Skip to main content

Revista presei media - 16 martie

 

Publicitate

becali-evz2Organizaţia Reporteri fără Frontiere, împreună cu asociaţia parteneră din România, Active Watch-Agenţia de Monitorizare a Presei, se declară "scandalizate" faţă de comentariile obscene făcute de George Becali, membru al Parlamentului European, la adresa unei jurnaliste.

Cele două asociaţii afirmă că sunt "şocate" de declaraţiile lui Becali, care a înjurat-o pe ziarista Cornelia Popescu de la publicaţia online Ziua Veche atunci când aceasta l-a contactat pentru a-l întreba despre contradicţiile dintre declaraţiile de interese făcute la PE şi declaraţiile sale publice, scrie HotNews. (foto: EVZ)

Organizaţia Reporteri fără Frontiere, "scandalizată" de insultele europarlamentarului Becali la adresa unei jurnaliste

Lucian Mândruţă spune că a sărit gardul de la cei care fac ştirile la cei care le consumă şi, câteodată, se şi amuză de ele. La 20 martie, fostul prezentator al Observatorului 19.00 debutează ca entertainner, la Antena 1, cu late night show-ul Pâine şi circ, o emisiune înregistrată care conţine şi... bâlbe, pentru respectarea brandului, scrie Jurnalul Naţional. La întrebarea cum va fi prima ediţie, Lucian Mândruţă a răspuns: “afli de ce credem că Victor Ponta trebuie să poarte bască, ai imagini în direct din penarul fetelor care s-au bătut pentru el la un liceu, acum o săptămână, ai dezvăluiri în exclusivitate de la Irinel, care ne spune ce e sărutul, exact ca în oracol, şi, mai ales, ai ocazia să stai o oră la televizor, să te distrezi şi să nu-ţi fie ruşine după aia să spui că te-ai uitat!
Lucian Mândruţă: "N-aş renunţa la bâlbe pentru nimic în lume"

Iniţiatorii campaniei de aducere în ţară a unei copii a arhivei radioului nu semnaseră un acord cu postul când au demarat proiectul. Campania Europa Liberă, Aici!, iniţiată pe 1 decembrie 2009 de Liviu Tofan, directorul Institutului Român de Istorie Recentă (IRIR), a demarat fără girul instituţiei Radio Europa Liberă/Radio Libertatea (RFE/RL Inc.), cea care deţine copyrightul pentru emisiunile postului, scrie Evenimentul zilei.
Arhiva Europei Libere stârneşte controverse

Agentia Mediaedge:cia România va gestiona contul de media pentru toate brandurile URBB, printre care se numără Tuborg, Carlsberg, Holsten şi Skol, potrivit unor surse din piaţă, citate de Wall-Street.
Mediaedge:cia a câştigat contul de media al URBB

Un nou sezon al reality show-ului Frumuseţe pe muchie de cuţit începe în această seară, la ora 20.30, la Pro TV. O fostă participantă, care a suferit o rinoplastie şi o mamoplastie în urmă cu un an, povesteşte pentru Adevărul ce se întâmplă în spatele camerelor de filmat. Fosta concurentă povesteşte că a stat în cantonament, la un hotel bucureştean, timp de o lună.„Nu ai oglinzi, nu ai voie să ai telefon şi nu ai voie să ieşi din cameră". Două angajate ale emisiunii stau în permanenţă cu cei care se supun unei intervenţii chirurgicale. „Dacă vrei să cobori la recepţie îi spui uneia dintre cele două însoţitoare, iar aceasta te conduce. Dacă vrei un ceai, tot ea ţi-l aduce în cameră", adaugă fosta participantă la emisiune. Despre acelaşi subiect a scris şi Evenimentul Zilei.

Pasionaţii de documentare sunt invitaţi de postul Discovery Channel România să propună subiecte inedite pe site-urile de socializare. Cât priveşte noua grilă de programe, poveştile din România şi-au găsit repede locul. „Poveşti adevărate” cu Anthony Head, „Tumoarea de 72 kilograme”, povestea Lucicăi Bunghez, episoade din seriale precum „În viteza a cincea”, „Tehnici esenţiale de supravieţuire” sau „Nebun după tehnologie” au fost filmate şi la noi, relatează Evenimentul zilei.
Discovery România îşi face fani pe Twitter

IAA scrie despre marketingul cultural şi discută cu Alexandra Zbuchea, consultant de marketing pentru Reţeaua Naţională a Muzeelor din România, Muzeul Naţional de Istorie Naturală "Grigore Antipa" şi Muzeul Naţional de Artă al României.

Ca şi concept, marketingul cultural este destul de vehiculat (în România n.r), inclusiv strategiile guvernamentale din sfera culturii şi reglementările legale în domeniu ţin cont de acest contept şi îl promovează. Din păcate, practica arată că el nu este foarte înţeles sau cel puţin nu i se acordă suficientă atenţie în cadrul strategiilor manageriale”, a declarat Alexandra Zbuchea într-un interviu pentru IAA.ro.
Ce au în comun marketingul şi patrimoniul cultural?

Reţeaua est-europeană de publicitate online Thinkdigital are, începând cu 1 martie, un nou director de vânzări – Olimpia Norsesovici şi un campaign manager – Vladimir Bănică, notează Wall Street şi HotNews.ro.

Pe 24 martie, în cadrul celei de-a doua zile a evenimentului PR Forum, workshopul de strategii de comunicare în social media va oferi atât o perspectivă de ansamblu asupra evoluţiei şi rolului pe care îl au social media, cât şi un set de soluţii concrete pentru utilizarea lor, cu studii de caz, aplicaţii şi demonstraţii practice, notează IAA.ro şi HotNews.ro.

Domeniul de internet ".com" a împlinit, luni, 25 de ani de la prima sa utilizare, deşi a început să fie intens folosit şi popular abia începând cu anii '90, informează Mediafax şi Money.ro, care citează BBC News Online. În prezent, circa 100.000 de site-uri cu domeniul ".com" sunt înregistrate în fiecare zi şi există aproximativ 86 de milioane de site-uri care folosesc acest domeniu. În 1985 au fost înregistrate la nivel global doar şase site-uri care utilizau domeniul ".com".

YouTube investeşte în mobile advertising, Microsoft în noua campanie a motorului de căutare Bing, iar de partea opusă, Yahoo! s-a hotărât să renunţe la colaborarea cu OgilvyOne în Europa, urmând să apeleze la serviciile unei agenţii americane, notează IAA.ro.
Revista presei internaţionale

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus