Skip to main content

Pro TV şi Intact au luat trei sferturi din piaţă anul trecut. Câţi bani au câştigat televiziunile în 2010

 

Pro TV, Antenele şi restul lumii. Cam aşa arătă clasamentul după banii încasaţi din publicitatea TV anul trecut.

Publicitate

Dintr-o piaţă TV cam de 220 de milioane de euro, grupul Pro, cu toate televiziunile pe care le are, a luat jumătate: 115 milioane de euro. Televiziunile Intact au atras în jur de 45 de milioane de euro.

Paginademedia.ro vă prezintă detaliat, pe posturi, estimările legate de anul trecut:

  • În conturile Pro TV au intrat cam 85 de milioane de euro. Peste dublu faţă de reuşita Antenei 1, cu 35 de milioane.
  • Acasă TV (tot din portofoliul CME) a adus 23 de milioane de euro. Celelalte posturi din grup au încasat 3,6 milioane (Sport.ro), 2,7 milioane (Pro Cinema) şi 1,1 milioane (MTV). Totalul posturilor CME a fost de 115 milioane de euro (cu zece milioane mai puţin decât în 2009)
  • Posturile Intact au totalizat anul trecut încasări de 45 de milioane de euro, faţă de 52 de milioane în 2009. După Antena 1, cei mai mulţi bani au venit de la Antena 3 – 6,7 milioane de euro, Antena 2 – 1,8 milioane şi Euforia – 1,5 milioane de euro.

Încasările posturilor TV din publicitate, în 2010 şi în 2009 (euro):

Cifrele paginademedia.ro se bazează pe audienţa reclamelor difuzate de posturile TV anul trecut, adică aşa-numitele GRP-uri (Gross Rating Points).

În total, piaţa de publicitate TV a fost de aproximativ 220 de milioane de euro anul trecut. Acum doi ani (când criza nu începuse), televiziunile îşi împărţeau aproape 350 de milioane de euro (mai mult decât toată piaţa de acum).

2010 2009
Pro TV 85.000.000 89.000.000
Antena 1 35.000.000 40.000.000
Acasa TV 23.000.000 28.000.000
Prima TV 11.200.000 12.700.000
Kanal D 9.100.000 10.000.000
Realitatea TV 8.400.000 9.900.000
TVR 1 7.000.000 6.900.000
Antena 3 6.700.000 6.600.000
National TV 4.700.000 3.000.000
Sport.ro 3.600.000 4.000.000
ProCinema 2.700.000 3.700.000
Diva Universal 2.000.000 2.100.000
Antena 2 1.800.000 1.600.000
Discovery 1.800.000 2.000.000
Disney 1.500.000 900.000
Euforia 1.500.000 1.900.000
Kiss TV 1.500.000 1.400.000
TVR 2 1.500.000 1.600.000
GSP TV 1.400.000 2.100.000
AXN 1.200.000 1.400.000
B1TV 1.200.000 1.900.000
UTV 1.200.000 1.200.000
MTV 1.100.000 1.300.000
National Geographic 1.100.000 1.100.000
OTV 1.100.000 1.200.000
Etno 700.000 500.000
Cartoon Network 560.000 580.000
Animal Planet 550.000 485.000
Minimax 520.000 200.000
Romantica 450.000 600.000
Music Channel 390.000 270.000
N24Plus 180.000 190.000
Favorit TV 170.000 89.000
Taraf TV 150.000 75.000
TVR Cultural 45.000 72.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • TVR Cultural, ultimul pe lista. Ma sperie pozitia aceasta. Romania! Incotro?
  • PRo TV face propaganda pt PNL... vai d emine ce prostie, atente la nuante, emisiuni, interviuri,...apoi dati cu parare...cand vine la tv presedintele si pui intrebari stupinde, cand tara arde, nu esti pnl-ist...
    CME e o masina de facut bani, atat. reteta e de afara, nimic nou...
    d
  • Sa traiasca Coana Joitzica... hac... ca e dama buna...:)
    cine stie cunoaste...:)
  • PRO TV rămâne în frunte. Din 1995 ata-i televiziunea!!! Sunt PRO ca să fiu primul.
  • Si GSP TV apartine tot trustului Intact, deci la cele 45 de milioane mai puteti adauga inca 1.4 milioane euro!
  • p.s pe langa bani astia la otv vin alti din spatiile pe care le vinde DD plus publicitatea la dormeze si vopsea care nu are nicio legatura cu pub vanduta de firma specializata
  • Imi cer scuze, nu tie voiam sa-ti spun cum e sau nu corect.
  • corect se scrie target - tinta, adica te referi la publicul tinta pe all or not urban :P
  • Intact, mai putin de jumatate decat PRO, ce diferenta mica :)

    Nu e lucru usor sa stii sa faci bani :)
  • nu a investit prea mult sa scris in presa studioul e luat de locic care era in foame de bani si a dat mii de hectare pe nimic .....iar restu sunt sponsorizari de la pdl ;) asa ca domnu dan nu a pierdut si nu va pierde bani niciodata
  • Tocmai de asta Pro-ul isi baga picioarele in orice altceva are, print, radio, etc.
    Pentru ca nu merita sa aloci resurse decat acolo unde merita cu adevarat.
    La cata audienta face Pro FM, nu m-as mira sa ramana si asta doar online. Ziarul Gandul a facut deja pasul asta si cred ca mutarea a fost inspirata.
  • Problema e ca OTV a investit o suma uriasa in studiourile noi. Bani pe care nu-i va mai recupera niciodata.
  • da dar diferenta e ca otv cheltuie cate milioane de lei pe luna pt salari :))))

Trimite un comentariu

sus