Skip to main content

Bancul zilei la Pro TV: Servici’, vă rog!

 

Haz de necaz după restructurările făcute la postul de televiziune Pro TV. Zeci de angajaţi ai postului de televiziune sunt concediaţi ca urmare a acestor restructurări, despre care paginademedia.ro a scris aici.

Publicitate

Servici’, vă rog! Este poanta care circulă în interiorul televiziunii, parafrazând emisiunea postului Serviţi, vă rog!

Pro TV restructurează în special oameni din departamentele de producţie şi administrativ.

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, mai mulţi zeci de angajaţi (spre o sută de oameni) sunt atinşi de aceste restructurări.

O regie de emisie lucrează cu o echipă de aproximativ 10-12 oameni. Echipele urmează să fie reduse până la cinci şase oameni.

Din informaţiile paginademedia.ro, vor pleca:

Operatori prompter
Operatori VTR (cel care pune casetele înregistrate)
Operatori videowall
Microfonişti (se ocupă cu amplasarea microfoanelor şi cu captarea sunetului în platou)
Maşinişti (aşezarea decorurilor, amplasarea obiectelor de decor)

Vor rămâne:

Regizorii tehnici
Regizorii de emisie
Cameramanii
Sunetiştii
Operatorii de grafică

Aproximativ zece şoferi vor fi restructuraţi. Angajaţii restructuraţi vor primi, potrivit informaţiilor paginademedia.ro, trei salarii compensatorii.

Măsurile din Pro TV, analizate în şedinţe în ultimele două săptămâni, vin în contextul în care România (deşi cu venituri în creştere) are cele mai mici creşteri din portofoliul Central European Media Enterprises, grupul american condus de Adrian Sârbu.

Contactaţi de paginademedia.ro, în momentul începerii restructurărilor, oficialii Pro TV au declarat că este vorba de o regândire a modelului de business, în raport cu evolţia tehnologiei, care "generează şi o atentă analiză a resursei umane".

Maria Apostol, PR manager Pro TV, pentru paginademedia.ro, la începutul lunii august:

"Filozofia noastră este să ne adaptăm permanent la modificările fundamentale ale industriei, generate de felul în care evoluează tehnologia şi obiceiurile de consum, şi la condiţiile de piaţă. În ultimii ani, am regândit modelul de business şi, în consecinţă, structura operaţională, astfel încât ea să fie perfect adecvată la piaţă şi tehnologie. Acest proces a generat şi generează şi o atentă analiză a resursei umane."

Raport CME:

Veniturile operaţiunilor Central European Media Enterprises (CME) în România au înregistrat o creştere de circa 1,26 milioane de dolari în prima jumătate a acestui an, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2010, ajungând la 81,37 milioane de dolari, potrivit celui mai recent raport CME.

Cu toate acestea, România este ţara cu cea mai mică crestere din grupul CME, care mai operează pe alte cinci pieţe (Bulgaria, Croaţia, Slovacia, Cehia şi Slovenia).

Creşterea din România vine după ce în primul trimestru al acestui an, afacerea Pro înregistra o scădere de 2,2 milioane de dolari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, după cum paginademedia.ro scria aici.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cum sa nu fie concedieri cind sunt pastrati in posturi sefi de statii care nu fac nimic .Am aflat ca si la ora asta sunt sefi de statii in orase mici care nu isi justifica activitatea .....ca sunt pt a face contracte de publicitate si cind ii intrebi de bani zic ca e criza....Mai rau ce sa zicem de cei de la Brasov , sefele care au afaceri private si le promoveaza gratis ca spoturi publicitare pe post - pe local sau ca stiri publicitare mascate si daca ar fi numai asta....De angajati - sefi PROTV care au panouri publicitare prin oras Braila - Buzau ( afaceri personale ) si care le spun clientilor ca e mai eficient sa faci contracte de publicitate cu ei decit cu pro-ul.Dar oare la Bucuresti se stie ca sunt angajati care lucreaza la PROTV in publicitate si mai lucreaza si la alte reviste ZILE SI NOPTI , 24 FAN si altele in postiri de directori de vinzari si deturneaza fondurile de publicitate ale PROULUI.La Cluj vrei sa faci un spot publicitar si sefa de acolo te indreapta spre REALITATEA TV cica e mai ieftin acolo...BRAVO si vrei banii din publicitate...interesant si vin ani electorali saracii sefi de statie ce de contracte de publicitate tr sa faca trecind procente prin propriile afaceri.
  • Concern international dar banii tot din publicitate vin! Nu mai este publicitate,scade productia.Scade productia,scade si sumele incasate din publicitate!
  • Pro Tv parca facea parte dintr-un concern international.Se vede treaba ca isi face criza de cap in continuare.
  • pai ia compara cu b1, antena 3 si realitatea...alea mor primele.dupa ale geri
  • interesant de vazut prin tara unde am vazut reporter in timp ce filma, sofa, dadea vorbe prin telefon sa spuna stirea de la fata locului. m-am inchinat cand am vazut ca e de la pro tv. si omul era chiar disperat sa nu rateze ceva. si bonus, mai si face direct, adica apare pe sticla - tot singur face????????????? probabil ca aici vrea sa se ajunga, one man show pe un salar
  • chestia asta trebuia facuta de mult, ca nu acum in 2011 a avansat tehnologia asa de mult. auzi tu, operator prompter! i-o fi fost greu escai sa apese cu piciorul pe pedala. si pro-ul asta e un mamut cu picioare de lut.
  • In locul soferilor, cameramanii si reporterii vor face si pe soferii! Sa ai permis de conducere e o calitate mare pe vremurile astea. Cam asta e chintesenta unei "analize atente a resursei umane".
  • "mai multi zeci de angajati" :) atentie! in rest...numai de bine! Felicitari!

Trimite un comentariu

sus