Skip to main content

13 decembrie: A apărut primul număr din Finanţiştii

 

Fosta echipă de la „Săptămâna Financiară“ şi Fin.ro a lansat ieri primul număr al ziarului „Finanţiştii“, scrie Adevărul. Apariţia revistei a fost anunţată săptămâna trecută în exclusivitate de paginademedia.ro, aici.

Publicitate

Noul săptămânal economic este condus de Radu Preda, din funcţia de director, şi de Edward Pastia, din funcţia de redactor-şef.

Finanţiştii“ dau vina pe fostul management al Editurii Intact pentru căderea publicaţiei Săptămâna Financiară.

Spre final, cineva şi-a imaginat, de sus, din turnul de fildeş, că o publicaţie financiară (deci ceva spre contabili) ar putea fi condusă de un contabil. Unul mediocru. Aşa s-a ajuns şi la recordurile negative - batjocorirea propriilor angajaţi şi a muncii acestora", notează Radu Preda, director al publicaţiei, în prima pagină. Cel mai probabil, "contabilul" este Dan Matiescu, directorul Editurii Intact.

Săptămânalul este editat de Intelligence Business Media, companie deţinută de Ana Zăvoianu (40%), Radu Preda (30%), Edward Pastia (20%), Carmen Dogaru (10%), potrivit datelor de la Oficiul Comerţului.

Publicaţia Finanţiştii, descrisă ca „săptămânal financiar, economic şi de business", apare în fiecare luni, are 24 de pagini şi costă patru lei. Din numărul total de pagini, patru sunt acoperite integral de reclamă, în timp ce alte trei au reclamă doar pe jumătate.
O nouă publicaţie economică pe tarabe

Intact Media Group anunţă că-şi integrează departamentele de vânzări, trafic şi cercetare în compania Antena Group, de la 1 ianuarie 2012, moment în care conducerea echipei de vânzări va fi preluată de Cristian Mucichescu, fost managing director al agenţiei OMD, scrie HotNews. Antena Group este compania-umbrelă pentru posturile Antena 1, Antena 2, Euforia Lifestyle TV şi GSP TV. Mutarea lui Mucichescu la Intact a fost anunţată în exlcusivitate de paginademedia.ro în urmă cu două săptămâni, aici.

IAB România anunţă că organizaţiile din industria publicităţii online din Europa şi organismele de auto-reglementare în domeniu s-au întâlnit la finalul săptămânii trecute pentru a finaliza lansarea Alianţei Europene de Advertising Digital (EADA - European Digital Advertising Alliance).

Aceasta va administra un sistem de auto-reglementare pentru publicitatea targetată comportamental, ce oferă utilizatorilor online transparenţă şi control asupra publicităţii de acest fel. Transparenţa va fi asigurată de o pictogramă universal recunoscută, "AdChoices" ("Opţiuni"), ce va apărea atunci când sunt colectate date în scopul livrării publicităţii targetate comportamental de către terţe părţi. Vezi detalii aici.
Pe scurt: Reorganizare în publicitatea Antena Group. Alianţă pentru auto-reglementare în online

Când vine vorba de producţia de spoturi publicitare, România riscă să piardă avantajul rentabilităţii în faţă unor ţări precum Bulgaria, Albania, Serbia sau Ungaria, unde se pot filma reclame cu bugete mai mici.

Cu toate acestea, publicitarii români îşi păstrează competitivitatea la acest capitol, faţă de bugetele necesare pentru producţie în ţări precum Italia, Franţa sau Germania, scrie DailyBusiness.ro.

Acest lucru face ca 7 din 10 reclame audiovizuale care rulează pe piaţă să fie realizate în prezent în România, în timp ce 3 din 10 reprezintă adaptări ale spoturilor deja existente în alte state.

Cătălin Rusu, creative director şi managing partner al agenţiei Rusu + Bortun Brand Growers, parte a grupului MilleniumPeople, a declarat pentru DailyBusiness.ro că piaţa producţiei de spoturi publicitare a crescut cu 10-15% în 2011 faţă de 2010.
În ceea ce priveşte tendinţele pentru 2012, Mona-Lisa Caravaniez, managing director Ogilvy&Mather, este de părere că anul viitor numărul de reclame produse în România va rămâne la acelaşi nivel cu 2011, dar este posibil să crească numărul proiectelor româneşti exportate.
3 din 10 reclame sunt "importate". Cât de rentabilă mai e România pentru producţia de spoturi

Doar anul acesta, Turcia a atras peste 60 de milioane de dolari din exportul de seriale TV, o industrie ce extinde influenţa culturală a acestei ţări în Balcani şi în ţările arabe, scrie HotNews, care citează Hurriyet Daily News.

Exportul de telenovele - declarat de revista Time drept "secretul premierului turc Recep Tayyip Erdogan" - susţine "puterea soft" a Turciei, în condiţiile în care circa 100 de seriale au fost urmărite, în 2011, în peste 20 de ţări, scrie sursă citată.

Aceasta arată că titluri precum "Secolul magnific" sau "Iubire ascunsă" doboară recorduri de audienţă în ţările din Orientul Mijlociu şi Africa de Nord. Pe lângă banii atraşi de pe aceste pieţe, Turcia promovează, prin intermediul telenovelelor, un stil de viaţă pe care mulţi telespectatori şi-l însuşesc.
Telenovelele - instrument prin care Turcia îşi întăreşte "puterea soft" în Balcani şi Orientul Mijlociu

Veniturile din sport la nivel global vor creşte de la 118 miliarde în acest an la145,3 miliarde de dolari în 2015, ca urmare a redresării economice, a revenirii publicităţii televizate, migrarea continuă a sporturilor către sistemul payTV, precum şi a reluării de către companiile auto şi a celor din sectorul financiar a sponsorizărilor sportive, arată un studiu realizat de compania de consultanţă PwC şi citat de Wall-Street.ro.http://www.paginademedia.ro/wp-admin/post-new.php

America de Nord va rămâne cea mai mare piaţă sportivă din lume în următorii patru ani, urmată de regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa), apoi de piaţă asiatică. În schimb, America Latină va rămâne cea mai mică piaţă sportivă.

Drepturile de difuzare reprezintă a treia categorie de venituri pentru industria sportului şi generează 24,1% din încasările globale, fiind totodată al doilea cel mai rapid segment de piaţă cu o rată medie anuală de creştere de 3,8%. Veniturile din drepturile de difuzare vor creşte de la 29,2 miliarde de dolari în 2010 la 35,2 miliarde în 2015.
Câţi bani vor fi câştigaţi din sport până în 2015

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pai care FINANTISTUL, ca am asa: Finantistul nou, Finantistul vechi, Finantistul trist, Finatistul vesel, Finantistul gros, Finantistul subtire, Finantistul cacaniu, Finantistul prazuliu, Finantistul triunghiular, Finantistul rectiliniu... mai da-i in spuma mea cu Finantistul lor.

    Un an jumate, adica pina la alegeri.
    Daca 2012 nu era an electoral, deci cu potential pentru presa, nu-i prindea Craciunul pe piata.

    Nici asa nu e sigur.
  • Dar cu Craiu cum s-a terminat procesul?
    Mai avea actiuni la SF?
    La inceput am crezut ca vor sa-i dea lui o plasa.

Trimite un comentariu

sus