Skip to main content

Sârbu lansează un site pentru femei şi Vîntu unul cu maşini second hand

 

Două noi site-uri în online-ul românesc. Pro TV a lansat perfecte.ro, un site dedicat exclusiv femeilor iar Realitatea-Caţavencu a pornit 2auto.ro, unul dedicat vânzării maşinilor second-hand.

Publicitate

Perfecte.ro: “Fashion&beauty”, “Diet&health”, “Love&sex”, “Home&deco” sunt doar câteva dintre secţiunile site-ului. Perfecte.ro va oferi, periodic, utilizatorilor interviuri cu vedete precum: Andreea Esca, Iulia Vântur, Corina Caragea sau Laura Cosoi.

2auto.ro: Platforma prezintă exclusiv oferte de maşini ce provin din parcurile auto rulate (second hand) ale dealerilor şi importatorilor auto. Principala diferenţă faţă de site-urile care vând maşini second hand de la persoane fizice este că achiziţia prin 2auto.ro le aduce cumpărătorilor şi beneficiul de a avea garanţie.

Alte detalii:

Despre perfecte.ro

Departamentul de internet al Pro TV (IBU- Internet Business Unit) a lansat, astăzi, perfecte.ro, un site care se adresează femeilor moderne, care vor să fie la curent cu tot ce mişcă în lumea modei sau în viaţa celor mai în vogă vedete ale momentului.

Lansarea perfecte.ro, se arată într-un comunicat, face parte din strategia diviziei de internet (IBU) a Pro TV de a se menţine în primii trei publisheri din .ro. Pentru începtul lui 2010, Pro TV şi-a propus să mai îmbogăţească online-ul românesc şi cu alte astfel de proiecte. Aparut în august 2006, IBU (Internet Business Unit) este divizia de online a Pro Tv S.A, care controlează site-uri: stirileprotv.ro, sport.ro, protv.ro, acasatv.ro, profm.ro.

Despre 2auto.ro

Este un serviciu online destinat vânzării de maşini second hand cu garanţie.

Prin acest site, utilizatorii au acces la toate detaliile maşinii în paginile speciale care afişează descrierea şi particularitătile tehnice, dotările opţionale, pozele şi un formular de contactare directă a comercianţilor pentru o posibilă achiziţie.

"Lansarea 2auto.ro se înscrie în linia strategică a companiei new media a grupului Realitatea-Caţavencu de a miza, pe termen lung, nu doar pe consolidarea conţinutului web şi vânzarea de publicitate, ci şi pe lansarea de servicii e-commerce", a spus Dragoş Stanca, managing director F5.

Carmen Andronache

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca nu lanseaza Vantu un label de hartie igienica si Sarbu o pasta de dinti tot degeaba...
  • ha ha ha, am ras cu pofta! "achiziția prin 2auto.ro le aduce cumpărătorilor și beneficiul de a avea garanție" Adica, garantii de la Vintu?! oho, asta da avantaj, o sa se inghesuie sigur toata lumea, ca deh, daca garanteaza vintu, dormi linistit...

    doamne, Stanca asta a intrat in vrie, numa aberatii lanseaza. mi-e si mila de el, cand o sa cada, o sa cada din ceruri

Trimite un comentariu

sus