Skip to main content

21 Februarie. Firma care organiza Super Bingo Metropolis a intrat în insolvenţă

 

Firma care organiza jocul Super Bingo Metropolis transmis duminica de Antena 1, Phoenix Games SRL, a intrat în insolvenţă de pe 17 februarie 2012.

Publicitate

Potrivit procedurilor, primii creditori care urmează să-şi primească banii de la firmă sunt angajaţii şi statul român, faţă de care Phoenix Games are o datorie de peste 1,2 milioane de euro, din cauza neachitării restanţelor la bugetul de stat.

Prin urmare, jucătorii sunt in situaţia în care s-ar putea să nu-şi mai primească banii pe premii şi pe biletele jucate pentru jocul de duminică, oprit de Fisc.

Întrebat dacă a plătit azi vreun ban jucătorilor de la bingo, pentru premii sau echivalentul biletelor pentru jocul anulat de duminică, Radu Chifa, unul dintre patronii firmei SC Phoenix Games SRL, a declarat: „Nu ştiu. Eu am plecat de la firmă şi nu ştiu ce au făcut angajaţii mei. Poate răspund la ceea ce nu trebuie. Da, am intrat în insolvenţă şi aşteptăm acum să vedem dacă instanţa va anula decizia comisiei de revocare a licenţei noastre de joc. Aşteptăm zilele următoare planul de reorganizare al firmei”.
Bingo Metropolis a intrat în insolvenţă. Jucătorii s-ar putea să nu-şi mai primească banii

Andi Moisescu spune că după 20 de ani în care a lucrat pentru Adrian Sârbu, nu s-ar vedea făcând emisiuni în alt trust media, scrie Adevărul.

Andi Moisescu este acum, alături de Andreea Esca, una dintre emblemele trustului Pro. Mai mult, nu crede că va pleca vreodată din Pro. „În vară se fac 21 de ani de când sunt în Pro. Dacă cineva îşi doreşte locul meu, mai bine se orientează către alte zone. Nu cred c-o s-apuce ziua aceea“,a spus Moisescu.
Andi Moisescu: „Nu voi pleca niciodată din Pro“

Dan Suciu, noul purtător de cuvânt al Guvernului, se judecă din vara trecută cu Guvernul, scrie Jurnalul Naţional. Gheorghe Piperea, avocatul lui Dan Suciu, a declarat, pentru Jurnalul Naţional, că jurnalistul l-a asigurat că va rămâne parte în procesul intentat Guvernului României, întrucât nu are motive să-şi schimbe opinia conform căreia stabilirea retroactică a TVA este ilegală.

Vara trecută, un grup de jurnalişti, artişti şi creatori care au fost retribuiţi de-a lungul anilor pe drepturi de autor a dat statul în judecată, prin intermediul avocatului Gheorghe Piperea, într-un proces colectiv ce viza declanşarea de către ANAF a procedurilor de inspecţie fiscală şi intenţia autorităţilor guvernamentale de a le percepe, retroactiv, TVA pe veniturile încasate.
Purtătorul de cuvânt al Guvernului, în proces pentru TVA cu Guvernul

Lucian Sârb, directorul editorial al reţelei de televiziune Euronews, s-a alăturat din această săptămână boardului ştiinţific al GeoPOL, scrie Evenimentul zilei.
Lucian Sârb a condus ştirile TVR înainte de a fonda şi coordona proiectul televiziunii de ştiri Money Channel.
Lucian Sârb de la Euronews, în boardul GeoPOL

The Sun on Sunday va fi succesorul "defunctului" News of the World - tabloidul de weekend din portofoliul News International, filiala britanică a News Corporation - care a fost închis în iulie 2011, în urma scandalului privind interceptări telefonice ilegale în care a fost implicat grupul media deţinut de magnatul Rupert Murdoch.

Rupert Murdoch a vizitat, vineri, redacţia ziarului The Sun - aflat în portofoliul News International, filiala britanică a grupului său media - pentru a încerca să detensioneze situaţia după arestarea mai multor jurnalişti ai publicaţiei într-un caz de corupţie. În acest context, Rupert Murdoch a dat asigurări că tabloidul The Sun va continua să apară, chiar dacă cinci dintre angajaţii publicaţiei au fost arestaţi pentru fapte de corupţie, precizând că moştenirea glorioasă a The Sun va fi continuată prin lansarea "foarte curând" a unei ediţii de duminică a tabloidului britanic.
Tabloidul de weekend The Sun on Sunday, lansat weekendul viitor, sub coordonarea lui Rupert Murdoch

În ianuarie, internauţii din SUA au petrecut online, în medie, un record de 36 de ore, reflectând importanţa în creştere a acestui mediu în viaţa de zi cu zi. Printre cei mai mari câştigători în trafic au fost site-urile de călătorii şi de cariere, scrie Wall-Street.ro.

În top se află sub site-urile Yahoo şi Microsoft. Site-urile deţinute de Google sunt în top, fără îndoială “împinse” de la spate de YouTube, scrie Webpronews.com.
Facebook, sub Yahoo si Microsoft in topul celor mai vizitate site-uri de americani

Dilema Veche, săptămânalul Şapte Seri Bucureşti şi cotidianul Tribuna sunt publicaţiile româneşti care au procentele cele mai mari de cititori care sunt bine educaţi şi în funcţii de conducere, arată datele Studiului Naţional de Audienţă (SNA) centralizate de Wall-Street.ro.

Analiza arată că 18 publicaţii dintre cele 106 pentru care SNA a oferit date au mai mult de jumătate dintre cititori în funcţii de conducere ori foarte bine pregătiţi.

De cealaltă parte, Wall-Street.ro a realizat şi un top al publicaţiilor cu cei mai needucaţi cititori. Monitorul de Botoşani, Transilvania Expres şi Bravo Girl sunt publicaţiile tipărite care au cele mai mari procente de cititori mai puţin educaţi.
Topul publicaţiilor cu cei mai bogaţi şi deştepţi cititori

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus