Skip to main content

PRESA DE AZI: Noi dezvăluiri în cazul contractului de sublicenţiere al TVR. Alegerile din Grecia - în trei ziare

 

Gazeta Sporturilor deschide ediţia de azi cu o nouă dezvăluire în cazul contractului de sublicenţiere semnat de TVR cu Dolce Sport. Ziarul deţinut de Intact scrie, într-un articol semnat de Cătălin Tolontan, despre emailurile negocierilor dintre Cosmin Cernat - TVR şi Vlad Enăchescu - Dolce, din care rezultă că primul a dat către Dolce mai multe meciuri exclusive decât prevedea contractul.

Publicitate

Evenimentul zilei, ziarul condus de Vlad Macovei, are o cu totul altă perspectivă. Cotidianul generalist titrează pe prima pagină Televiziunea Română a făcut jocul Antenelor. EVZ scrie că “Prin ameninţarea cu rezilierea contractului, preşedintele TVR a făcut jocul Antenelor”. "Surse din Antena „ au dezvăluit pentru EVZ că, în urmă cu o lună, tustul Intact a făcut o ofertă către Romtelecom să-i devină partener într-un show de mare amploare, care risca să-şi piardă principalul finanţator. Cum Romtelecom nu a fost tentat de ofertă, proaspătul preşedinte interimar al TVR, Radu Călin Cristea era cel mai potrivit pentru a face, din afară, jocurile Antenei. S-a creat astfel o presiune, prin Dolce, pentru ca Romtelecom să negocieze parteneriatul cu Antena. Până la urmă, parteneriatul cu RomTelecom a căzut, trustul de presă condus de Voiculescu semnând cu o altă firmă de telecomunicaţii", mai scrie Evenimentul zilei.

România liberă, Puterea şi Azi deschid ediţiile de astăzi cu subiecte pe marginea alegerilor din Grecia. Astfel, România liberă scrie “Alegerile din Grecia: Europa atârnă de un fir de păr”, Puterea titrează “Puterea Grecia e Pat”, iar Azi notează “Toţi ochii sunt pe Atena

Alte subiecte tratate pe prima pagină, în continuare:

  • Jurnalul Naţional “Conspiraţia nigeriană”, prezentă şi în România, prin gigantul japonez Marubeni.
  • Libertatea "Deputaţii cu salarii sechestrate". Există şi parlamentari care nu îşi plătesc datoriile. Aceasta în condiţiile în care indemnizaţia lor lunară este de 4500 de lei.
  • Naţional "Ponta, noua păpuşă a “sforarului” Hrebenciuc"
  • ProSport "Portocalia"
  • Adevărul "Familia lui Huidu, accident la indigo"

Vedeţi cum arată primele pagini ale ziarelor de azi, în rubrica Presa de azi.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pana nu incearca EVZ sa dea in Voiculescu, oricum si din orice pozitie, pana nu inventeaza ceva care sa arate cum TVR vinde tara, ca pe vremea muncitorescului IMGB, nu se simte bine ! :))
    Baietii astia au in creieri, fixata cu suruburi oranj, o marota fata de antelenele lu' Voiculescu.
    Ca si cum totul s-ar misca in tara asta numai ca sa fure Voiculescu ceva ! Saracii frustrati !

Trimite un comentariu

sus