Skip to main content

Revista presei media - 29 ianuarie

 

Publicitate

mythbustersVânătorii de mituri - Mythbusters - Jamie Hyneman şi Adam Savage realizatorii show-ului vor intra în dialog telefonic, vineri, 29 ianuarie, cu jurnalişti din toată lumea, printre care şi un jurnalist de la HotNews. Cei care au curiozităţi le pot pune întrebări celor doi prin intermediul site-ului HotNews.
Pune-le întrebări 'vânătorilor de mituri' de la Discovery

TVR şi Adevărul Holding, pentru prima dată coproducători ai etapei naţionale a Eurovision, a cărei finală este programată pentru data de 6 martie, spun că vor împarţi în mod egal costurile de organizare ale evenimentului, care n-au putut fi încă estimate, dar care cu siguranţă vor depăşi 300.000 de euro, cât s-a cheltuit anul trecut, informează HotNews.
Costurile pentru etapa naţională Eurovision le vor depaşi pe cele de anul trecut. TVR spune că va cheltui mai puţin

Cota de piaţă a diviziei TV din trustul Intact Media Group a crescut cu 29,5% în 2009, ajungând la 18% pe segmentul publicului urban cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani, arată bilanţul pe anul trecut, notează Evenimentul Zilei, Daily Business şi Jurnalul Naţional, care citează informaţii furnizate de GFK şi trustul Intact.

Conturile alocate de advertiseri anul acesta pentru servicii de creaţie au scăzut cu cel mult 5%-10% faţă de 2009, susţine Daniela Knecht, managing partnerul agenţiei Scala JWT România, scrie Daily Business.
Bugetele alocate de advertiseri pentru creaţie, în scădere cu maxim 10% anul acesta

Lansarea mult aşteptatului device al Apple, iPad, este legată şi de numele unui programator român, care a stat pe aceeaşi scenă cu  Steve Jobs, la prezentarea unui joc făcut pentru iPhone, care urmează să fie adaptat pentru iPad şi la care a lucrat în mod direct. Numele său este Bogdan Ursu, relatează Money.ro. Informaţia a fostă prezentată prima oară de jurnalismonline.ro.
Bogdan Ursu, românul care a stat pe scenă cu Steve Jobs când s-a lansat iPad

Compania americană Google continuă campania de promovare prin poşta clasică, pe care a început-o anul trecut, în luna august, când oferea IMM-urilor din România cupoane AdWords în valoare de 200 de lei.

Reprezentanţii companiei Google trimit vouchere personalizate în valoare de 280 de lei care pot fi utilizate de către antreprenorii români, care deţin un website, pentru a afişa anunţuri publicitare prin sistemul de publicitate online AdWords, informează Money.ro.
Google le trimite românilor bani prin poştă

Piaţa de publicitate online va continua să scadă şi în 2010, iar competiţia în ceea ce priveşte vânzările online în segmentul ştirilor se va ascuţi şi mai mult, mai ales în condiţiile în care au intrat pe piaţă şi alte regii. În prezent, Arbo Interactive şi F5 X-Media îşi dispută primul loc în rândul regiilor de publicitate online. Money.ro a realizat o analiză a pieţei de publicitate online din România.
Bătălie strânsă pe piaţa de publicitate online în 2010

Mai mult de un sfert dintre cei 1.426 de participanţi la un sondaj iniţiat de autoarea cărţii "Ţinuta pentru Succes şi Succesul Detaliilor” au spus că Emil Hurezeanu, Radu Moraru, Cătălin Ştefănescu şi Mihai Gâdea au o ţinută profesională corectă. Consultantul de imagine Mihaela Berciu a făcut un sondaj pentru a descoperi jurnaliştii cel mai bine reprezentaţi din punct de vedere al imaginii transmise prin intermediul televizorului, informează Evenimentul Zilei, Adevărul, Wall-Sreet şi Jurnalul Naţional.

Silviu Ispas, cel care până la începutul acestui an a condus operaţiunile ARBOmedia în România, a rămas preşedinte al Biroului Român de Audit al Tirajelor, deşi îşi exprimase intenţia de a-şi anunţa retragerea, în urma despărţirii de ARBOmedia. El a declarat că va candida, săptămâna viitoare, pentru un post în  Consiliul Director BRAT "din partea presei locale", informează HotNews.
Silviu Ispas, în continuare preşedinte BRAT, spune că va candida din nou pentru Consiliul Director

Comitetul Director al Radio România urmează să discute, cel mai probabil vineri, o contestaţie depusă în urma unui concurs desfăşurat săptămâna aceasta pentru ocuparea unui post de redactor-şef adjunct, concurs câştigat miercuri de un concurent venit din afară instituţiei şi care, din informaţiile HotNews, a stârnit vâlvă la nivelul conducerii SRR.
Concurs disputat pentru un post de şef la radioul public

Traian Băsescu, Crin Antonescu, Teodor Baconschi şi Henri Paul s-au numărat printre personalităţile premiate, miercuri seară, la gala Nine O'Clock, care a avut loc în Capitală, informează Mediafax.
Băsescu, Antonescu, Baconschi şi ambasadorul Franţei, premiaţi la gala Nine O'Clock

Piaţa de BTL, care include acţiuni de comunicare la raft şi evenimente, se va situa anul acesta în intervalul 80-100 milioane euro, iar fee-urile agenţiilor specializate vor rămâne la nivelul din 2009, estimează Gabriela Nanu, Group Account Director Saatchi & Saatchi X, scrie Wall-Street.
Saatchi X: Piata de BTL, pana intr-o suta de mil. euro

Luna aceasta, Coca-Cola lansează şi în România campania integrată de marketing construită în jurul noului mesaj de brand, „Open Happiness”, informează Wall-Street.
Coca-Cola lansează în România platforma de comunicare Open Happiness

Deşi europenii au obosit să afle informaţii despre criza financiară, foarte mulţi considerând că mass-media a dus la înrăutăţirea situaţiei, atunci când au nevoie de ştiri despre situaţia economică apelează la televiziune şi internet, în defavoarea radioului şi a presei tipărite, arată un studiu realizat în 2009 de compania de telecomunicaţii UPC.

Aproape jumătate dintre români, 44,65%, cred că televiziunile prezintă în mod exagerat criza economică, în timp ce 44,2% dau vina şi pe posturile tv pentru amplificarea acesteia. Studiul a fost realizat în 10 ţări europene printre care şi România. Informează Wall-Street, Daily Businss, Gândul şi Jurnalul Naţional.

Primarul Londrei a angajat agenţia de branding Saffron pentru a crea o identitate unică de brand pentru capitala Marii Britanii. Anul trecut, Saffron a participat în licitaţia pentru crearea brandului turistic al României, însă a pierdut în favoarea unei firme de turism, informează Wall-Street şi HotNews.

Platforma de microblogging Twitter a ajuns la 75 de milioane de utilizatori, deşi marea majoritate a acestora sunt inactivi, este concluzia unui studiu realizat de RJMetrics. Mediafax şi Daily Business au preluat această informaţie de pe ClickZ.com.

Google, Apple precum şi alte companii de mai mici dimensiuni încearcă să spargă tiparele publicităţii pe telefoane mobile, în speranţa că vor convinge companiile să aloce mai mulţi bani pe un format încă prea puţin exploatat, scrie Daily Business, care citează ediţia online a  Wall Street Journal.
Ce fac Google şi Apple pentru evoluţia publicităţii pe mobile

Operatorul britanic de cablu Sky Broadcasting Group a anunţat joi că va deveni prima televiziune din Europa ce va lansa un canal cu transmisie 3D, în aprilie, iniţial în "sute de pub-uri" ce vor avea instalate televizoare 3D ready. Anunţul vine odată cu publicarea rezultatelor financiare peste aşteptări, informează Daily Business.
Sky, prima televiziune europeană ce va transmite un canal 3D

Academia Caţavencu a lansat o campanie prin care le propune citirorilor să-l aleagă pe cel mai de seamă român. Iată cum sună îndemnul Caţavencilor. Să recunoaştem: această ţară are nevoie de multe chestii. Dar înainte de toate (de la însuşi Tatulici am învăţat-o) are nevoie de oameni care se remarcă. [...] Academia Caţavencu a petrecut clipe preţioase indentificîndu-i. Urmărindu-le evoluţia, discursul, accesele de nervi sau furie, medicaţia, relevaţiile, incantaţiile, relaxarea ideologică sau morală. Ei sînt, dacă ne permiteţi, profeţii pop ai României profunde. A venit timpul să-l alegeţi pe cel mai bun dintre ei.
Top 10 Voci pentru România

Amendat pentru falsul interviu în direct cu preşedintele, patronul  OTV spune că a elucidat, chiar şi în reluare, problematica atacurilor paranormale. „Nu mă miră faptul că Dan Diaconescu se foloseşte de tot felul de şmecherii, la limita legii, pentru a-şi atrage spectatorii. Ceea ce mă miră este faptul că preşedintele Traian Băsescu, prin prezenţa în studioul OTV şi nu al altei televiziuni, legitimează un tip de a face televiziune de care partea serioasă a breslei jurnalistice se delimitează”, a explicat Petrişor Obae, editorul paginademedia.ro pentru Evenimentul Zilei, care a dedicat un material amplu şmecheriei marca OTV. Acelaşi subiect a mai fost tratat de Cotidianul, Mediafax şi HotNews

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus