se păstreze sub cheie până înaintea difuzării, scrie Cotidianul. Programul a fost făcut astfel încât fiecare actor să filmeze finalul rolului său în grupuri mici şi nici unul dintre ei nu ştie cum va arăta scenariul complet al ultimului episod.
Ultimul episod din “Regina”, la secret, închis în seif

Cele mai profitabile 25 de companii din România au înregistrat un scor de doar 17% al indicelui privind performanţa şi comunicarea responsabilităţii sociale, potrivit studiului CSR 24/7, realizat de Braun & Partners Network în patru ţări din regiune, scriu Wall-Street şi iaa.ro. Cea mai performantă companie românească este Petrom, ultimele poziţii fiind ocupate, la egalitate, de Arcelormittal Galaţi, British American Tobacco şi Interbrands Marketing & Distribution.
Wall-Street: Marile companii româneşti iau nota 1,7 la responsabilitate socială
IAA: Petrom şi Orange, cele mai „responsabile” companii din România

Fee-urile (onorariile) pentru servicii de consultanţă în relaţii publice pot ajunge şi la 10.000-15.000 euro pe lună, aceasta latură a PR-ului fiind una dintre cele mai profitabile din branşă, declară pentru Daily Business Mirela Pitu, strategic communications advisor în cadrul agenţiei pe care a fondat-o, Pi2 PR.
Mirela Pitu: Fee-urile de consultanţă în PR pot ajunge şi la 15.000 euro pe lună

Până unde merg companiile pentru a contracara publicitatea negativă: aflând că CBS pregateşte, pentru emisiunea 60 Minutes, un material pe tema poluării în pădurea amazoniană, compania Chevron a angajat un fost jurnalist pentru a reflecta situaţia din perspectiva companiei, scrie New York Times, citat de HotNews. Mai mult, materialul jurnalistului angajat de Chevron a fost postat pe internet în aprilie - cu trei săptămâni înainte ca reportajul 60 Minutes să fie difuzat în cadrul unei ediţii a acestei emisiuni la începutul lunii mai.
Cazul Chevron: Până unde pot merge companiile pentru a combate publicitatea negativă

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus