Skip to main content

BRAT monitorizează reclamele pe radio. Daniel Drăgan, şef la Divizia evenimente la Medien Holding

 

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) lansează un serviciu de monitorizare a investiţiilor de publicitate în radio. Daniel Drăgan este şeful Diviziei evenimente din Medien Holding, grup care editează cotidianul România liberă şi, mai nou, Academia Caţavencu.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Serviciul de monitorizare MIP Radio oferă, pentru început, rezultatul rezultatul monitorizării a 7 staţii radio, obiectivul fiind ca până la finalul anului 2011 să fie monitorizate 10 staţii radio din România.

Datele furnizate conţin informaţii cu privire la produsul sau serviciul comunicat, marca acestuia, tipul mesajului, formatul de publicitate, un fişier audio cu spotul difuzat şi suma aferentă difuzării acestuia, utilizând tarifele de listă (Rate Card) ale staţiilor radio. Primele rezultate vor fi disponibile în 2 săptămâni.

Şeful evenimentelor de la Medien Holding, cinci ani experienţă în media

Daniel Drăgan conduce, din această lună, Medien Holding Conferences, divizia de evenimente business a grupului.

Daniel Drăgan a lucrat pentru Media Production Group, Forum Invest şi FinMedia. În ultimii 2 ani a fost director de proiect în cadrul FinMedia, organizând peste 25 de forumuri, conferinţe şi seminarii.
Printre evenimentele organizate se numară: Central & Southeastern Europe Energy Forum – 2010, 2011, Airport Forum 2010 şi Proiectele IFRS 2010 şi 2011.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus