Skip to main content

8 februarie. Despre audienţe: Întârzieri în instalarea panelului şi calibrare, dar acestea "nu au afectat semnificativ datele"

 

Kantar Media, compania care măsoară de la 1 ianuarie 2012 audienţele TV, a înregistrat "întârzieri în instalarea panelului şi aducerea acestuia la cote optime ale studiului", spune pentru HotNews.ro Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA).

Publicitate

Ea afirmă, însă, că întârzierile "nu au avut magnitudinea necesară pentru a afecta semnificativ datele de audienţă TV - principalul instrument folosit de companii şi agenţii pentru alocarea bugetelor de publicitate la posturile de televiziune. Lucia Antal a răspuns întrebărilor HotNews.ro pe tema datelor furnizate de Kantar în prima lună de măsurători, după ce TVR a ridicat obiecţii privind corectitudinea acestora.

Kantar este deschisă la o procedură de auditare, iar ARMA va decide prin votul membrilor săi, în Adunarea Generală, acest lucru, spune Lucia Antal.
Lucia Antal, ARMA, despre cît de corect se măsoară audienţele TV: Întârzieri în instalarea panelului şi calibrare, dar acestea "nu au avut magnitudinea necesară pentru a afecta semnificativ datele"

Dr. Oz de România, doză dublă de Distractis şi un nou show de divertisment vin din primăvară la TVR 1. Cezar Ion, directorul direcţiei editoriale şi realizatorul emisiunii Presă şi putere de la postul public, a vorbit pentru Evenimentul zilei despre noua grilă şi a explicat de ce imaginea TVR este „învechită”.

În plus, emisiunea ÎnTrecerea Anilor iese de pe post: “Nu ai ce melodii să mai pui în competiţie. A mers, nu senzaţional. Mircea Radu rămâne la TVR, el e un produs mediatic pe care îl poţi folosi în orice format de divertisment. Show-ul de sâmbătă mai mult ca sigur îl va avea pe el ca gazdă”, a declarat Cezar Ion.

Reprezentantul TVR a mai dezvăluit că postul public a fost în discuţii pentru o revenire a Andreei Marin în televiziune, însă “TVR trece printr-o perioadă cu mari probleme financiare, iar pretenţiile vedetelor trebuie să fie împlinite. Vedetele costă bani”.
Cezar Ion, Directorul TVR: "Andreea Marin vrea să iasă din registrul "Zânei"". AFLĂ ce planuri are vedeta

Emisiunea "Patrimoniul Nimănui", difuzată duminică de Realitatea TV şi moderată de Mihai Tatulici, a stârnit nemulţumirea Asociaţiei Alburnus Maior, care a depus o reclamaţie la Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), după cum a declarat Eugen David, preşedintele organizaţiei, pentru DailyBusiness.ro.

Reprezentanţii Asociaţiei au spus că au trimis o scrisoare, înaintea difuzării emisiunii, către Realitatea Media, respectiv în atenţia lui Mihai Tatulici şi a producătoarei Valentina Iancu, prin care puneau "sub semnul întrebării" imparţialitatea postului Realitatea TV, că instituţie de presă. Scrisoarea a rămas fără răspuns, a precizat Eugen David.

În replică, Mihai Tatulici a declarat pentru DailyBusiness.ro că nu participă "la disputa dintre ONG-uri şi arheologi", iar emisiunea nu a făcut altceva decât să prezinte păreri pro şi contra patrimoniului de la Roşia Montană.
Roşia Montană: Realitatea TV, reclamată la CNA pentru "Patrimoniul Nimănui"

În anul 2011, Itsy Bitsy FM, primul post de radio pentru copii din Europa, a atins o acoperire estimată la peste 1.481.000 ascultători pe raza a 18 mari oraşe, distribuite la nivelul întregii ţări, scrie Adevărul.

Potrivit unui studiu D&D Reserch, postul  are o distribuţie relativ egală pe genuri – 56 % femei şi 44% bărbaţi. Din respondenţi, 77% dintre ei ascultă minim o dată la 2 – 3 zile Radio Itsy Bitsy.
Peste 1,4 milioane de părinţi şi copii aleg radio Itsy Bitsy

Adevărul se află pe locul 41 în clasamentul celor mai bune 100 de site-uri de ziare din Europa în 2012, fiind singura publicaţie din România aflată în topul întocmit de 4 International Media &Newspapers, scrie Adevărul.ro.

Primele trei poziţii sunt ocupate de site-uri de ziare din Marea Britanie: The Guardian, The Daily Mail şi The Daily Telegraph şi pe poziţia a patra urmează El Mundo (Spania).

Poziţia a cincea este ocupată de Italia prin prestigiosul La Repubblica, în timp ce Bild (Germania) se află pe poziţia a şasea. Poziţiile următoare sunt ocupate de Corriere de la Serra (Italia), The Independent (Marea Britanie), El Pais (Spania) şi Financial Times (Marea Britanie).
Adevărul este singurul ziar din România care apare în clasament, el reuşind să depăşească Le Parisien (Franţa) aflat pe locul 47 şi La Stampa (Italia), de pe poziţia 48.
Care sunt cele mai populare ziare din Europa: Adevărul, locul 41 şi singurul jurnal românesc din top

Ieri au început înscrierile pentru cea de-a XIII-a ediţie AdPrint. De anul acesta, Festivalul AdPrint include două competiţii: Advertising Angels şi Design Angels, scrie Adevărul.

Structura întregii competiţii a fost regândită şi reorganizată astfel încât să premieze o gamă mai largă de execuţii, incluzând lucrări de Print, Out Of Home (billboard, poster, ambient) si Graphic Design (branding, logo, packaging, colaterale, POP şi in store).

Noua competiţie de Graphic Design include următoarele secţiuni: Branding Schemes-Corporate Identity, Logos, Packaging, POP & In Stores, Collaterals (Direct Mail, Others), Publishing Design & Movie Poster (Magazine Cover, Inserts & Wraps for Press, Book Cover, Movie Poster), Design Crafts Competition (Photography, Illustration, Typography), dar şi Design Best Individuals Competition (Best Photographer, Best Illustrator, Best Typographer).
Încep înscrierile pentru AdPrint 2012

Un studiu realizat de compania Mediapost Hit Mail, în care au fost analizate peste 100 de campanii de tip "send and win" realizate în România în ultimii şase ani, concluzionează că premiile în bani atrag cei mai mulţi participanţi, scrie HotNews.ro.

Promoţiile "send and win" sunt cele în cadrul cărora consumatorul trimite prin SMS, web, social media etc. o dovadă a cumpărării produsului şi poate câştiga astfel premii, prin tragere la sorţi.

Analiza mai arată că: pe parcursul unei campanii "send and win", un consumator participă, în medie, de 4 ori; rata de participare a consumatorilor români este mai mare în Muntenia şi Dobrogea (+17% faţă de medie) şi Bucureşti/Ilfov (+12% faţă de medie); cele mai atractive promoţii sunt cele cu premii în bani; tendinţa generală este una de scădere a valorii totale a premiilor şi de creştere uşoară a valorii marelui premiu.
Pe scurt: Studiu despre promoţiile cu premii preferate de români

BrandTailors, companie de strategie şi design de brand, a înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri de 20%, până la aproximativ 900.000 de euro, faţă de 742.000 de euro, cât a realizat în 2010, se arată într-un anunţ al companiei, scrie DailyBusiness.ro.
De asemenea, în comparaţie cu 2009, procentul de creştere a fost de peste 70%, astfel că în ultimii doi ani, cifra de afaceri a companiei de strategie şi design de brand aproape s-a dublat.
Afacerile BrandTailors au crescut cu 20% în 2011

Cea mai mai importantă provocare pentru industria de BTL (below the line-în special organizare de evenimente, promoţii, activări) este interacţiunea cu internetul astfel încât fanii din online ai companiilor să devină şi clienţi ai acestora, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Mircea Sebe, managerul Lowe Vibe, divizia de BTL a agenţiei de publicitate Lowe&Partners.

a€œBTL-ul este şi va rămâne singurul canal de interacţiune faţă în faţă a brandului cu consumatorul. Cea mai mare provocare a acestuia este să transforme a€œutilizatorii” în "€œclienti”. Online-ul este un mediu care nu numai că se schimbă continuu, dar ne influenţează major viaţă în fiecare zi, iar BTL-ul trebuie să se integreze cu acest mediu. Avem milioane de a€œfani” pe care trebuie să-I convingem”, explică Sebe.
Sebe, Lowe Vibe: Cea mai mare provocare a BTL-ului este să transforme fanii de pe internet în clienţi

Cea de-a 46-a ediţie a finalei Super Bowl, câştigată de echipa New York Giants în faţa echipei New England Patriots, şi show-ul susţinut de Madonna în pauza meciului au stabilit noi recorduri de audienţă în domeniul producţiilor de televiziune, scrie Mediafax.
Un număr record de 111,3 milioane de telespectatori americani au urmărit finala din acest an a campionatului de fotbal american, potrivit Institutului Nielsen.

Totodată, 114 milioane de telespectatori au ţinut să vadă show-ul Madonnei din pauza meciului, însă recitalul artistei americane a generat opinii împărţite în rândul telespectatorilor, dar şi o controversă neaşteptată, provocată de un gest obscen al cântăreţei M.I.A. Cu toate acestea, recitalul Madonnei a fost cel mai urmărit show din pauza Super Bowl din istoria acestei gale.
Gala Super Bowl şi show-ul susţinut de Madonna au stabilit noi recorduri de audienţă TV

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • In CNA majoritari sunt basistii.
    Basescu e lingoul tradator de la Cotroceni care pentru 10 ani de mandat si o vizita de 20 de minute in biroul oval trebuie acum sa creeze premisele prin care miliardarii americani sa jefuiasca aurul de la Rosia Montana.
    Asteapta cineva altceva de la CNA ?

Trimite un comentariu

sus