Skip to main content

21 martie: Petre Roman şi Cristi Preda au talent de moderatori TV

 

Politicienii Petre Roman şi Cristian Preda au obţinut cel mai bun rating în cadrul experimentului făcut de Realitatea TV la sfârşitul săptămânii trecute, când oamenii politici au ocupat locul jurnaliştilor, scrie Adevărul.

Publicitate

Dacă nu s-ar fi ocupat de politică, Petre Roman şi Cristian Preda ar fi putut face carieră în televiziune. Programele pe care le-au prezentat duminică seara, în experimentul făcut de Realitatea TV, au avut cea mai mare audienţă din weekend.

Petre Roman a prezentat ştirile de la ora 20.00, preluând ştafeta de la Adriana Săftoiu. Politicianul a moderat o discuţie despre clasa pregătitoare şi a reuşit să atingă un vârf de audienţă de 1,9 puncte de rating, pe categoria de public comercial, respectiv 1,8 puncte de rating pe categoria all urban.

De la ora 21.00 a preluat ştafeta Cristian Preda, care a prezentat emisiunea „România Politică" şi a reuşit să atingă vârfuri de 1,3% rating, pe publicul comercial, respectiv 1,2% rating pe publicul urban.
Petre Roman şi Cristi Preda au talent de moderatori TV

Luca Niculescu s-a alăturat, în februarie, proiectului Digi 24, unde realizează talk-show-ul „24 într-o oră“, o emisiune unde „nu opinia jurnalistului este esenţială, ci opinia intervievatului“.

Realizatorul TV este, totodată, redactor-şef la radio RFI, unde lucrează de 20 de ani şi pledează pentru un jurnalism curat, onest şi serios. Într-un interviu acordat Adevărul, realizatorul de la Digi24, a vorbit despre misiunea moderatorului TV.

Cum vezi valul de realizatori „justiţiari“ care-şi contrează invitatul?
Luca Niculescu: "Este un fel de-a face jurnalism, dar nu e felul meu. Eu văd moderatorul ca pe un om care nu este nici procuror, adică nu-l interoghează cu întrebări foarte abrupte şi cu multe asperităţi pe intervievat, dar nici complice. Nu trebuie să-i facă cu ochiul în platou şi să dea din cap îngăduitor la tot ce spune. Jurnalistul şi intervievatul nu sunt pe poziţii de egalitate. Nu opinia jurnalistului este esenţială într-un interviu, ci opinia intervievatului."
Luca Niculescu: „Moderatorul nu este nici procuror, nici complice“

Mariana Badea, mama realizatorului TV Mircea Badea, a călcat pe urmele fiului şi a intrat în blogosferă, cu un site prin care „apără limba română“, mariana-badea.ro, scrie Adevărul.

Vă propun să apărăm împreună limba română de agresorii inconştienţi, să o salvăm din mahalaua intelectuală în care au împins-o inculţii cu o nepăsare condamnabilă. De altfel, consecinţa evidentă a lipsei totale de interes pentru sensul cuvintelor şi, deci, pentru sensul vieţii, este dezvoltarea fără precedent a unei mahalale sufleteşti“, scrie Mariana Badea, profesoară de limba română, în prima postare de pe blog.
La ora redactării acestui material, articolul avea şase comentarii, toate pozitive.
Mama lui Mircea Badea şi-a făcut blog

Apple a anunţat că a vândut peste 3 milioane de unităţi din noul iPad în weekendul de debut al celei de-a treia generaţii a tabletei, stabilind un nou record, scrie Mediafax.
Apple a lansat joi noul iPad pe mai multe pieţe, inclusiv SUA, Canada, Marea Britanie, Franţa, Germania, Australia şi Japonia. De vineri, tableta va fi disponbilă în alte 24 de ţări, transmite Bloomberg.
În România, tableta ar trebui să apară de vineri la magazinele online.
Record de vânzări la Apple: Câte tablete iPad au fost cumpărate şi când vor apărea acestea în magazinele din România

€‹Fundatia Friends For Friends (FFFF) va lansa pe 27 martie un program de exersare şi dezvoltare a creativităţii -Creative Fitness Studio, proiect care se va desfăşura pe parcursul a mai multe luni, scrie HotNews.ro.

Ideea acestui tip de antrenament a apărut în urma unor chestionare aplicate în cadrul membrilor şi partenerilor Fundaţiei, care şi-au afirmat atât dorinţă, cât şi nevoia de creativitate în toate aspectele vieţii - profesională şi personală.

"Aşa cum la o sală de sport te antrenezi pentru dezvoltarea şi menţinerea masei musculare, la studioul nostru vii, îţi antrenezi creierul şi îţi păstrezi tonusul creativ. Creativitatea este un dar pe care îl avem cu toţii, însă pe care îl folosim mai mult sau mai puţin, în funcţie de cât de conştienţi suntem. Creativitatea se descoperă şi se antrenează. Tot ea ne duce la progres şi inovaţie", a declarat Beatrice Weber - Fundaţia Friends For Friends.
Creative Fitness Studio- Program pentru dezvoltarea şi exersarea intensivă a creativităţii

Comisia Naţională de Informatică din Franţa a dat Google un termen de trei săptămâni pentru a explicanoua politică privind confidenţialitatea datelor, în cadrul unei investigaţii la nivel european efectuată de autoritatea franceză de reglementare, scrie Mediafax, care citează Reuters.
Instituţia a cerut directorului general al Google, Larry Page, într-o scrisoare trimisă la sfârşitul săptămânii trecute, să explice ce va face compania cu datele utilizatorilor, pe ce perioadă vor fi stocate şi dacă acestea vor avea legătură cu identitatea reală a persoanelor.
De asemenea, Google trebuie să dea şi motivaţia juridică a noii politici.
Franţa dă termen Google trei săptămâni să explice noua politică de confidenţialitate a datelor

Un studiu realizat de Daedalus Millward Brown, prezentat marţi în cadrul evenimentului _AllThingsFacebook, evaluează strategiile şi eficienţa comunicării pe Facebook în rândul mai multor branduri foarte active în această reţea, în România şi în Marea Britanie, scrie HotNews.ro.
Potrivit studiului brandurile din România au un potenţial mai mare să îi "activeze" pe Facebook pe simpatizanţii lor, comparativ cu cele din Marea Britanie. Studiul compară top 10 branduri pe Facebook din România şi Marea Britanie, urmărind strategiile şi eficienţa de comunicare a acestora. Top 10 branduri prezente pe Facebook în România sunt Lidl, Pepsi, Doncafe, Nivea, Lenor Parfumelle, Orange, Ursus, Lay's, L'Oreal, BitDefender. În Marea Britanie, acestea sunt Cadbury Creme Egg (un joc), TopShop, Cadbury Wisps, ASOS, Maltesers, iTunes, Jaguar, Jimmy Choo, Pepe Jeans London şi Lynx. Studiul comparativ a fost realizat în perioada decembrie-februarie şi a urmărit post-urile brandurilor şi efectele acestora.
Pe scurt: Studiu despre eficienţa comunicării pe Facebook

 Sursa foto: Adevarul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca cei de la ziarul "Adevarul" sunt profesionisti pana la capat ar fi trebuit sa dea audientele si pentru celelalte posturi tv. Ok, Realitatea TV a facut 1,9%, dar cat avea Anetna 3 in acel interval?

Trimite un comentariu

sus