Skip to main content

Divertis, aproape un milion de telespectatori la prima ediţie

 

Emisiunile Divertis (Land of Jokes şi Serviciul Român de Comedie) au intrat, duminică în noul sezon.

Publicitate

Land of Jokes a avut o audienţă medie de 977.000 de telespectatori în mediul urban. Difuzat imediat după Land of Jokes, Serviciul Român de Comedie a fost urmărit, în medie, de 823.000 de persoane.

Datele de audienţă detaliate, în continuare:

După Land of Jokes, în topul audienţei la nivel urban s-au situat Prima TV şi Kanal D. Clasamentul a fost diferit pe parcursul Serviciului Român de Comedie, când Pro TV a fost urmat de TVR 1 şi de Antena 1.

Audienţa medie în mediul urban (ALL URBAN), în intervalul emisiunii Divertis Land of Jokes (20.45-21.48):

Mii telespectatori Rtg% Shr% (Cota de piata)
Pro TV 977 8,5 18,5
Prima TV 492 4,3 9,3
Kanal D 424 3,7 8
TVR 1 370 3,2 7
Antena 1 365 3,2 6,9

Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV

Din publicul Land of Jokes, 390.000 de telespectatori au fost persoane între 18 şi 49 de ani (aşa numitul target commercial).

Audienţa medie în mediul urban (ALL URBAN), în intervalul emisiunii Serviciul Român de Comedie (21.49-22.52):

Mii telespectatori Rtg% Shr% (Cota de piata)
Pro TV 823 7,2 17,3
TVR 1 575 5,0 12,1
Antena 1 314 2,7 6,6
Acasa 292 2,5 6,1
Prima TV 285 2,5 6,0

Sursa: GfK, date prelucrate de departamentul de cercetare al Pro TV

Cu Serviciul Român de Comedie, Pro TV a atras 371.000 de telespectatori din targetul comercial (segmentul 18-49 de ani).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hai să fim serioşi! Poate ne spuneţi şi nouă cum se realizează aceste"reitinguri"n cine şi ce interese au şi care este metodologia după care se execută. Până atunci rămân ignorate şi necredibile.
    PS: Oare se fac ca sondajele INSOMAR?
  • e bine ca cei de la Divertis s-au intors acasa...Serviciul Roman de Comedie a fost beton. Si "In puii mei" de simbata seara de la A 1 a fost super...TVR 1 ar trebui sa isi puna semne de intrebare cu privire la calitatea programelor de divertisment din week-end iar A 1 va avea de pierdut daca pe acelasi tronson orar va difuza, in continuare, bingomania cretina...
  • Sa intelegem ca Targetul comercial (18-49) este numai o treime din All Urban? Sau sunt alte cifre?

Trimite un comentariu

sus