Skip to main content

PE SCURT: Discovery lansează un nou serial. Google România a devenit membru IAB

 

Discovery Channel lansează, pe 26 septembrie, serialul de televiziune Curiosity. Noul program va fi difuzat în fiecare luni, de la ora 22.00.

Publicitate

Google România a devenit, incepând de astăzi, membru cu drepturi depline al asociaţiei IAB România, prin semnarea oficială a acordului de aderare.

Despre noul serial marca Discovery:

Curiosity este un serial care îşi propune să răspundă la “cele mai dificile întrebări ale vieţii”, potrivit unui descrieri făcute de oficialii Discovery România.

Fiecare episod din Curiosity va fi prezentat de o vedetă internaţională care încearcă să găsească răspunsul la diverse întrebari. Astfel, Stephen Hawking se întreabă "Cum a fost creat Universul?", actorul Morgan Freeman investighează posibilitatea existenţei unui univers paralel, Maggie Gyllenhaal explorează de ce sexul este atât de plăcut şi care e utilitatea orgasmului, iar Michelle Rodriguez, actorul din "Lost" şi "Avatar" încearcă să afle cum am putea supravieţui unui atac extraterestru.

Ce drepturi va avea Google România în cadrul organizaţiei IAB?

În calitate de membru, Google Romania se va putea implica în activităţile asociaţiei, care includ cercetare, educaţie, susţinerea de evenimente pentru industrie, operaţiuni şi social media, atat cu initiative proprii sau în cadrul grupurilor de lucru ale IAB România.

În plus, va putea candida la poziţii de conducere în cadrul Asociaţiei din Romania sau din Europa.

Această mişcare vine ca urmare a implicării companiei pe piaţa locală. Google şi-a deschis un birou la Bucureşti, pe 1 noiembrie 2010.

Google a deschis un birou în România pentru a fi un jucător local, pentru a putea participa activ la dezvoltarea mediului online şi în acest context aderarea la IAB este naturală”, a spus Dan Bulucea, Country Manager Google România.

Google este a cincea companie multinaţională care aderă la IAB Romania, dupa Orange, ING, Gemius si Smart Adserver, fiind membru IAB si la nivel international. IAB Romania reuneşte în acest moment 49 de membri.

Despre IAB România:

Asociatia IAB România (www.iab-romania.ro) a fost creată în anul 2006 şi reuneşte cele mai importante companii din domeniul publicităţii pe internet: regii de media, agenţii de publicitate, furnizori de servicii în domeniul publicităţii online şi publisheri autohtoni.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus