Skip to main content

18 octombrie: Classique TV, o nouă televiziune de filme

 

Classique TV, o televiziune de filme româneşti şi europene, vrea să se lanseze pe piaţa audiovizualului românesc, o solicitare în acest sens urmând să fie analizată astăzi de Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), scrie Mediafax.

Publicitate

Potrivit lui Radu Cristian Nicolae, unul dintre iniţiatorii proiectului, Classique TV este un proiect care se va centra pe difuzarea de filme europene şi, în special, filme româneşti.

"Ideea este simplă. Oamenii, ca să iubească filmele româneşti şi europene, trebuie să le redescopere. Principiul acestui proiect Classique TV este redescoperirea. Este un proiect idealist, care, bineînţeles, are şi o componentă comercială", a declarat Radu Cristian Nicolae.

Acesta este cunoscut atât pentru activitatea sa de producător de film, cât şi ca organizator al festivalului de film Golden Carpathian European Film & Fair, care s-a desfăşurat la Ploieşti în perioada 25 - 28 august.

Licenţa pentru Classique TV este solicitată de After Hour Press SRL, care are în acţionariat societăţile SC Opal Production SRL (50 %) şi SC Video Factory SRL (50 %). Administratorii After Hour Press sunt Radu Cristian Nicolae, acţionar majoritar al Opal Production, şi Gabriel Androne, care deţine Video Factory.
Classique TV, o televiziune de filme, vrea să se lanseze în audiovizualul românesc

Tot mai mulţi acţionari importanţi ai News Corp vor ca familia magnatului Rupert Murdoch să se retragă de la conducerea companiei, notează HotNews şi Mediafax, care citează potrivit ziarului britanic The Sunday Telegraph.

Criticile dure aduse conducerii News Corp de unii dintre cei mai importanţi investitori anunţă o adunare anuală a acţionarilor dificilă şi tensionată pentru grupul media şi pentru familia Murdoch pe 21 octombrie.
Compania încearcă să-şi recâştige reputaţia după scandalul din Marea Britanie care a condus în luna iulie la închiderea tabloidului News of the World.

UE vrea să ne înveţe să consumăm mai puţin, printr-o adevărată campanie, iar marii retaileri par să fie de acord, cel puţin la nivel declarativ, susţinând un consum raţional, care să ducă în final la scăderea preţurilor, scrie DailyBusiness.ro.

Principalele instrumente ale campaniei sunt un clip viral, un site web, disponibil în mai multe limbi şi o pagină de Facebook, unde utilizatorii reţelei sunt încurajaţi să se alăture "€œGeneraţiei treze”.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?v=Vw-Upkkp4m8[/youtube]

Scăderea retailului intră însă în contradicţie cu obiectivele de reluare a creşterii economice şi depăşirea crizei. Despre cum se împacă toate acestea, dar şi despre campania UE „Generaţia trează”, DailyBusiness.ro a stat de vorbă cu mai mulţi actori implicaţi în piaţă.

Sorin Minea, proprietarul lanţului Angst, îi sfătuieşte pe consumatori să cumpere mai puţin şi mai des. "Sfatul meu este să nu cumpere mai mult decât necesarul pentru 1-2 zile. A cumpăra alimente pentru 10-20 de zile este o greşeală, pentru că jumătate se arunca”, a declarat Minea.

Întrebat dacă acest sfat nu intră în contradicţie cu obiectivele oricărei companii de a-şi creşte business-ul, acesta a spus că vânzările nu au de ce să scadă, mai ales în condiţiile în care se renunţă la promoţii.
Mesaj de la UE şi producători: Consumaţi mai puţin şi veţi cumpăra mai ieftin (VIDEO)

Românii au capacitatea de a gestiona şi a de a prospera în haos, lucru pe care din ce în ce mai mulţi clienţi români, dar şi străini încep să îl aprecieze. Astfel, publicitatea locală are şansa de a dezvolta din ce în ce mai multe campanii la nivel global şi de a deveni un fel de "Argentina a Europei", a afirmat pentru Wall-Street.ro, Adrian Boţan, director de creaţie regional al agenţiei McCann Erickson pentru Europa Centrală şi de Est şi creative partner pentru McCann Erickson Bucureşti.

Wall-Street.ro: Cum a fost influenţată evoluţia agenţiei McCann Erickson de faptul că anul acesta a câştigat marile premii la Cannes, Golden Drum?
"Momentan este prea devreme să spui că se vede ceva. Dar, din experienţă, este o perioadă de câteva luni, un an până când începe să se simtă în business, până când începi să primeşti cereri noi de business din partea clienţilor. Cred că este important să poţi să converteşti şi în business, adică să câştigi licitaţiile şi să asimilezi clienţi noi", a spus Boţan.
Adrian Boţan, McCann Erickson: Îmi doresc ca România să devină un fel de Argentina a Europei

Cum s-a schimbat urechea care receptează mesajul publicitar sub impactul crizei? Cum s-au adaptat cei care receptează reclamele o dată cu trecerea la un consum ne-liniar de media (TV sau print versus digital)? Emiţătorul de mesaje (agenţiile) ţine cont de aceste schimbări? Mesajele publicitare s-au adaptat noilor obişnuinţe de consum sau trec din ce în ce mai mult neobservate? Răspunde la întrebări Şerban Alexandrescu, director de creaţie Headvertising, astăzi de la ora 12.00, pe HotNews.
Cum s-a schimbat receptarea publicitatii sub impactul crizei si al cresterii consumului de continut digital? Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising discuta online cu cititorii HotNews.ro, marti de la ora 12.00

 Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Adrian Adrian
    Se inchid pe 15 noiembrie Cinestarurile http://tweeknax.blogspot.com/2011/10/programele-cinestar-actionstar-si.html
  • nico nico
    petrisor televiziunea asta o sa vina pe nisa celor 3 canale de la realitatea cinestar, actionstar si comedystar care se aude ca de pe 14 noiembrie isi vor intrerupe emisia cel putin asa spun cei de la dolce care au trimis tuturor abonatilor la aceste 3 canale ca de la jumatatea lui noiebrie le va scoate din grila ca isi intrerup emisia in romania.

Trimite un comentariu

sus