Skip to main content

Ogilvy a realizat noua campanie de imagine pentru Money Channel

 

Agenţia de publicitate Ogilvy a realizat cea mai nouă campanie de imagine a postului Money Channel, care are drept slogan Economia e viaţa.

Publicitate

Lansarea noii platforme strategice “Economia e viaţă”, care reprezintă direcţia de construcţie şi evoluţie a postului TV la nivel editorial, coincide cu 5 ani de existenţă a Money Channel.

Înainte de alte detalii, iată cum arată spotul TV:

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=3bG2rIhJkPk[/youtube]

"Economia e religie. Economia e sex. Economia e artă. Economia e dramă. Money Channel şi Ogilvy văd economia ca fiind...Viaţă."

Anunţată încă de la jumătatea lunii martie printr-un teasing TV, campania de imagine continuă din 5 aprilie şi se va derula timp de aproximativ două luni, pe diferite canale media: TV; radio; presa şi online, cu bannere pe site-uri economice şi de interes general şi Facebook.

Dani Macarie, Creative Director Ogilvy :

“Nu există viaţă în afara economiei. Orice fapt de viată poate fi tradus printr-un concept economic. Şi invers. Pe acest adevăr se construieşte campania (...) care sper că-şi va convinge publicul de faptul că o televiziune economică vorbeşte mai mult decât oricare alta despre viaţa fiecăruia dintre noi.”

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • KorinaMS KorinaMS
    Doamne! Ogilvy a livrat chestia aia? si Money Channel a acceptat?
  • mary20 mary20
    subscriu!
  • UCK UCK
    asta vroiam sa zic si eu: o prostie
  • tg3290 tg3290
    campania e o prostie, ca si postul in sine. cine a mai vazut ca in aproape cinci ani de la lansare, Tv asta sa nu aiba cifre de audienta facute publice..sunt convins ca le e rusine maxima sa se priveasca in fata: un produs editorial slab, fandosit, care nu se vinde singur cu toate ca e singurul post de business in 5 ani !!!!, management slab, audienta cred ca e sub multe ziare de la noi, care si ele saracele sunt pe duca
    si, dupa ce sunt o catastrofa, mai arunca si banii pe o campanie, evident, una inteligenta costa mult si cum nu fac bani e greu sa si-o permita
    nu stiu n-am vazut un produs mai ciudat de ratat ca asta in piata TV..dar dc se uita vantul, cred ca e ok sa ai macar un telespectator, dc ala plateste :))
    Bravo ZF, pacat de Business Standard, bravo Money Express asta inseamna presa de business de calitate.
  • maska maska
    o prostie

Trimite un comentariu

sus