Skip to main content

Borsec este din nou cel mai puternic brand românesc

 

Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar şi Timişoreana sunt mărcile care conduc în clasamentul celor mai puternice 50 de branduri româneşti în 2011, conform studiului lansat astăzi de către revista Biz şi Unlock Market Research în cadrul conferinţei BrandRo.

Publicitate

Cinci dintre mărcile aflate în primele 10 locuri în 2010 se află şi acum în aceeaşi primă ligă: Borsec, Poiana, Dorna, BCR, Dacia şi Timişoreana.

Pentru brandurile de media, anul acesta a fost realizat un clasament dedicat. Pro TV este liderul pe acest segment, cu un index foarte mare în ierarhia generală, fiind urmat de Antena 1, Radio Zu, TVR 1, Prima TV, Kiss FM, Radio 21, Libertatea, Adevărul şi Europa FM, ultimele două fiind nou intrate în clasament.

Studiul Unlock Market Research a avut ca scop măsurarea “puterii” mărcilor româneşti al doilea an consecutiv, nu din perspectivă financiară, corporatistă, ci a investiţiei de încredere şi afectivitate din partea consumatorilor.

Scopul acestui al doilea val (2011) a fost acela de a identifica puterea mărcii şi din perspectiva capacităţii acesteia de a se menţine în top într-un mediu economic instabil.

Autor: Cristiana Constantinescu cristiana_conyahoo.com
viewscnt

Comentarii

  • chiar asa, care audienta? stirile de la a1 sunt varza,ii bate esca de le suna apa in cap. acces direct e intrecut de maruta in fiecare zi, neatza cu razvan si dani sunt 0 pe langa stirile protv-ului de la ora aia. ce e de laudat ca au cumparat nora pt mama de la kanal d :))
  • Salut, Petrisor! Atentie la pleonasm(e): "Borsec este din nou este cel mai putere". :)
  • surprinzator toata lumea lauda antena 1 pe aici, ce se intampla :)) protv nu a fost intrecut niciodata de a1 si asa va si ramane
  • Cum, nu e brandul de țară al Udrei? Vai, dar nu-mi vine să cred.
    În altă ordine de idei, din clasament lipsește un brand foarte popular mai ales în piețele din România: ”Roșii Românești”, piratat de mai toate roșiile UE precum mingile de ping-pong cu gust de ardei grași, care au gust de castraveți, care la rândul lor au gust de roșii.
  • antena1 si zu pe locurile 2 si 3. E clar, Intact vine din urma
  • Cred ca Intact are toate sansele sa treaca pe prima pozitie!
  • Poate pentru neamul "demonstene" constituie "antena" un brand!
    Despre criterii, pe altadata.
  • Consider ca Antena 1 este defapt cel mai puternic brand media. Audientele uriase si profesionalismul cu care jurnalistii isi desfasoara meseria sunt doar cateva dintre criteriile care ma fac sa cred acest lucru.

Trimite un comentariu

sus