Skip to main content

13 Iunie. Romtelecom spune că a plătit preţul corect pentru meciurile Euro

 

DISCUŢIILE PE TEMA EURO 2012 CONTINUĂ. "Preţul plătit pentru preluarea meciurilor din cadrul CE de Fotbal 2012 a fost unul corect, având o valoare semnificativă, în concordanţă cu condiţiile şi practica de pe piaţă", arată oficialii Romtelecom, fără a face publică însă valoarea contractului.

Publicitate

La rândul său, Ovidiu Ghiman, director în cadrul Romtelecom, a declarat pentru HotNews.ro ca "în ultimii ani, preturile au fost excesive", iar sublicenţierea "va deveni o tendinţă tot mai pregnantă". Declaraţiile vin dupa ce, în ultimele zile, contractul TVR-Romtelecom a stârnit critici în presă, deoarece majoritatea telespectatorilor nu au acces la transmisia în direct a jumătate dintre meciurile din grupe, difuzate în direct doar de Dolce Sport. Nici TVR nu a făcut publică valoarea contractului.
Romtelecom spune ca a platit catre TVR pretul "corect" pentru meciurile Euro 2012, valoarea contractului ramane insa secreta


CEI MAI MEDIATIZAŢI ÎN CAMPANIA ELECTORALĂ. Emil Boc a fost, pe întreaga durată a campaniei electorale, cel mai mediatizat candidat la Primărie, iar Nicuşor Dan a fost cel mai prezent pe Twitter, urmat de Gigi Becali şi de Marian Vanghelie, potrivit unei analize Mediafax Monitorizare, citată de Adevărul.
Emil Boc a fost cel mai mediatizat candidat la Primărie, cu un număr total de 3.595 de apariţii, urmat de Gigi Becali cu 3.492 apariţii, de Sorin Oprescu cu 2.639 de apariţii, de Radu Mazăre - 1.394 de apariţii, Marian Vanghelie - 1.341 de apariţii şi de Nicuşor Dan - 1.334 de apariţii.
Emil Boc, cel mai mediatizat candidat. Nicuşor Dan, cel mai prezent pe twitter


CUM AU AJUNS MECIURILE DE LA TVR LA DOLCE. Cosmin Cernat, şeful Departamentului Sport al TVR, e acuzat că a făcut o "afacere de familie" cu Dolce pentru că jumătate dintre meciurile din faza grupelor sunt inaccesibile pentru majoritatea iubitorilor fotbalului, în condiţiile în care TVR a decis să cedeze 12 partide postului Dolce Sport, care poate fi urmărit doar de abonaţii săi, scrie Evenimentul zilei.
Iar coşmarul va continua şi la Jocurile Olimpice, întreceri programate în vara acestui an la Londra, unde anumite discipline vor fi difuzate doar de Dolce Sport.
Cine le-a răpit românilor fotbalul mare. Combinaţiile care au lăsat o ţară întreagă fără - Turneu final


FACEBOOK, CEA MAI POPULARĂ REŢEA. Facebook, cu peste 901 milioane de utilizatori activi, este cea mai populară reţea socială în 126 de tari, din 137 de ţări analizate, conform celui mai recent raport “World Map of Social Networks” în care sunt măsurate cele mai populare reţele, în fiecare ţară, scrie Wall-Street.ro.
Europa este deţinută aproape integral de această reţea, cu 232 de milioane de utilizatori activi, urmată de America de Nord cu 222 de milioane şi Asia cu 219 milioane de utilizatori.
Raport: Facebook domina 126 de tari din lume, pierde insa tarile-gigant din Asia


THE PRACTICE ARE UN NOU CLIENT. Compania Unilever South Central Europe a ales agenţia de PR The Practice pentru gestionarea contului său de comunicare corporativă, scrie Forbes.

Decizia conducerii Unilever a fost luată în urma unei licitaţii desfăşurate în lunile aprilie - mai, la care au mai participat şi alte trei agenţii de PR. Parteneriatul dintre cele două companii se întinde pe parcursul unui an.
The Practice a dat lovitura: a câştigat contul de PR al Unilever


UN TALK-SHOW PREA ÎMBĂTRÂNIT. Ultimul cuvânt, talk-show-ul de la B1 TV, ţinut de Nelu Barbu şi avându-l invitat permanent pe Ion Cristoiu, este extrem de bătrân în sondajele de audienţă. Aproape 45% din telespectatorii la nivel naţional au vârste de peste 65 de ani, scrie Forbes într-o analiză.

Persoanele cu vârste între 45 şi 54 de ani, care au urmărit Ultimul cuvânt în perioada 1 ianuarie – 7 iunie 2012, sunt în proporţie de 24%. Aşadar, o pondere de 69% din profilul telespectatorilor este reprezentată de indivizi cu vârste ridicate.
Ion Cristoiu are „ultimul cuvânt”... pentru pensionari


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • cand mi-am permis sa zic ceva de ce-i in tvr si ce oameni au fost angajati ( cu cateva luni in urma) au fost persoane care mi-au sarit la beregata! ba, chiar m-au amenintat!ei, acum ce zic cei care erau adeptii spalatului de rufe in familie? adica, sa moara prostii din tvr si sa traiasca baietii destepti, dar prostii condamnati sa taca inainte de moarte ca nu-i elegant sa tipi cand te doare! acum,ca o zic toti, si fostii si actualii si toate ziarele si blogurile nu mai e spalat de rufe, sunt MARILE adevaruri despre delapidarea secolului la tvr!sa inteleg ca acum e voie sa-i spui furtului, furt si hotului, hot?
  • "TVR a plătit 9,3 milioane de euro pentru acest Campionat European, deci aproximativ 300.000 de euro pe meci. Cu toate acestea, în primele zile nu transmite meciul cel mai important", spune Cristian Niţulescu, membru CA al TVR. Acesta completează şi ce a încasat TVR pentru a ceda din drepturi către Dolce. "12 meciuri, care nu vor fi transmise în direct de TVR, ar trebui să valoreze, la media plătită, 3,6 milioane de euro. Cu toate acestea, TVR încasează doar 3 milioane de euro. Mai mult, în aceşti bani intră şi 100 de ore de la Jocurile Olimpice de vară, şi meciuri de la Campionatul Mondial din 2014", dezvăluie Niţulescu. Informaţia este cu adevărat spectaculoasă şi va provoca probabil mai multe frustrări. Ce-i drept, şi TVR mai primeşte ceva: "Conform contractului, TVR are de primit în trei ani 51 de meciuri din Liga I. Până acum, a difuzat unul singur, dar mai sunt doi ani pentru 50 de meciuri".

    http://www.prosport.ro/sport-life/special/3-000-000-euro-pretul-pentru-care-tvr-a-ascuns-euro-2012-detaliile-contractului-9740198
  • cum adica :valoarea contractului ramane secreta?pai oameni buni ,TVR e platita din banii romanilor cum adica ramane secreta?

Trimite un comentariu

sus