Skip to main content

Revista presei media - 12 aprilie

 

Publicitate

alecu-racoviceanu-agerpresUn nou cotidian naţional - Puterea - va fi lansat, miercuri, 14 aprilie, pe piaţa presei scrise româneşti. Jurnalistul Alecu Racoviceanu, care va face parte din colegiul editorial al ziarului Puterea, a declarat, pentru Agerpres, că politica ziarului va fi cea a "ştirilor bombă", iar publicul-ţintă vizat reprezintă "nişa disperat de mică a cititorului serios de print".

Fostul director al cotidianului Gardianul a precizat că a fost stabilit deja colegiul editorial al noului produs media, între membri fiind Lidia Popeanga-Mitchievici, Val Vâlcu, precum şi jurnalistul Cristian Şuţu, care va coordona departamentul de politică internă şi externă. Cât despre investitori: vor fi dezvăluiţi peste trei luni.

EXCLUSIV Alecu Racoviceanu: Politica editorială a noului cotidian 'Puterea' va fi cea a ştirilor-bombă

Ziarele tipărite vor fi, în circa 20-30 de ani, muzica clasică a presei. Titlurile cele mai de calitate din presa scrisă vor ajunge să fie citite doar de un număr restrâns de susţinători devotaţi care nu vor renunţa la acest obicei, consideră Melinda Tunde Dora, redactorul- şef al publicaţiei ungare „Budapest Business Journal”. „Modelul de a face presă se va schimba, însă conţinutul nu va dispărea, ci se va muta tot mai mult în media digitale”, a declarat ea, pentru EVZ, cu ocazia forumului LeaderSHE, organizat de Forum Invest la Viena.
Ziarele, muzica clasică a presei

irina-radu-22Irina Radu, director general Intact Production, spune că educaţia trebuie să fie făcută la şcoală, în familie, dar şi de către televiziunea publică, nu de posturile private. Numită recent în fruntea casei de producţie a trustului Intact, Irina Radu (41 de ani) crede că în România televiziunea nu este mai jos decât în alte ţări. „Până la urmă, menirea televizorului este să informeze şi să distreze. Cine spune că este să educe - greşeşte. De aceea arată aşa generaţiile de azi, pentru că familia se bazează pe educaţie TV şi, mai nou, internet. Educaţia trebuie să o facă şcoala, familia, televiziunea publică", a declarat Irina Radu pentru Adevărul.
Irina Radu, director INTACT: „Menirea televizorului este să distreze, nu să educe“

Preşedintele PDL, Emil Boc, a declarat că a discutat cu partenerii de coaliţie pentru a fi modernizată legea aflată în Senat astfel încât instituţiile publice de radio şi televiziune să fie scoase "de sub cupola politică", relatează Mediafax.
Boc: Am cerut partenerilor de guvernare să depolitizăm televiziunea şi radioul publice

Elena Udrea a declarat, vineri, că va respecta decizia ca democrat-liberalii să nu participe la emisiuni Antena 3 şi Realitatea TV, că este o formă de protest şi că, de multe ori presa minte, ministrul precizând, în acest context, că nu s-a născut la Pleşcoi, aşa cum susţin unii ziarişti, notează Mediafax.
Udrea: Voi respecta decizia PDL privind televiziunile

Prim-vicepreşedintele PDL Adriean Videanu a declarat, vineri, că, prin refuzul de a se supune deciziei partidului ca toţi reprezentanţii formaţiunii să nu mai participe la emisiunile de la Antena 3 şi Realitatea TV, este posibil ca europarlamentarul Cristian Preda să rişte o sancţiune. Videanu a ţinut să precizeze că este vorba despre o decizie a partidului care se aplică tuturor membrilor săi, informează România Liberă, care citează Mediafax.
Videanu, despre refuzul lui Preda de a boicota televiziunile: E posibil să rişte o sancţiune

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR), prin preşedintele-director general Maria Ţoghină, a fost aleasă, duminică, cu unanimitate de voturi, membră în comitetul director al Conferinţei Permanente a Audiovizualului Mediteranean (COPEAM), informează Mediafax, care citează instituţia. Votul marchează o recunoaştere a implicării Radio România în proiectele acestui important organism al audiovizualului internaţional, ce reuneşte peste 130 de reprezentanţi din presa şi cultura a 26 de ţări.
SRR a devenit membră în comitetul director al COPEAM

Mike Wittenstein, specialist în domeniul "customer experience", care a lucrat pentru clienţi precum McDonald's, IBM, Apple şi Coca-Cola, vorbeşte într-un interviu acordat Wall-Street despre ce înseamnă o bună experienţă a consumatorului. "Experienţa clientului constă în ceea ce faci pentru clienţii tăi pentru a le uşura viaţa şi a aduce valoare adăugată. Este o expresie tangibilă a brandului tău, ADN-ul companiei tale. Este motivul pentru te trezeşti dimineaţă", a declarat Mike Wittenstein.
INTERVIU: Ce au în comun Disney, Apple şi James Cameron?

Kanal D a lansat duminică, de la ora 20.30, un nou show, „Tătici cu lipici", în care mai mulţi taţi se transformă în dădace „sub acoperire" pentru propriii lor copii. Sub îndrumarea gazdei emisiunii , actorul Florian Ghimpu, tăticii care au acceptat provocarea de a deveni dădace trec printr-o serie de transformări, menite să îi facă de nerecunoscut pentru copiii lor.
Tătici „sub acoperire“, într-un show la Kanal D

andreea-raicu-adevarul1Andreea Raicu lansează "provocarea momentului" la Prima TV şi îi invită pe curajoşi să se "arunce" în necunoscut, la "Întâlnire pe întuneric", scriu Jurnalul Naţional şi Evenimentul Zilei. Trei fete şi trei băieţi se vor cunoaşte preţ de patru zile, fără să se vadă. La final se vor privi faţă în faţă şi vor decide dacă rămân împreună sau se despart pentru totdeauna.

România va organiza anul acesta Festivalul European de Jurnalism. Evenimentul, care va avea loc la Târgu Jiu, în septembrie, va aduna peste 500 de jurnalişti din cele 27 de state. Printre temele dezbătute se vor număra rolul presei locale şi regionale, jurnalismul cetăţenesc, new media, new business în media, jurnalismul de ştiinţă, dar şi probleme precum finanţarea şi protejarea drepturilor jurnaliştilor locali şi regionali, scrie Cotidianul.
Festivalul European de Jurnalism se ţine la Târgu Jiu

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DR DR
    Alecu Racoviceanu, care va face parte din colegiul editorial al ziarului Puterea, a declarat, pentru Agerpres, că politica ziarului va fi cea a “ştirilor bombă“, iar publicul-ţintă vizat reprezintă “nişa disperat de mică a cititorului serios de print“....

    Ete na!! Cititorul serios de print...nu mai citeste print. Stirile vor fi "bombe" sexy, asa ca pentru cititorii seriosi?!
    Doar gargara de PR, de la orice deschidere.....
  • madalin madalin
    sa ne convinga Conu Alecu cum poate un ziar cu o politica editoriala “a stirilor bomba”, sa nu fie un tabloid, adresandu-se “cititorului serios de print”.
    Salut voios de pionier de la www.presacaoprada.blogspot.com !

Trimite un comentariu

sus