Skip to main content

Revista presei media - 29 martie

 

Publicitate

andreea-esca-24Audienţele principalelor ediţii informative de la Pro TV şi de la Antena 1 au înregistrat o scădere de 14%, din ianuarie până în martie. Lipsa Andreei Esca de la Ştirile Pro TV a afectat ratingul emisiunii, care continuă să scadă şi după revenirea vedetei. Şi venirea Alinei Petrescu la Observator (Antena 1) a dus la pierderi de audienţă. Căderea este destul de bruscă, având în vedere că aceste valori s-au înregistrat într-o perioadă a sezonului rece, scrie Adevărul.
„Ştirile Pro TV“ şi „Observatorul“, în declin

Inspirându-se din traficul infernal al Bucureştiului, Media Factory a creat un format TV care a fost selecţionat la cel mai important târg de programe TV din lume, MIP de la Cannes. Este singurul format selecţionat dintr-o ţară estică, scrie România liberă. Formatul se numeşte „Rush Hour Challenge/ Trafic bară la bară" şi este o emisiune concurs. În fiecare ediţie, doi concurenţi se întrec în mai multe probe urbane: ei încearcă să găsească un loc de parcare într-o zonă aglomerată, fac curse contra-cronometru cu taximetrişti profesionişti (cine ajunge mai repede într-o locaţie anume fără să folosească GPS-ul, se iau la întrecere în consum cât mai mic de combustibil într-un număr egal de kilometri parcurşi).
Format TV românesc, selecţionat la Cannes

TVR 1 ar putea să fie retransmis din nou în Republica Moldova, în două luni, autorităţile de la Chişinău examinând această posibilitate după ce subiectul a fost pus în discuţie de preşedintele României, Traian Băsescu, în ianuarie, când a fost în vizită la Chişinău, informează Mediafax şi Daily Business, care citează Info-Prim Neo.

Blogurile jurnaliştilor Cătălin Tolontan şi Iulian Comănescu - www.tolo.ro şi, respectiv, comanescu.hotnews.ro -, au fost premiate, vineri seară, la ediţia 2010 a RoBlogFest la categoriile Profesional - Blog despre comunicare (media & advertising) şi, respectiv, Profesional - Blog de jurnalist, notează Mediafax, Money.ro şi HotNews.

Ogilvy France a fost cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint, obţinând atât trofeul Agency of Angels, cât şi aur la mai multe categorii, dintre câştigătorii români echipele Grey Bucharest, Propaganda şi Tempo primind recunoaştere în competiţia dedicată printului, informează Mediafax.
Ogilvy France - cea mai premiată agenţie la festivalul de publicitate AdPrint

Ştefania Stavrositu a anunţat că a părăsit grupul McCann Erickson, unde ocupă poziţia de PR corporate, pentru a ocupa o funcţie în cadrul producătorului de tutun BAT, pe marketingul brandului Dunhill, scrie Daily Business.
Ştefania Stavrositu lasă PR-ul de la McCann pentru marketing la BAT

De la 1 aprilie, canalul de lifestyle aparţinând trustului Chello Zone se va numi Fine Living Network şi vine cu premiere, pe lângă vechile producţii. Grila va fi împărţită în cinci domenii: Locuinţă-Amenajări, Bucătărie, Călătorie, Stil şi Viaţă sănătoasă, scrie Evenimentul zilei.
O nouă identitate pentru Zone Club

Peste 2.000 de prsoane au participat, sâmbătă, la Londra, la un protest de susţinere a postului de radio BBC6 Music, fanii încercând astfel să salveze postul ameninţat cu închiderea, informează Money.ro, care citează presa britanică.
Peste 2.000 de persoane au protestat la Londra împotriva închiderii postului de radio BBC6 Music

Cotidianul britanic The Times şi suplimentul său de duminică, The Sunday Times, vor introduce, începând din luna iunie, taxe de acces pentru consultarea versiunilor lor digitale, potrivit Mediafax, Adevărul şi Evenimentul Zilei, care citează un comunicat al News International, publisherul titlurilor, divizie a consorţiului News Corp..

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus