Skip to main content

-

 

parteneriat_media

Publicitate

Cum să te înscrii la Festivalul ADOR

ador_logo_slogan_ro-06131 iulie. Acesta este termenul până la care se aşteaptă înscrieri la Festivalul de publicitate ADOR, competiţie reluată într-o nouă formulă, după doi ani de pauză. Nu mai puţin de 9 categorii şi 32 de secţiuni sunt deschise concurenţilor.

Organizatorii festivalului – agenţia Millenium Communications - detaliază paşii care trebuie parcurşi pentru ca lucrările să intre în competiţia ce premiază creativitatea în publicitate.

Iată ce trebuie făcut:

1.Intră pe site-ul festivalului www.ador.ro şi citeşte cu atenţie regulamentul. O să afli de aici că: lucrările trebuie înscrise exact în forma în care au fost publicate, e nevoie de datele de contact ale clientului pentru orice lucrare înscrisă, iar pentru lucrările înscrise în categoriile TV, Print, Radio, Media, Online Advertising Campaigns şi Integrated Campaigns este nevoie să precizezi care a fost bugetul de media al campaniei (pe respectivul mediu).

2.Verifică apoi meniul de Categorii (http://www.ador.ro/categories/view), în care găseşti specificaţiile, timingul şi costurile ce ţin de înscrierea în categoria respectivă şi secţiunile pe care aceasta le cuprinde. În total sunt 9 categorii şi 32 de secţiuni din care să alegi. La Design, de exemplu, nu trebuie specificat bugetul de media, dar trebuie neapărat să ne trimiţi o mostră a lucrării, care va fi expusă în cadrul expoziţiei. La fel şi pentru secţiunea Direct & Collateral din categoria Print.

3.Du-te la arhivă şi hotărăşte-te ce vrei să înscrii, pentru că pot fi înscrise lucrări care au fost difuzate pentru prima oară în perioada 1 mai 2007 şi 1 mai 2009.

4.După ce te-ai hotărât, du-te la secţiunea Înregistrare (http://www.ador.ro/agencies/register) şi creează un cont de agenţie, completând cele 7 câmpuri. Dacă ai deja un cont, du-te direct către Login (http://www.ador.ro/agencies/login).

5.Intră în contul tău şi poţi începe înscrierea: selectează mai întâi secţiunea, introdu apoi datele campaniei şi uploadează creaţia. La înscrierea lucrării trebuie să menţionezi datele a cel puţin 2 membri ai echipei de creaţie, dar şi datele de contact ale clientului. Formularul nu va fi salvat decât dacă bifezi că ai citit termenii şi condiţiile de înscriere. Dacă vrei să înscrii o lucrare în mai multe categorii trebuie să repeţi aceşti paşi. Nu poţi selecta mai multe categorii/secţiuni simultan.

6.De îndată ce vei salva lucrarea finală, vei primi un e-mail cu indicaţiile pentru plată. După ce vei efectua plata, lucrarea va fi înscrisă în competiţie. Succes!

Mai sunt patru săptămâni din perioada de inscriere, până pe 31 iulie.

Dacă ceva nu merge, trimite mail la: [email protected] sau sună la Millenium Communications (021.314.66.15) şi întreab-o pe Andreea Drăguţ cum funcţioneaza site-ul ADOR.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus