Skip to main content

Revista presei media - 22 iunie

 

Publicitate

dan-diaconesc-db9Procurorii DNA l-au pus sub învinuire pe Dan Diaconescu, acestuia fiindu-i aduse la cunoştinţă acuzaţiile de şantaj şi ameninţare în legătură cu primarul comunei arădene Zărand, Ion Moţ, scrie Evenimentul Zilei. Iniţial, Dan Diaconescu a declarat că totul este o glumă. Apoi a revenit cu alte declaraţii, comentând că ancheta este un abuz, pentru că locuinţa i-a fost percheziţionată în lipsa lui.
Dan Diaconescu, pus sub învinuire pentru şantaj şi ameninţare: "Ancheta este un abuz"

peter-imre-bogdan-maran1Peter Imre a fost numit în fruntea Consiliului de Administraţie al firmei Adevărul Distribuţie, deţinută de Adevărul Holding, scrie DailyBusiness.ro. Acţionarii au aprobat revocarea mandatului de administrator unic acordat lui Hadrian Mateescu şi numirea pe o perioadă de 4 ani a unui Consiliu de Administraţie, format din 3 membri. (Foto: Bogdan Maran, Mediafax Foto)
Peter Imre, numit şef la Adevărul Distribuţie

Publicaţia online de business Banii Noştri s-a închis temporar, până în luna septembrie, scrie DailyBuysiness, care citează un anunţ postat pe site-ul propriu, aflat în prezent în reconstrucţie.
Site-ul de business Banii Noştri s-a închis temporar

Un audit al felului cum este măsurată audienţa publicaţiilor româneşti confirmă, potrivit BRAT, că Studiul Naţional de Audienţă (SNA) - care în ultima perioadă a ridicat semne de întrebare privind corectitudinea cifrelor raportate - respectă standardele internaţionale în domeniul cercetării de media, notează HotNews şi Adevărul. Preşedintele BRAT, Silviu Ispas, spune că deşi auditul indică unele neajunsuri, acestea sunt "nesemnificative". Iar raportul de audit, spune el, înlătură temerile că ar putea exista diferenţe mari între cifrele înregistrate prin actualul studiu şi cele rezultate după ce va fi schimbată modalitatea de colectare a datelor, la începutul anului viitor.

Pentru mulţi advertiseri, Internetul este deja un canal favorit pentru a livra obiective legate de vânzări şi alte răspunsuri directe, însă publicitatea online afectează întreaga pâlnie a achiziţiei şi este încă greşit înţeleasă, greşit reprezentatata şi subevaluată în majoritatea media planurilor care au ca obiective construirea de branduri, scrie Wall-Street.ro, care citează declaraţia făcută de Eric Urdahl în cadrul raportului Brand advertising and digital.

"Cei care aleg să desfăşoare campanii de branding online îşi asumă riscuri. Însă cei care preferă să stea în spaţiul lor confortabil riscă să piardă audienţele şi să fie depăşiţi de către cei care experimentează deja”, afirmă Eric Urdahl, preşedinte al Brand Advertising Steering Committee în cadrul IAB Europe.
Oficial IAB Europe: Publicitatea online este încă greşit înţeleasă şi subevaluată

Retragerea anunţată din Serbia a grupului media WAZ este un motiv de îngrijorare pentru potenţialii investitori, potrivit "Ostausschuss der Deutschen Wirtschaft"- Comisia pentru relaţii economice din Europa de Est, scrie România liberă.

"Sper că retragerea anunţată va fi interpretată ca un semnal de alarmă şi va conduce la o îmbunătăţire a condiţiilor pentru investiţii", a spus preşedintele comisiei, Klaus Mangold.
Retragerea WAZ din Serbia, "un semnal de alarmă"

Din dorinţa de afirmare, unele branduri au încercat să-şi „faulteze“ competiţia la Cupa Mondială FIFA 2010. Reprezentanţii unei companii olandeze de bere au trimis la un meci de fotbal o armată de fete cu rochiţe portocalii, pentru a se „remarca“ în faţa mărcii Budweiser. În consecinţă, Federaţia Internaţională de Fotbal (FIFA) a depus o plângere civilă împotrivă producătorului de bere Bavaria, în urma ambuscadei de marketing de la Cupa Mondială, notează Adevărul şi DailyBusiness, care citează brandrepublic.com. Compania Budweiser a plătit milioane de dolari pentru a obţine reprezentarea exclusivă pe durata Campionatului Mondial.

Criza printului era prevestită încă din perioadă 2004-2008, când ţări ca SUA, Japonia sau Marea Britanie înregistrau scăderi de până la 20%. Excepţiile care confirmau regula erau Turcia şi Grecia, care au crescut cu 50%, respectiv 35%, scrie Financiarul, care citează un studiu realizat de OCDE (Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică).

Publisherii ziarelor din majoritatea ţărilor membre OCDE au început abia din 2008 să resimtă efectele crizei economice, confruntându-se cu scăderea veniturilor din publicitate, cu declinul vânzărilor, dar şi al titlurilor, recesiunea amplificând trendul descrescător, notează cel mai recent studiu OCDEThe evolution of news and the internet”.
La nivel mondial, anul 2009 a fost cel mai „negru” din industria presei

Senior Interactive va gestiona contul de comunicare online al Orange România, urmând să ofere pentru operatorul de telefonie mobilă servicii de creaţie şi strategie interactivă, implementare de campanii de comunicare cu componenţă de activare digitală şi management al prezenţei Orange în Social Media, notează HotNews, Wall-Street.ro şi IAA.ro. Agenţia a fost selectată în urma unei licitaţii care a durat trei luni şi a presupus mai multe etape eliminatorii.

Facebook, cea mai mare reţea de socializare din lume, a obţinut venituri de aproape 800 de milioane de dolari (650 de milioane de euro) anul trecut, notează Mediafax şi Money.ro, care citează Bloomberg. Publicaţia americană a pus rezultatele pe seama creşterii numărului de utilizatori - în prezent de peste 500 de milioane - şi a reclamelor de pe site.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus