Skip to main content

29 noiembrie: Oreste face studii de caz pe stenograme. Ghiţă: Peste eticheta Vîntu lipim alta

 

Realizatorul emisiunii „Codul lui Oreste“ de la B1 TV predă cursuri de Manipulare şi Dezinformare studenţilor de la Hyperion. Stenogramele lui SOV sunt obiect de studiu. “La cursul meu de jurnalism, Realitatea TV îmi pică mănuşă. Fac studii de caz pe stenogramele cu Vîntu. Când pozezi imparţial, când spui că mergi la dreapta, dar tu virezi la stânga, eşti manipulator. Nu informator, ci dezinformator“, a declarat Oreste într-un interviu acordat Adevărul. Oreste îşi pregăteşte doctoratul în teologie la Universitatea Ovidius din Constanţa. Latura didactică este o altă „cheie“ de a descifra „codul“ acestui interesant personaj, scrie Adevărul.

Oreste: „Fac studii de caz după stenograme“

"Eu îmi propun să fac profit pentru mine, nu pentru domnul Vîntu", spune Sebastian Ghiţă, managerul Realitatea TV, într-un interviu acordat Evenimentului zilei.

Cum va scăpa Realitatea de eticheta televiziunea mogulului Vîntu? "Etichetele se schimbă. Lipeşti altele peste ele, nu e o chestiune complicată", spune Ghiţă.

Din interviu:

"Astăzi Realitatea Media nu mai este pe pierdere. Îşi acoperă toate costurile operaţionale şi cred că în curând, începând cu primele luni ale anului viitor, va începe să facă şi profit aşa cum ne-am propus."

"Discuţiile mele cu domnul Vîntu, atâtea câte mai există, se raportează doar la valoarea pachetului de acţiuni pe care îl deţine la Realitatea Media."

"Realitatea va rămâne o televiziune anti toate lucrurile rele. Poţi să o defineşti ca antiputere. Realitatea nu are cum să-l critice tot timpul pe preşedintele Băsescu pentru că în timp ce Realitatea va continua să critice zeci de ani de acum încolo, preşedintele Băsescu are un mandat limitat. Dar da, va rămâne o televiziune cu un dezvoltat spirit critic."

Sebastian Ghiţă: "La Realitatea, peste eticheta Vîntu lipim alta"

Comanda la mine“ de la Antena 1 şi „Schimb de mame“, difuzat de Prima TV, sunt cele mai urmărite emisiuni care prezintă situaţii din vieţile reale ale românilor. Peste o jumătate de milion de români din mediul urban se uită la reality-show-ul „Comanda la mine“, care prezintă conflicte dintre copii şi părinţi, scrie Adevărul. Reality-show-ul săptămânal „Comanda la mine" de la Antena 1 a fost urmărit, în medie, de 503.000 de persoane pe minut la nivel urban, în perioada 1 octombrie - 15 noiembrie. În acelaşi interval, „Schimb de mame", difuzat săptămânal de Prima TV, a avut 454.000 de telespectatori.
Reality-show-urile cu copii domină audienţele

Andreea Esca şi Florin Călinescu au rememorat, în emisiunea "După 20 de ani", difuzată duminică la Pro TV - în ajunul sărbătorii naţionale a României, dar şi al împlinirii a 15 ani de la fondarea postului TV, modul în care s-a văzut societatea românească din platourile televiziunii, scrie Mediafax. "Cabina Pro TV", "Pache şi prietenie", "Pro Nato", "Nouă ne pasă" sau "ProTevelionul" sunt câteva dintre momentele cu semnificaţie specială în istoria Pro TV - evocate de cele două vedete -, dar care au marcat evenimente ale societăţii româneşti, de la alegeri locale şi până la aderarea la Uniunea Europeană.
Andreea Esca şi Florin Călinescu au rememorat istoria Pro TV, la emisiunea "După 20 de ani" - VIDEO

Alina Damaschin preia de la 1 decembrie conducerea Rogalski Grigoriu Public Relations, agenţia de PR a grupului Tempo, unde o înlocuieşte pe Simona Dan, notează HotNews, Financiarul, DailyBusiness şi IAA.ro. Acesta precizează că Simona Dan "se va retrage din această poziţie pentru a se dedica unor noi oportunităţi profesionale". Simona Dan lucrează de aproape şapte ani cu Tempo şi Rogalski Grigoriu PR. Alina Damaschin a fost account director şi business development director la Saatchi&Saatchi, client service director la Lowe&Partners şi partener la agenţia digitală Kaleidoscope.

Editorii de ziare din Londra au primit o scrisoare de la Scotland Yard prin care erau avertizaţi să fie atenţi la publicarea anunţurilor cu tentă sexuală, scrie HotNews, care citează The Guardian. Mai mult, editorii ar putea fi cercetaţi penal în cazul în care publică anunţuri de acest gen, ei putând fi acuzaţi de trafic de persoane. Scrisoarea a fost expediată de către detectivul şef, Richard Martin, unui număr de 170 de editori:"Publicitatea în ziare poate juca un rol cheie în facilitarea exploatării şi traficului de fiinţe umane".
Scotland Yard avertizează editorii să nu publice anunţuri cu tentă sexuală

În urmă cu doi ani, un tânăr american a lansat un start-up care oferea cupoane de reduceri online. Groupon avea să devină businessul de Internet cu cea mai rapidă creştere, ajungând la venituri de 500 de milioane de dolari anul acesta. În ultimele trei luni, în România s-au lansat patru site-uri pe modelul Groupon, scrie Wall-Street.ro într-o analiză a fenomenului cupoanelor online. Cumpărătorul de cupoane online pare să fie, din descrierile proprietarilor de site-uri, visul oricărui advertiser. "Sunt tinerii între 18 şi 40 ani, cu un nivel ridicat de educaţie, studenţi şi profesionişti din mediul urban, cosmopoliţi, aflaţi permanent în căutarea unor noi experienţe. Sunt persoane bine informate, care utilizează Internetul şi reţelele sociale ca medii de informare şi de comunicare.”, spune Mariana Glibiciuc, marketing manager la e-redus.ro. Ce va însemna pentru jucătorii locali intrarea Groupon? "Intrarea numărului unu la nivel mondial categoric va avea un cuvânt de spus - şi va fi o luptă interesantă. Am însă încredere că potenţialul nostru masiv de promovare online ne va ajuta, în timp, să facem diferenţa în această piata”, spune Mihai Seceleanu, fondatorul Kuponiada.
Businessul de cupoane şi reduceri online - Noul El Dorado al Internetului românesc?

Nume grele din filmul românesc precum Marcel Iureş, Maria Dinulescu, Vlad Zamfirescu vor fi "În derivă", la HBO, începând din 6 decembrie, scrie Evenimentul Zilei. Primul serial produs de HBO România aduce în faţa telespectatorilor o şedinţă de terapie psihologică, cu poveşti preluate din viaţa de zi cu zi. Filmul se va lansa pe 6 decembrie, la ora 20.30.
Românii vor face psihoterapie pe HBO

Taxarea conţinutului online pentru The Times şi The Sunday Times a fost considerată de specialişti „un experiment nebunesc", însă compania care deţine cele două publicaţii se declară mulţumită de primele rezultate, scrie România liberă. După aproximativ cinci luni de când a introdus abonamentul plătit pentru accesul online la conţinutul celor două ziare, News International, spune că are circa 200.000 de utilizatori plătitori, din care aproximativ 100.000 sunt abonaţi ai ediţiilor print ce şi-au activat conturile şi pentru online. Potrivit unei agenţii de monitorizare americane, în perioada iulie-septembrie, conţinutul cu plată al celor două publicaţii a fost accesat de 362.000 cititori, iar traficul pe prima pagină a acestor site-uri a scăzut cu 43%, în timp ce numărul de articole accesate a scăzut cu 88%.
Câţi bani pierd ziarele din taxarea conţinutului

Evenimentul organizat de IAA Young Professionals în sediul IAA, ’’Seara YP - Cum poţi să fii omul potrivit la locul potrivit?” a adunat peste 100 de tineri dornici să afle secretele din spatele procesului de recrutare pentru un job în marketing sau comunicare. Pentru obţinerea jobului mult visat, specialiştii recomandă dezvoltarea calităţilor necesare şi ne sfătuiesc să aflăm, cât mai curând, care este talentul nativ şi ce trebuie exersat în timp. (...) Specialiştii ne încurajează să încercăm moduri creative de a ne prezenta, atât în scris, cât şi la interviu, să cunoaştem în detaliu compania în cadrul căreia aplicăm pentru un post şi să cunoştem cerinţele jobului, relatează IAA.ro.
Tips & tricks despre cum să obţii un job în marcom

Sursa foto: Gazeta de Bistriţa

http://www.adevarul.ro/financiar/media/Reality-show-urile_cu_copii_domina_audientele_0_380362344.html
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Magda Magda
    Este din ce in ce mai limpede ca domnul Ghita are un cu totul alt mandat. Nu poate fi atat de inocent incat chiar sa nu stie despre ce este vorba.

Trimite un comentariu

sus