Skip to main content

9 mai: Pro TV ar putea obţine până în 170.000 de euro din difuzarea Europa League

 

Publicitate

AUDIENŢA ESTIMATĂ PENTRU EUROPA LEAGUE LA PRO TV ESTE 10 PUNCTE DE RATING. Pro TV ar putea obţine până în 170.000 de euro din difuzarea meciului Athletic Bilbao şi Atletico Madrid, echipele spaniole de fotbal care vor juca finala Europa League la Bucureşti, potrivit estimărilor mai multor specialişti în media.

"În România, fotbalul face audienţe mari doar dacă joacă Steaua sau naţionala României. Cele mai mari ratinguri le face Steaua", a explicat pentru Wall-Street.ro, Adrian Vlăduţ, communications director în cadrul Starcom MediaVest Grup, una dintre cele mai mari agenţii de media de pe piaţă locală.

Practic, dacă Pro TV ar avea o medie de audienţă de 7-8 puncte de rating, iar un punct de audienţa ar costa în jur 350 de euro, canalul de televiziune ar putea obţine între 117.000-135.000 de euro. Dacă media de audienţa ar urca până la 10 puncte, veniturile pot ajunge până la circa 168.000 de euro.
Câţi bani poate câştiga Pro TV din finala Europa League


CHANNEL 5 VREA SĂ DESCHIDĂ EUROPA LEAGUE CU "PALATUL LUI CEAUŞESCU". Postul britanic Channel 5 intenţionează să deschidă transmisia de la finala Europa League cu "palatul lui Ceauşescu", respectiv cu un film făcut ieri în Palatul Parlamentului, în urma unei scrisori în acest sens adresate conducerii Camerei şi care a generat divergenţe în Biroul permanent, scrie Mediafax.
"Deci, ei vin pentru finala Europa League. În scrisoare adresată se spune: Pentru a deschide transmisia noastră, am dori să filmăm prezentarea noastră principală la «palatul lui Ceauşescu», marţi 8 mai", a intervenit Tăriceanu la acest punct al ordinii de zi.
"Vreau să vă spun că, indiferent ce se crede despre această clădire, aici intră într-un an cam 150.000 de străini, care vin în Bucureşti, vor să vină şi aici. Acum vor veni 40.000 de suporteri străini în Bucureşti în perioada respectivă. Se uită milioane, milioane de oameni la meciul acesta", a explicat Gheorghe Barbu, secretarul general al camerei deputaţilor.
Channel 5 vrea să deschidă transmisia de la finala Europa League cu "palatul lui Ceauşescu"


VICTOR PONTA: TVR DEZINFORMEAZĂ POPULAŢIA. Postul public de televiziune este profund politizat şi dezinformează populaţia, având şi un management defectuos, a declarat premierul Victor Ponta, scrie Mediafax. Potrivit acestuia soluţia nu este schimbarea unei conduceri politice cu directori numiţi tot politic, ci un sistem european bazat pe criterii de management

El a arătat, la Antena 3, că un astfel de sistem ar trebui implementat şi la postul public de radio, dar mai ales la televiziunea publică.
ActiveWatch îşi exprimă îngrijorarea, într-un comunicat de presă, faţă de semnalul pe care noua putere, încă neinstalată, îl dă vizavi de TVR, precizând că reprezentanţii noii majorităţi parlamentare din CA al instituţiei au încercat să-l instaleze pe Claudiu Lucaci în fruntea Ştirilor TVR.
Ponta: TVR este politizată şi dezinformează populaţia, dar soluţia nu este o nouă schimbare politică



DIGI 24 ŞI THE MONEY CHANNEL AU PROGRAME SPECIALE PENTRU CAMPANIA ELECTORALA. Campania electorală în audiovizual începe peste doar două zile, la 11 mai. Cele mai multe dintre canalele de ştiri din România vor organiza dezbateri electorale în emisiunile deja existente. Doar Digi 24 şi The Money Channel lansează emisiuni speciale, scrie Adevărul.

Digi 24 va avea în perioada 21 mai - 7 iunie, o redacţie de ştiri mobilă care se va numi „Alege Digi 24". Caravana Digi 24 va ajunge în 13 oraşe. De luni până vineri, de la ora 22.00, principalii candidaţi vor fi invitaţi într-un ministudio unde, alături de Cosmin Prelipceanu, vor dezbate problemele locale, obiectivele de campanie şi platforma-program propusă.
O altă emisiune electorală este „Cuvântul de onoare", realizată de Mihai Tatulici la The Money Channel, în fiecare marţi şi joi de la 17.00 la 18.00.
Cum s-au gătit televiziunile de ştiri pentru campanie


PONTA: NU RATIFICĂM ACTA PÂNĂ DACĂ NU RESPECTĂ DREPTUL LA VIAŢA PRIVATĂ. Tratatul ACTA nu va fi ratificat până când Parlamentul European nu va adopta modificări care să impiedice afectarea drepturilor la viaţa privată, a declarat, ieri seară, premierul Victor Ponta, scrie Mediafax.

"Nu-l ratificăm până când nu vor fi aduse în Parlamentul European modificări care să asigure, aşa cum este corect, protecţia drepturilor de proprietate intelectuală, dar nici să nu atingă drepturile la viaţa privată. În momentul în care laşi furnizorii de internet să îmi intre în adresa de e-mail, să îmi citească mesajele, aşa ceva eu unul nu vreau să mi se întâmple mie personal şi atunci cu atât mai puţin să i se întâmple oricărui cetăţean român", a spus Ponta, la Antena 3.
Ponta:Tratatul ACTA nu va fi ratificat până când PE nu adoptă modificări ce garantează viaţa privată


REALITATEA TV VA AVEA CRAWL ÎN SPANIOLĂ PENTRU EUROPA LEAGUE. Începand de marţi seară, la ora 21.00 şi până joi dimineaţa la ora 10.00, Realitatea TV le oferă fanilor spanioli veniţi la finala Europa League ocazia de a afla ştiri despre ce se întamplă la Bucureşti, ştiri utilitare, noutăţi despre echipele de fotbal Atletico Madrid şi Athletic Bilbao şi ştiri internaţionale în limba spaniolă, scrie Adevărul.
Realitatea TV îşi face crawl în spaniolă, cu ocazia finalei Europa League


PIAŢA DE PUBLICITATE ESTE CONSTANTĂ. Piaţa de advertising TV a încheiat primul trimestru al anului în creştere faţă de aceeaşi perioadă din 2011, însă publicitarii îşi păstrează estimările de stagnare pentru bilanţul anului 2012, scrie DailyBusiness.ro.

Şi asta în condiţiile în care bugetele alocate promovării din categoria "produselor farmaceutice şi sănătate" au înregistrat o creştere a investiţiilor de aproximativ 50% în primele 3 luni ale lui 2012, faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011, în timp ce toate celelalte categorii au consemnat scăderi de două cifre.

Alexandra Iavorschi, associate managing director la Starcom MediaVest Group, a declarat pentru DailyBusiness.ro că în prezent, numărul campaniilor aflate în desfăşurare şi comunicate pe TV a cresut cu aproximativ 8% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2011.
Cine îşi face reclamă la TV. Topul celor mai promovate produse


ROMÂNII AU ÎNCREDERE MARE ÎN PUBLICITATE. Românii sunt fideli aceloraşi mărci de câţiva ani, astfel că în topul Trusted Brands 2012 s-au înregistrat puţine schimbări de lideri, scrie DailyBusiness.ro. Singura schimbare de lider a apărut la categoria Companii de asigurări: Astra Asigurări a reuşit, în 2012, să detroneze Asirom la nivel de percepţie şi încredere.
În continuare câteva categorii locale

  • Cotidiene: Adevărul
  • Staţii radio: Europa FM
  • Posturi TV: Pro TV
  • Produse de panificaţie: Vel Pitar
  • Produse lactate: Danone
  • Produse din carne: Cris-Tim
  • Ulei de gătit: Untdelemn de la Bunica
  • Condimente: Fuchs
  • Ape minerale: Borsec
  • Hrană pentru animale: Pedigree
  • Clinici private: Medlife
  • Cafea: Jacobs
  • Pastă de dinţi: Colgate
  • Retailer îmbrăcăminte: Zara
  • Retailer electrocasnice: Domo
  • Săpun: Dove
  • Deodorant: Nivea
  • Centre comerciale: Kaufland

