Skip to main content

Revista presei media - 19 aprilie

 

Publicitate

Principalele canale de ştiri au profitat de problemele create de norul de cenuşă produs de erupţia vulcanică din Islanda pentru a-şi face audienţă speriindu-şi telespectatorii, scrie Evenimentul zilei. Profitând de faptul că reprezentanţii guvernului au decis să menţină închis traficul aerian pe întreg teritoriul României, televiziunile de ştiri Realitatea TV şi Antena 3 au continuat să se întreacă în a transmite mesaje alarmiste despre „norul negru” de cenuşă degajat de erupţia vulcanului islandez Eyjafjallajokull.

Televiziunile de ştiri s-au jucat de-a Apocalipsa cu norul

augusta-lazarov1Grupul de case de producţie înfiinţat de Valeriu Lazarov în Spania se va închide, a declarat pentru Mediafax Augusta Lazarov, care a venit la târgul de televiziune MIPTV de la Cannes pentru a cumpăra programe de televiziune pentru postul Antena 1.

"Întregul grup de case de producţie din Spania este în curs de închidere, pentru că altfel ar fi trebuit să fim în egală măsură şi în România şi în Spania foarte activi şi ideea este că am fi putut să ne ocupăm oarecum în egală măsură numai eu şi Roberto (unul dintre copiii lui Valeriu Lazarov, n.r.), pentru că ceilalţi copii ai lui Valeriu nu au avut legătură cu televiziunea (...) Atunci ar fi fost destul de dificil pentru amândoi şi am hotărât să încheiem totul în Spania.”
Business-ul lui Valeriu Lazarov din Spania, în domeniul producţiei de televiziune, va fi închis

Premierul Emil Boc le-a spus ziariştilor, la declaraţiile după comitetul de urgenţă privind norul de cenuşă, că a învăţat că nu trebuie să mai pună mâna pe microfoanele reporterilor, deoarece un astfel de gest poate fi interpretat, relatează Mediafax. În schimb, s-a arătat intrigat că postul TV Antena 3 a venit cu două microfoane. "Nu mai pun mâna, că după aceea mă acuză de... Aici suntem la situaţii de urgenţă, nu ne punem... De aceea jucăm fiecare cu proprietatea lui, n-avem treabă cu ele", a declarat Emil Boc.
Premierul Boc, cu microfoanele TV în faţă: Nu mai pun mâna, că după aceea sunt acuzat

Agenţia iconică Springer & Jacoby, cunoscută şcoală a advertisingului german, se va închide după ce a pierdut mai mulţi clienţi cheie, anunţă brandrepublic.com. Falimentul agenţiei mamă nu afectează în mod direct business-ul din România, deoarece “fiecare ţara e absolut independentă”, a declarat pentru Wall-Street Călin Diaconu, acţionar al Springer & Jacoby România. Diaconu a precizat că agenţia din Germania nu e implicată în acţionariatul business-ului din România.
Springer & Jacoby intră în faliment. Ce se întâmplă cu agenţia din România?

Reclamele din comunism, cu şabloane din care nu se ieşea, sunt acum o delicatesă pentru utilizatorii de internet. Ele serveau atât promovării unui produs sau serviciu, cât şi propagandei comuniste. Durata clipurilor nu era o problemă, întrucât statul era atât cumpărătorul, cât şi vânzătorul de spaţiu publicitar, scrie Evenimentul zilei într-un articol în care a adunat câteva reclame comuniste reprezentative.
Cele mai bune reclame din comunism

TVR Internaţional propune în fiecare luni, de la ora 21.00, „Camera de ştiri”. Emisiunea, moderată de Irina Păcurariu, este primul talk-show politic realizat „la cererea audienţei”, scrie Adevărul. Telespectatorii sunt invitaţi să propună pe site-ul emisiunii subiectele pe care vor să le vadă comentate în emisiune de ziarişti, oameni politici sau personalităţi publice. Pe site va fi votat un top al evenimentelor politice ale săptămânii, care va fi discutat împreună cu invitaţii în emisiune.
Camera ştirilor care contează

Adevărul lansează azi cea de-a treia serie de carte din 2010 - Marile Muzee ale Lumii, după colecţiile Jules Verne şi Naţional Geographic Traveler, notează HotNews, care citează un comunicat al publicaţiei. Primul volum al noii serii va fi dedicat Muzeului Ermitaj din Sankt Petersburg şi va fi distribuit împreună cu ziarul Adevărul, într-un tiraj de 240.000 de exemplare.
Adevărul lansează colecţia de carte dedicată marilor muzee din lume, din 19 aprilie

La şase ani de la înfiinţare, postul Pro Cinema propune azi un maraton al filmelor, scrie Evenimentul Zilei. De la ora 20.00, urmăriţi în premieră „Prestigiul”, film cu două nominalizări la Oscar şi o distribuţie de excepţie. Ideea de a înfiinţa în România un canal de televiziune dedicat cinefililor a apărut în primăvara anului 2003. Postul s-a lansat pe piaţă pe 19 martie 2004, fiind primul canal românesc dedicat filmelor.
Şase ani de Pro Cinema

Profitul net al Google a urcat în primul trimestru al acestui an cu 38%, la 1,96 de miliarde de dolari, în timp ce veniturile motorului de căutare au avansat cu 23%, la peste cinci miliarde de dolari, sprijinite de revenirea cererii pentru publicitate pe Internet, notează Mediafax şi Daiy Business.

Gannett, cel mai mare publisher american, a raportat pentru primul trimestru al acestui an o creştere a profitului de 51% ca urmare a optimizării costurilor şi o reducere a declinului industriei de publicitate din print, informează Wall-Street .ro, care citează Wall-Street Journal. Editor al 83 de publicaţii, inclusiv al cotidianului USA Today, Gannett a afirmat că veniturile atrase din publicitate au scăzut cu 8,5% faţă de aceeaşi perioadă din 2009, reprezentând însă o îmbunătăţire faţă de contracţiile de 30% experimentate de către publisher pe parcursul ultimului an.
Profitul celui mai mare publisher american a crescut cu 51% în T1

Google a lansat vineri cel mai mare serviciu de hărţi din lume, Google Maps, şi în România, acesta fiind disponibil la adresa maps.google.ro pentru utilizatorii locali şi pentru companii, notează Daily Business şi Iaa.ro.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus