Skip to main content

McCann Erickson şi Tnuva întrerup colaborarea. Splendid Interactive preia BusinessCover.ro. Parteneriat InternetCorp - NetSprint

 

Agenţia McCann Erickson a finalizat, începând din luna iulie, parteneriatul cu compania de lactate Tnuva pentru serviciile de media şi creaţie. Splendid Interactive preia în portofoliul propriu site-ul de ştiri BusinessCover.ro. Iar InternetCorp şi NetSprint au pus bazele platformei de publicitate în regim cost-per-click nsContext. Mai multe detalii, în continuare.

Publicitate
  • McCann Erickson a colaborat timp de aproape 4 ani cu Tnuva, companie deţinută de unul dintre cei mai mari producători de alimente proaspăte din Israel. Grupul McCann Erickson a câştigat brandul Tnuva - în urma unui pitch - încă de la intrarea acestuia pe piaţa românească. Agenţia a contribuit la construirea de la zero a brandului Tnuva pe piaţa din România, dezvoltând sloganul, “Păstrează gustul dragostei”. McCann Erickson s-a ocupat de toate aspectele de comunicare ale Tnuva de la media, PR, creaţie şi până la relaţia cu consumatorii.
  • Splendid Interactive se va ocupa de vânzarea spaţiului de publicitate al site-ului de ştiri BusinessCover.ro. Înfiinţat de un grup de jurnalişti ai săptămânalului economic Capital în octombrie 2009, Business Cover a fost relansat recent, când câţiva redactori au părăsit Capital pentru a se dedica exclusiv acestui proiect, cu obiectivul de a-l dezvolta într-un portal de informaţii, opinii, analize şi studii dedicate segmentului business şi cititorilor interesaţi de fenomenul economic şi evoluţiile companiilor, pieţelor şi mediului de afaceri. Site-ul este deţinut de fondatorii şi editorii săi, Aurel Drăgan, Răzvan Zamfir, Vali Bîrzoi şi Victor Jalbă-Şoimaru.
  • InternetCorp şi NetSprint au pus bazele platformei de publicitate în regim cost-per-click nsContext. Platfroma nsContext implementată în cadrul InternetCorp permite publisherului să gestioneze mult mai uşor publicitatea online, în conformitate cu modelul cost-per-click. Sistemul analizează conţinutul fiecărei pagini online şi selectează formatele publicitare după anumite cuvinte cheie. Formatele publicitare disponibile în cadrul platformei puse la dispoziţie de NetSprint includ bannere text, banner formate din grafică şi text, precum şi intext ads. Acestea vor aparea pe siteuri precum Wall-Street.ro, Kudika.ro, Garbo.ro, 9am.ro, Yuppy.ro şi Envy.ro.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • dida dida
    hmm oare de ce?

Trimite un comentariu

sus