Trusted Brands 2012: Românii sunt fideli aceloraşi mărci şi au încredere mare în publicitate


DEZBATERE ONLINE CU LOREDANA VISA, LA HOTNEWS.RO. Cât de dinamică este piaţa românească de comunicare comercială şi cât de apţi sunt clienţii români să-şi îmbine campaniile cu interactivitatea online? Câţi bani sunt acum pe piaţa locală de relaţii publice şi în ce măsură sunt folosiţi ei eficient, punând nevoia consumatorului înaintea intereselor de vânzări pe termen scurt? Loredana Visa, general manager al agenţiei V+O Communication, discută online cu cititorii astăzi, de la ora 11.00.
Loredana Visa, manager V+O Communication, discută despre piaţa de relaţii publice şi comunicare online, astăzi, ora 11.00


ZUCKERBERG S-A ÎNTLÂNIT CU BANCHERII PE WALL-STREET. Directorul general al Facebook, Mark Zuckerberg, a dat startul turneului de prezentare pentru oferta publică iniţială a Facebook, printr-o întâlnire cu bancherii de pe Wall Street, la care a participat purtând hanoracul deja consacrat, jeanşi şi adidaşi, scrie Mediafax.
Facebook vrea să atragă de la investitori circa 10,6 miliarde de dolari prin oferta publică iniţială, iar întreaga companie ar fi evaluată la până la 96 miliarde de dolari.
Zuckerberg a început turneul de prezentare pentru oferta publică iniţială a Facebook. Cum a decurs întâlnirea cu bancherii de pe Wall Street


SPONSORIZARE PENTRU INTRAREA STUDENŢILOR LA RONEWMEDIA. Companii, asociaţii sau chiar persoane fizice pot sponsoriza intrarea la RoNewMedia pentru grupuri de elevi şi studenţi, cu un discount masiv faţă de preţurile de acces listate pe site-ul evenimentului, în schimb sponsorii urmând să beneficieze de pachete speciale de PR şi promovare, scrie Mediafax.

Anunţul a fost făcut, marţi, printr-un comunicat, de către organizatorii RoNewMedia, cel mai mare eveniment dedicat Internetului, industriei digitale şi noilor tehnologii, care va avea loc între 16 şi 18 mai, la Bucureşti, decizia fiind determinată de cererea mare de bilete de intrare la eveniment din partea elevilor şi studenţilor.
Companiile pot sponsoriza intrarea la RoNewMedia pentru studenţi. În schimb vor avea PR şi promovare


S-A LANSAT SERVICIUL SATELIT TOOWAY. Media Sat a lansat, în colaborare cu Skylogic-Eutelsat, un serviciu de acces prin satelit la internet, dedicat celor care vor o soluţie stabilă de conectare oriunde s-ar afla pe teritoriul României, la un preţ pornind de la 22 euro/lună, fără TVA, notează Mediafax.
Denumit Tooway, serviciul este disponibil prin intermediul satelitului Eutelsat KA Sat, primul satelit european dedicat pentru servicii de acces broadband la internet, avand o capacitate de aproximativ 35 de ori mai mare decât sateliţii tradiţionali, se arată într-un comunicat al Media Sat.
Media Sat a lansat Serviciul de Internet prin Satelit Tooway™, disponibil oriunde în România


AL JAZEERA RĂMÂNE FĂRĂ CORESPONDENT ÎN CHINA. Televiziunea qatareza Al Jazeera a anunţat ieri că este nevoită să-şi închidă biroul anglofon din Beijing, după refuzul autorităţilor chineze de a reînnoi acreditarea ziaristei sale, cel mai probabil în urma unui documentar legat de închisorile din China, scrie HotNews, care citeazムAFP.

Clubul corespondenţilor străini din China (FCCC) s-a declarat "scandalizat" de decizia autorităţilor, care echivalează de facto cu o expulzare, apreciind că este vorba de o "gravă ameninţare pentru capacitatea presei străine din China".
Al Jazeera, obligată să-şi închidă biroul anglofon din China, după difuzarea unui documentar legat de închisorile din această ţară

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus