Skip to main content

“Cu Naşu la psihiatru”, tratament cu Dulcolax. Un exemplu de publicitate contextuală pe TV

 

Sensibil la “un pacient care visează că scoate păstrăvi pe fund”, Pro Cinema a rupt filmul “Cu Naşu’ la psihiatru” exact la ţanc, ca să ofere un remediu pentru cei cu probleme reale de tranzit intestinal. Un exemplu de publicitate contextuală pe TV.

Publicitate

Secvenţă din filmul “Cu Naşul la psihiatru” (Pro Cinema): “Tatăl meu are un pacient care visează că scoate păstrăvi pe fund”, spune fiul psihiatrului care îl tratează pe mafiotul jucat de Robert de Niro. Filmul se întrerupe imediat şi intră un spot izolat pentru …Dulcolax.

Iată secvenţa, cu ajutorul agenţiei de monitorizare AlfaCont.

Este întâmplătoare ruperea?

Spoturile izolate au cu un potenţial de audienţă mult mai ridicat decât o reclamă obişnuită. De ce? Reclama întrerupe emisiunea (de obicei într-un moment de vârf) şi este difuzată singură. Ca atare, preţul plătit de advertiseri este mai mare decât pentru o reclamă dintr-un calup. Zoe Vasilescu, director de vânzări Pro TV SA spune că plasarea spoturilor nu este întâmplătoare.

Zoe Vasilescu, director vânzări Pro TV SA:

“Noi urmărim, în general, momentul în care întrerupem aceste spoturi.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In cazul meu, smecherii astia care ma deranjeaza in afara calupului de publicitate ajung automat la categoria "a nu se cumpara". N-ajunge ca se taie din filme ca sa incapa reclamele, de ai impresia ca esti tu prost cand constati ca nu mai intelegi nimic intre doua bucati de film desi ai fost atent si n-ai plecat din fata televizorului, trebuie sa vina si smecheri in afara momentelor publicitare sa ne arate ei ce produs mai cu mot au.

    Apropo, cum era chestia aia cu intreruptul emisiunilor cu un numar de momente publicitare pe ora? Era un regulament, ceva, ca nu mai stiu? Chestiile astea nu-l incalca?

Trimite un comentariu

sus