Sorin Oancea îşi încheie mandatul de director general la Antena 3 şi va coordona proiectul de relansare a posturilor Euforia TV şi Antena 2, în timp ce conducerea Antenei 3 va fi asigurată de Mihai Gâdea în calitate de director executiv, notează Mediafax, HotNews, Wall-Street şi Jurnalul Naţional.
Sorin Oancea îşi păstrează poziţia de acţionar (25%) şi preşedinte al Consiliului de Administraţie al televiziunii, iar Mihai Gâdea va fi în continuare realizatorul emisiunii Sinteza zilei de la Antena 3. Gâdea va renunţa, în schimb, la funcţia de director general al postului Antena 2, pe care o deţine de la înfiinţarea televiziunii, din 2007, au declarat pentru Mediafax reprezentanţii Intact.
Prezentatorii emisiunilor Happy Hour şi Acces Direct folosesc constant cele două „ingrediente de bază“ în competiţia pentru câştigarea audienţei, scrie Adevărul. Subiectele care au adus cei mai mulţi telespectatori la emisiunile de la Pro TV şi Antena 1 au fost cele despre transsexuali şi homosexuali sau despre Monica Columbeanu. Cătălin Măruţă şi Mădălin Ionescu aleargă cot la cot în lupta pentru audienţă. Fără să ţină cont de etica profesională, cei doi vorbesc fără perdea despre presupusele aventuri ale Monicăi Columbeanu ori despre transsexuali sau homosexuali.
Cătălin şi Mădălin vor sex şi scandal
Omul de afaceri Bobby Păunescu a înfiinţat, recent, la Paris, casa de distribuţie de film Mandragora International, care se va ocupa atât de proiecte româneşti, cât şi străine, informează Mediafax, care citează screendaily.com. Primul film ale cărui drepturi au fost preluate de Mandragora International este "Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu" de Andrei Ujică, peliculă care este, de altfel, prezentată la ediţia din acest an a Festivalului de Film de la Cannes în selecţia oficială, în afara competiţiei.
Bobby Păunescu a înfiinţat casa de distribuţie de film Mandragora International, la Paris
Încă patru firme au cerut Tribunalului Bucureşti declanşarea procedurii de faliment pentru SC Caţavencu SA şi Realitatea Media SA, anunţa HotNews, care citează AncheteOnline.ro. Două dintre firmele care au deschis acţiuni în instanţă sunt controlate de Adrian Sârbu. Doar Caţavencu SA a acumulat creanţe de peste 80 milioane de lei (aproximativ 20 milioane euro).
AncheteOnline: Încă patru firme cer falimentul Realitatea Media SA şi Caţavencu SA
Iulian Pădurariu, fost director de marketing la Murfatlar şi unul dintre fondatorii Trout & Partners România, va conduce operaţiunile din România ale agenţiei Scala JWT, scrie AdPlayers. În ultimii doi ani, Iulian Pădurariu a lucrat de la Viena pentru biroul de consultanţă de marketing Trout & Partners România.
Noul manager de la Scala JWT şi-a început cariera la McDonald’s. Ulterior, a făcut parte din echipa managerială a Policolor, unde a fost director de marketing. În 2000, Pădurariu a început să lucreze pentru poziţionarea Murfatlar, alături de agenţiile Next Advertising şi Cap. Tot la Murfatlar contribuie la lansarea coniacului Unirea.
Iulian Padurariu este noul executiv local de la Scala JWT
Mai multe organizaţii neguvernamentale, în principal organizaţii de media, i-au adresat, joi, o scrisoare preşedintelui Traian Băsescu, cerându-i să nu promulge Legea ANI în forma adoptată miercuri de Senat, scrie HotNews.ro. Organizaţiile de media susţin că, în această formă, legea pune jurnaliştii "în imposibilitatea de a informa corect şi complet publicul cu privire la eventualele abuzuri ale funcţionarilor/demnitarilor". Scrisoarea este semnată de reprezentanţi ai ActiveWatch-Agenţia de Monitorizare a Presei, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociaţia Pro Democraţia, Feeedom House, Centrul Român pentru Jurnalism de Investigaţie şi Convenţia Organizaţiilor de Media.
Organizaţiile de media îi cer preşedintelui Băsescu să nu promulge Legea ANI în varianta adoptată de Senat. UPDATE: În condiţiile actualei legi "nu ar fi existat cazul Năstase, nu am fi aflat de Mătuşa Tamara"
Societatea Academică din România (SAR) susţine că Eximbank a încălcat legea cumpărând "ştiri editoriale" de la şapte posturi de televiziune, dovadă în acest sens fiind un contract cu o agenţie de publicitate furnizat ONG-ului chiar de bancă, în urma unui proces pierdut de aceasta, scrie Mediafax.
SAR: Eximbank a încălcat legea prin cumpărarea de ştiri editoriale la posturi TV
Un grup de companii active în domeniul marketingului mobil, printre care ARBOinteractive, F5 Xmedia, Hitmail, Syscom Digital, Splendid Media, Vodafone şi Voxline Communication, au înfiinţat, joi, Asociaţia de Marketing Mobil din România, informează HotNews.ro, Wall-Street.ro şi IAA.ro.Sub umbrela acesteia, membri fondatori şi-au propus să contribuie la creşterea pieţei româneşti de marketing mobil, precum şi la modificarea cadrului legislativ care-i poate influenţa dezvoltarea.
Ogilvy păstrează contul de comunicare internă şi BTL al Petrom. Iar Seed Consultants anunţă că a realizat procesul de rebranding pentru un lanţ de retail de jocuri electronice, casino şi pariuri sportive, scrie pe scurt HotNews.ro.
Pe scurt: Comunicarea internă/BTL a Petrom rămâne la Ogilvy. Studiu despre expansiunea marketingului mobil şi reţelele sociale.
Adrian Preda, Director de Creaţie la Tempo, a fost desemnat să coordoneze jurizarea pe categoria "Design" din cadrul primei ediţii a Prague International Advertising Festival (PIAF), notează IAA.ro, HotNews.ro şi Wal-Street.ro.
Cea de-a doua ediţie a târgului de joburi şi internshipuri PR&Ad Fair şi-a deschis ieri porţile la Facultatea de Drept (Universitatea Bucureşti), urmând ca astăzi la ora 20.00, să se încheie, scrie Financiarul. Evenimentul se desfăşoară sub forma unui târg, ce include conferinţe şi workshopuri pentru participanţii ce doresc să se specializeze în domeniul relaţiilor publice şi al publicităţii. Printre agenţiile participante la târg se număra Republika Interactive, Saatchi&Saatchi, BrandTailors, Millenium Communications, Brandstalk.
PR&Ad Fair şi-a deschis porţile pentru studenţii de la comunicare
Fabryo Corporation, cel mai mare producător de lacuri şi vopsele decorative din România, derulează începând cu 15 mai o campanie integrată pentru promovarea vopselei Savana, scrie Wall-Street.
Fabryo investeşte 1 milion de euro într-o campanie pentru Savana
WPP, cel mai mare grup de comunicare din lume, a înregistrat creştere la nivel global în luna aprilie, pentru prima dată de când industria publicităţii a fost lovită de criza economică, la sfârşitul lui 2008, scrie Daily Business, care citează Brandrepublic.com.
Criza din publicitate pe final? Grupul WPP a trecut pe creştere în aprilie
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roSpecialiştii din cadrul Comisiei Europene au acuzat reţeaua de socializare Facebook că pune în pericol confidenţialitatea datelor personale ale utilizatorilor săi, informează Mediafax, care citează Media Week.
CE acuză Facebook că pune în pericol confidenţialitatea datelor personale ale utilizatorilor săi
Comentarii
Asta cu Gadea "director" pe la a2 sau a3 ..e asa de imagine ca sa nu zic distractie.